Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4130 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

josie 29-01-2022

goede klantenservice, duidelijke website, bruikbaar online advies en snelle bezorging

Marion 29-01-2022

Doen wat ze beloven! Snel bezorgd, was niet thuis, bellen me om te vragen of het bij de buren afgeleverd mag worden. Helemaal,top

Mirella 29-01-2022

Super duidelijke omschrijving van producten. Enorm makkelijk zoeken met alle filters die je kunt toepassen op je zoek resultaten. Snel geleverd en blij met mijn product!

Gerard 29-01-2022

Prima kwaliteit producten, bestelprocedure erg gemakkelijk. Overzichtige web-site. klantvriendelijk. Prima service (ook bij problemen met een product)

Ylona 29-01-2022

Goed, overzichtelijk, snel en makkelijk tot een keuze te komen. Een snelle levering daarbij is altijd fijn 😁

Dirk 29-01-2022

Duidelijke en goed verzorgde webshop. Snelle levering, goede prijs en prima verpakking. Alles Oké.

Charlotte 29-01-2022

Keurige en snelle levering door eigen fietskoerier. Je wordt bovendien goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en krijgt van tevoren een sms wanneer ze langskomen. Aanrader!

Sari 29-01-2022

Snelle service, alles duidelijk via de mail, maar helaas zat er geen factuur in de doos wat jammer is, nu moet ik het zelf printen terwijl ik geen printer heb..

JC 29-01-2022

Al wat jaartjes klant en nog steeds tevreden met hun werkwijze.
Nooit problemen gehad en altijd goed , correct en netjes geholpen.
Zeer uitgebreide info bij de artikelen om een goede keuze te maken., veelal met gebruiksaanwijzing .

Marga 29-01-2022

Coolbleu is snel en levert per fiets en is altijd super klantgericht.
Ik ben ook fan van de tweede kans producten.
Mijn absolute favoriet voor dingen met snoeren 😊

asdfgh234 28-01-2022

Prettige webshop met bruikbare klantenreviews. Bezorging per fiets. Retourbeleid is prettig omdat je het product gewoon kunt testen en gebruikt kunt retourneren. Ik heb al drie tweedekans producten met interessante prijzen aangeschaft.

Arjan 28-01-2022

Wasdroger van Samsung gekocht bij coolblue
Ging na 1,5 jaar steeds slechter drogen. Direct contact opgenomen waarbij er telkens werd aangegeven wat wellicht oplossing was. Eerst werd vermeld dat warmtepompdroger altijd langer droogt, daarna moesten we de filters extra sxhoonmaken. Toen kwam de opmerking dat de sensoren in de trommels schoon moesten maken. Toen het zover was dat de enige oplossing een monteur sturen was kwam bericht dat dat nu wel buiten de garantie viel!!!
Alles voor een glimlach????? Om te janken!!!!

Beste Arjen,

We kunnen mij goed voorstellen dat je er van baalt dat jouw droger na zo'n korte tijd defect is.

We zien dat je inmiddels al contact hebt met ons via een van onze klantenservice kanalen. We helpen je via dit kanaal graag verder aan een snelle oplossing.

We hopen dat je snel weer van droge wasjes kan genieten.

Met een glimlach, Coolblue

Marco 28-01-2022

Snel, eenvoudig, duidelijk, goede service, vriendelijk... alles wat er van een webshop mag worden verwacht.

MWF van den Hoogen 28-01-2022

De bezorging gaat via Budbee. Dit bedrijf is onbetrouwbaar. Ze komen niet eens op de afgesproken tijd, bellen dan 2x kort achter elkaar (telefoon) en zeggen dan dat je er niet bent. Ik heb de hele avond gewacht, er is niet aangebeld!! De bezorger is niet te bereiken. Chatfunctie waardeloos, want wordt pas 2 dagen later beantwoord. Kortom waardeloos. Ik bestel NOOIT meer wat via Coolblue

Beste meneer/ mevrouw,

Wat enorm jammer dat deze bezorging net iets anders is gelopen dan je van ons gewend mag zijn. Wij vinden dit zelf ook ontzettend jammer.

Wij zullen deze situatie met onze bezorgpartner bespreken en willen jouw onze excuses aanbieden.

Met een glimlach, Coolblue

Edwin 28-01-2022

Als je bij Coolblue uitkomt voor het (electronica) item wat je wilt hebben kan je er van op aan dat het snel en goed geleverd wordt. Ik heb nog geen slechte ervaringen gehad, dus ook nog niet ervaren hoe de after sales support is als er onverhoopt iets mis is gegaan.

Rob 28-01-2022

Ik had destijds voor coolblue gekozen vanwege de goede naam kwa ondersteuning. Dat bleek een goede keuze geweest toen er een probleem bleek te zijn met mijn koelkast. De vriendelijke en snelle service van Coolblue heeft er voor gezorgd dat deze netjes werd omgeruild voor een ander model zonder extra bijbetaling. Helemaal tevreden hier!

Ronald 28-01-2022

Goede productbeschrijving, daarnaast goede uitleg en adviezen via de site. Nazorg en tips via de email. Helemaal top

Philip 28-01-2022

Duidelijke site, met alle info die je wil. En afspraak wordt nagekomen, want volgende dag in huis. Jammer genoeg wordt het 2e artikel dan niet bij de eerste in de doos gedaan, jammer van het afval. Verder prima dus 👍🏻

Ilona van Harsselaar 28-01-2022

Mijn wasdroog combinatie ging stuk nadat hij 4 maanden oud was. Ik ben inmiddels een maand verder en hij is nog steeds stuk. Ik kan al een maand niet wassen. Coolblue is traag en doet niet hun best om er spoed achter te zetten. Monteurs maken fouten. Vervolgens kan je nog zelf achter werkbonnen gaan aanbellen omdat coolblue hun administratie niet op orde heeft. Anders krijg je gewoon helemaal geen monteur. Alles voor een glimlach zeggen ze dan. Nou het is om te janken.
IlonavanHarsselaar 01-02-2022

Je zegt dat je het snel wilt oplossen maar waarom moet ik dan 3x anderhalve week wachten op een monteur. Ook zeg je ik heb vertrouwen in een goede afloop. Nou na 4 weken niet kunnen wassen. En een machine waarvan het rubber en de afvoerpomp na 4 maanden al kapot zijn, daarvan verwacht ik geen goede afloop van. En AVG, verschuil je je daar echt achter? Eerste keer krijg je de bon gewoon via CE repair. En daarna kan dat ineens niet meer. Beetje krom. En nog meer frustratie.

Beste Ilona,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat jouw droger defect is en je nog steeds wachtende bent.

Wij willen dit natuurlijk graag snel voor je oplossen, echter in het kader van de AVG mogen wij jouw werkbonnen niet opvragen.

We hebben daarom echt jouw medewerking nodig. Ondertussen zien wij dat er contact is met ons Supportteam Wasssen en Drogen.

Wij hebben alle vertrouwen in een goede afloop. Ons excuus voor ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

JvdE 28-01-2022

Super fijne shop! Hele fijne, snelle en persoonlijke service! Ben ondertussen een echte fan geworden van Cool Blue, ze doen echt alles voor je glimlach :D

Martin 28-01-2022

Ik vind de website wel okay. Maar, ik heb afgelopen dinsdag een product besteld. Het product zou woensdag afgeleverd worden, maar vandaag (vrijdag) is het er nog steeds niet. Ik weet niet wanneer het wordt afgeleverd. Daarnaast heb ik heel lang met de helpdesk aan de telefoon in de wacht gehangen en ben ik er weer uit gegooid. Kon ik weer opnieuw bellen zonder iets verder te zijn gekomen. Medewerker zou mij terugbellen, maar dat lukte niet hoorde ik achteraf omdat het internet er uitlag bij Coolblue. Het product heb ik nog niet kunnen beoordelen.

Beste Martin,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Balen zeg, dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij balen hier ook van.

Het is drukker dan verwacht en jij bent de dupe. Dat spijt ons.

Wist je dat wij ook bereikbaar zijn per e-mail of bijvoorbeeld Whatsapp. Ondertussen verwachten wij dat je pakketje is geleverd.

Coolbue

Laurens 28-01-2022

Makkelijk in bestellen en vergelijken. Super om de app ook te hebben en daar de bestelling bij te kunnen houden. Snelle levering en product door duidelijke omschrijving zoals verwacht.

Marek Tujaka 28-01-2022

Everything was just as expected. Perfect service! Next photo & video shoping I'll also do in this shope for sure. A specially very quick delivery was frankly speaking: shoking! Order made on Sunday and delivery on Monday before 10:00 am!!! That was the fastest order delivery in my life. Item itself is as I imagined. Again, just perfect.

Joost 28-01-2022

Coolblue is een fijne webwinkel waar je makkelijk en snel producten kan bestellen, betalen en vlot opgestuurd krijgt. Als er een keer iets niet goed is lossen ze het ook snel en netjes op. Al met al een aanrader.

Sharoontje99 28-01-2022

Altijd een snelle levering. Super fijn!
Ook heel fijn dat je de plus en minpunten kunt lezen over een product/apparaat.