Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Kimberly 17-04-2021

Woensdag een nieuwe tv besteld, kreeg direct een mail dat het de volgende werkdag al binnen zou komen! Woehoe :)
Per mail EN sms op de hoogte gehouden van de levering . 15 minuutjes voor levering netjes gebeld en afgeleverd.
Geen enkele minpunt

Daan 17-04-2021

Duidelijke website, duidelijke motivering over, in ons geval een nieuwe koffiemachine, we konden goed vergelijken met andere koffiemachines.

Cornelius 17-04-2021

uitstekende bezorging, ben zeer tevreden en zal zeker vaker bij Cool Blue mijn winkelwag4entje vullen. !!

Tablet 17-04-2021

Ik ben echt blij van de aflevering. Zo belooft zo gedaan 😅 maar de verpakking ( doos )mag iets kleiner zijn

Hans Goosen 17-04-2021

Uitstekende kwaliteit, goed en vriendelijk personeel en perfecte service. Een aanrader!

Floortje 16-04-2021

Coolblue maakt bij herhaling de beloftes waar. Het benodigde product is snel te vinden, het bestelproces is eenvoudig, en de levering binnen 24 uur. Belangrijk daarbij, is dat Coolblue laat weten hoe laat het product bezorgd wordt, tot op het uur nauwkeurig. Heel fijn, deze correcte service!

Jan 16-04-2021

Prijs van de Krups Nespresso koffiemachine was erg scherp. De levering was erg snel, zoals beloofd. De volgende dag in huis.

Chantal 16-04-2021

De shop heeft alles zoals ik het hebben wil, ben super tevreden met de service en hoe vriendelijk en open de bezorgers waren. Zal er zeker meer bij bestellen mocht ik het nodig hebben!

Shari 16-04-2021

Via coolblue een nieuwe inbouwoven van aeg besteld.volgende dag geleverd en geïnstalleerd.
Helemaal top. Mooie oven, doet het goed en perfecte service.

Janneke 16-04-2021

Vandaag super slechte ervaring met cool blue. Ze zouden vandaag een vaatwasser komen instaleren. Kreeg netjes volgens afspraak vanmorgen vroeg een tijd door wanneer ze zouden komen. Dag vrij voor genomen van werk. Dan nog een bericht we zijn er over 20 min. Vervolgens eind van de dag mail. We komen niet we komen dinsdag. Aan telefoon wordt gezegd dat de fout bij distributie zit dat artikel niet in de bus bleek te zitten. Later wordt beweerd dat ons adres niet te bereiken zou zijn. Dan weer dat de monteur gebeld zou hebben wat niet zo is. Ik kon wel een voucher krijgen als kadootje. Of ik dinsdag maar weer een vrije dag wilde nemen. Niet dus. Vervolgens aankoop geannuleerd en n7 krijg ik mail dat ze morgenochtend de vastwasset komen ophalen. Wat een idioterie dit. No cool blue meer... Niks glimlach

Wil 16-04-2021

We kopen al jaren alleen bij Coolbleu, goede service, vriendelijk personeel, goede uitleg, gewoon prettige winkel

Denise 16-04-2021

Op de site staan duidelijke en uitgebreide beschrijvingen van het product (laptop). Het bestellen en betalen ging erg gemakkelijk. Ik kon het product de volgende dag al laten bezorgen of ophalen.
Enige verbeterpuntje: wanneer je de bestelling wil ophalen staat er dat je in de winkel pas hoeft te betalen. Aan het eind van het bestelproces kun je echter niet aangeven dat je het komt ophalen. Dus moet je alsnog online betalen.

Lilly 16-04-2021

Product werd snel geleverd en in perfecte staat. Duidelijk gecommuniceerd. Geen aanmerkingen

emmokae 16-04-2021

Naar welk product je ook zoekt, bij Coolblue is een uitgebreid assortiment op voorraad, je kunt rustig vergelijken, gebruiker reviews lezen en dan je keus maken. Er wordt stipt uitgeleverd en dat alles zonder dat je teveel betaald.

Theo van Eijk 16-04-2021

Prompte levering. Leuke aankondigingsmail en fantastisch dat jullie de levering per fiets gedaan hebben.

Elburg 16-04-2021

Supersnelle levering! ‘S-morgens kreeg ik een mail met de melding dat het product welke ik wilde bestellen weer op voorraad was. Gelijk besteld en ‘s-avonds had ik hem al in huis!!! Goed ingepakt.

H.Adams 16-04-2021

Voor aanvullende vragen kon ik makkelijk en snel bij de klantenservice terecht. De medewerker gaf me meteen het gezochte antwoord en was pro-actief in het verstrekken van extra informatie. Eenmaal besteld kreeg ik het artikel op de aangegeven tijd en keurig verpakt geleverd.

Rick 16-04-2021

Snelle levering na bestelling van mijn Philips volautomatische koffiemachine

Harry Schreven 16-04-2021

snelle levering scherpe prijs, groot aanbod en goede informatie....................................

Remco 16-04-2021

Al eerder in dit filiaal geweest. Wordt gewoon netjes en correct geholpen. Goede regelen ten aanzien van corona! Helemaal top!

Mats 16-04-2021

Ik had een hoesje besteld voor mijn nieuwe telefoon. Ik kreeg het hoesje gelijk de volgende dag en het was goed verpakt en de bezorger was erg vriendelijk. Helemaal top!

Mark 16-04-2021

Coolblue, werkt eigenlijk altijd goed. Duidelijke site met uitgebreide uitleg over het aan te schaffen product.

Martijn 16-04-2021

Een webshop waar je producten makkelijk kunt vinden en kunt vergelijken. Duidelijke communicatie en snelle levering.

Evelien 16-04-2021

Ik vind Coolblue een modern, helder en transparant bedrijf met humor, goede service en eerlijke prijzen. De website biedt daarnaast info over het soort product dat je aan wilt schaffen zodat je een goede keuze kunt maken. Ik heb ook al eens te maken gehad met de klantenservice in geval van een kapot product binnen de garantie termijn en dat werd netjes opgelost. Ik kreeg zelfs een leenbabyfoon omdat wij die echt nodig hebben ivm een medische aandoening.

Ella 16-04-2021

Helder en duidelijke site, waar je met gemak producten kunt vergelijken. Omschrijving van de producten is duidelijk. Levering ging snel en makkelijk. Zou Coolblue zeker aanraden.