Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Rem97 27-09-2021

Ik was weer eens opzoek naar een specifiek product waar ik dit maal nog niet geheel de kennis over had (camera's in dit geval). Na wat rond kijken kwam ik op Coolblue uit die goed onderbouwde informatie gaf over waar op te letten en hoe dingen werken of gespecificeerd of geclassificeerd worden. Hierdoor kon ik makkelijk filteren op de kwaliteit camera waar ik naar opzoek was. Natuurlijk vergeleken met andere webshops maar hier zat vaak maar een paar tientjes verschil in, en wat ik meer bij Coolblue betaalde heb ik er voor over n.a.v. de informatie verschaffing en service.

Edwin 27-09-2021

Basis is de prettige sfeer die je voelt bij Coolblue, in alles wat ze doen voor je. De Snelle en perfecte levering, marktconforme prijzen, maar vooral de technische kennis als je met hen contact bent is mij opgevallen. Ze bellen je ook echt terug als ze een antwoord niet direct weten, maar daarvoor even moeten zoeken desnoods bij concurrenten op het web. Dan koop je de monitor bij Coolblue, maar de exclusieve stekker om deze aan te sluiten, koop je ergens anders op hun aanraden. Dat soort actie's maken het grote verschil met andere in deze markt. Ik kijk en koop om die reden altijd Coolblue.

Avi 27-09-2021

1. zeer vriendelijk
2. productkennis is hoog
3. extra service
4. zeer korte levertijd.

Wouter Burgering 27-09-2021

Ik ken coolblue als een webshop die je kan vertrouwen. Heb een logitech g29 stuur gekocht, en alles was top! De snelheid van bezorging, en de prijs/kwaliteit van het product. Ja, ik zou het zeker aanbevelen, en ik blijf ook zeker bestellen!

Charles Wander 27-09-2021

Overzichtelijke site (met indien gewenst goede info en advies over het aan te schaffen product), eenvoudige bestelprocedure, heldere en duidelijke communicatie over de verschillende stappen in bezorgprocedure en het vrij nauwkeurige bezorgmoment, en een zeer klantvriendelijke bezorger.

Lisa 27-09-2021

Goede service, snelle bezorging, aardige bezorgers, klimaatvriendelijk door fiets bezorging

Leanne 27-09-2021

De bestelling was super snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden van de bezorging. De informatie over het product was erg duidelijk. Ik ben erg blij met mijn aanschaf!

JNjeroen 27-09-2021

Wat een geweldige internetshop prettige zoekmachine en het selecteren en bestelling in een notendop. Een echte aanrader.

Louise 27-09-2021

Niet nakomen aan wettelijke garantie eisen
Begin 2021 een Sony tv gekocht bij coolblue. Na ongeveer een half jaar kon ik hierop geen digitale TV (ziggo) meer kijken. Cool blue wou een monteur sturen, van SONY. SONY wou geen monteur langs laten komen omdat dit een bekend probleem is, waar ze geen oplossing voor hebben. SONY en Coolblue geven samen het advies om op een TV van 1000 euro + te streamen met Ziggo Go.
Met dit advies ben ik het natuurlijk niet eens, omdat ik binnen twee jaar recht op op een vervangend product door een fabrikage fout.
Coolblue wilt mij niet telefonisch te woord staan over dit advies en klantenservice zegt hiermee niks te kunnen doen.
Conclusie: Ik heb een splinternieuwe dure TV gekocht waarmee ik alleen kan streamen.

Christ 27-09-2021

alles perfect, vriendelijke bezorgers, snel geleverd, hele goede service, eindelijk een bedrijf die de klanten goed behandeld.

Stanley van der Veer 27-09-2021

Goede site - opbouw van de producten en uitgebreid assortiment - gebruiksvriendelijk - maakt waar wat ze beloven.

Liesbeth 27-09-2021

Niet altijd de goedkoopste, wel hele fijne telefonische klantenservice en je kunt altijd binnen 30 dagen je geld terug krijgen als iets niet bevalt.

Ernesto 27-09-2021

Zoals altijd ……. snel en correct geleverd! Ook als er problemen zijn of enig ontevredenheid, wordt er snel actie ondernomen totdat de klant tevreden is.

Coolblue 27-09-2021

Keurig op tijd geleverd, Mooi apparaat en ook nog lekkere koffie ! Hoop met deze langer heerlijke koffie te zetten,

Roos 26-09-2021

Coolblue heeft mij nog nooit teleurgesteld, ik heb mijn bestelling online besteld om vervolgens in de winkel op te halen. In de winkel werd ik goed geholpen, eventueel extra uitleg over het product of vragen werden beantwoord. Ik raad coolblue zeker aan

Jesse 26-09-2021

Coolblue doet alles wat ze beloven. Het is duidelijk wanneer ze precies komen. Verder vind ik het erg positief dat ze hun bezorgers een salaris in plaats van een stukloon betalen. En de bezorgers kunnen ook nog altijd gewoon ons kantoor vinden, anders dan andere bezorgers. Verder prettige prijzen!

Erik 26-09-2021

Heel goed. Duidelijke informatie over het oroduft, goede toegankelijkheid tot recensies, mooie productvergelijking heeft geholpen mijn keuze makkelijker te maken. Snel besteldproces, helder. Volgende dag ontvangen, uitstekende verpakking. Super!! Ik ben blij. Het product zelf is precies wat ik zocht en dankzij Cool Blue heb ik het juiste model gevonden :-))

Tom 26-09-2021

Betrouwbaar, snel, klantvriendelijk. Coolblue doet wat ze zegt, kan niet anders zeggen dan dat ik er bijzonder tevreden mee ben. Meerdere malen besteld tot nu toe en absoluut geen spijt van gehad!

Jan 26-09-2021

Levering van de nieuwe iPhone netjes op de releasedatum. Coolblue komt na wat ze hebben beloofd.

Esther 26-09-2021

Ik bestel mijn elektronische apparatuur altijd bij Coolblue. Zo weet ik zeker dat mijn aankoop van goede kwaliteit is en op de tijd wordt bezorgd die beloofd wordt

Rob Sonder 26-09-2021

Een webshop met een goede en makkelijke indeling van categorieën. Daar komt bij dat de prijs/kwaliteitverhouding prima is!! Dus een prima winkel om vaker te winkelen 👍!

Patrick 26-09-2021

snelle levering en adequate informatie. Fijne winkel dat coolblue. Mooie spullen ook

Adam 26-09-2021

Easy to use website with almost any product you can think of plus next day free delivery is just amazing

Claudia 26-09-2021

Breed assortiment, duidelijke website met alle gegevens van een product. Makkelijk om met elkaar te vergelijken. Goede prijs. Meestal snel en goed leverbaar. Bezorging is geweldig en kwartier van te voren krijg je nog een sms. Ik bestel altijd als het kan via CoolBlue.

Giridhar 26-09-2021

Delivery was smoothly done. Website is user friendly and there are good filters to choose from and the product description is in detail. There are also suggestion about the products by coolblue which really helps in searching and understanding about the product.