Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4025 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ozan 20-06-2022

Was snel geleverd en bij vragen staan ze altijd voor jou klaar en duidelijk.

Elvira 20-06-2022

Snelle (gratis) levering. Komen op tijd . Ze bellen netjes een kwartier voor levering, vriendelijke bezorger.

Anita 20-06-2022

Snelle levering, aanbiedingen en toegankelijke klantenservice , die meedenkt

Roel 20-06-2022

Zeer tevreden over een gekochte airco, via de filters snel erachter gekomen welke airco het beste bij ons past en deze is snel geleverd.
De korte en duidelijke uitleg van de bezorger maakte het in gebruik nemen ook zeer gemakkelijk!

JR 20-06-2022

Had het product nodig op zeer korte termijn. Kon het reserveren aan het einde van de dag en de volgende ochtend direct ophalen. Service was erg fijn en alles was in minder dan een paar minuten geregeld.

Benji 20-06-2022

Het assortiment is groot, de prijzen zijn goed en concurerent. Ik vind de klantbeoordelingen van zeer nuttig. ook het winkelpersoneel is deskundig en behandelt klanten goed.

Will 20-06-2022

Erg klantvriendelijk, komen afspraken nauwgezet na. Echt een van de betere online webwinkels!!

Philip 20-06-2022

Overzichtelijke website
Snel en gemakkelijk bestellen.
Per fiets geleverd met vooraf een aankondiging per SMS!
Ronduit Super

Sofie 20-06-2022

Zeer snel en goed helemaal top.
Was ook nog eens goedkoper dan bij andere die ik vergeleken heb .

Ingrid 20-06-2022

Vlotte en vriendelijke levering, gaven een duidelijke uitleg over de tv. Zeer tevreden.

Erwin 20-06-2022

Netjes verpakt en snel geregeld… begrijp alleen niet dat een micro card niet als brievenbus post geleverd kan worden

Bylsma 20-06-2022

Schappelijke prijzen voor chromecast en laptop lader. Snelle bezorging op de fiets. Goed bezig.

Anton 19-06-2022

Snelle levering, goede vergelijkingsmogelijkheden, concurerende prijzen en gemakkelijk retouren.

D Bracco Gartner 19-06-2022

Coolblue toont bij uitstek het pure gemak van online bestellen En dat met een glimlach!

Beschikbaarheid en absolute klantvriendelijkheid tegen een concurrerende prijs. Zeer goede combi.

PGK 19-06-2022

Prijs/kwaliteits verhouding is gewoon goed. Duidelijk over de leveringsvoorwaarden en ook zeker een snelle levering.

Maik 19-06-2022

Dit is toch wel de beste webshop van Nederland. Over alles is net iets beter nagedacht dan elders. Vond het geweldig dat de bezorger op de fiets kwam, tot op de minuut precies!

Dekkers 19-06-2022

de laptop is goed. levering was op tijd. betalen ging perfect. Overall er goede ervaring

Johan 19-06-2022

(Online) Winkel met een uitgebreid aanbod waar regelmatig nogal eens "niet leverbaar" is, maar met een snelle levering als je iets besteld wat wel op voorraad is.
Verwijderen van producten die nooit meer leverbaar zijn sneller van site verwijderen.

Carolien 19-06-2022

Een makkelijke website en webshop en ook een snelle levering, met een duidelijke track en trace code.

Karin Sudmeier-Verwijs 19-06-2022

Snel bezorgd !
We zijn ontzettend blij met luchtkoeler🤩
Wij waren een gewone ventilator gewend . Dit is niet te vergelijken .
Super blij met de aanschaf !

Esther 19-06-2022

Coolblue heeft een duidelijke webshop, korte levertijden (met duidelijke track and trace informatie) en ik geniet altijd van de leuke manier van communicatie (zoals de wachtverzachters). Wanneer ik een product wil bestellen, kies ik graag voor Coolblue, omdat ik weet dat dat een veilige keuze is. Pakketjes komen altijd in goede orde aan, zo ook de hoofdtelefoon die ik deze week bestelde en die volledig aan de verwachtingen voldoet.

P. Dahlmans 19-06-2022

Duidelijk bestelproces, snelle levering. Niets dan lof voor de monteurs die leveren en plaatsen; vriendelijk en behulpzame medewerkers.

Bert 19-06-2022

Mooi product voldoet aan alle verwachtingen en de levering was zeer snel. Beveel deze online winkel zeker aan.

J.H.Donner 19-06-2022

website:overzichtelijk ook goed dat de details goed te vinden zijn.
telefonisch contact: je wordt goed geholpen en je hoeft niet lang te wachten.
allen jammer: Postnl neemt de oude printer niet mee. Kon hem inleveren bij coolbluewinkel

Anoniem 19-06-2022

Nooit problemen met coolblue. Levering is snel en als je iets in de winkel koopt, leggen ze alles goed uit.

Verder als er iets mis met het product helpen ze je verder ook goed.