Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Naomi 31-03-2021

Bestellen op Coolblue gaat heel makkelijk, daarnaast is er altijd een snelle en correcte levering.

Bart van der Weegen 30-03-2021

goede service en goede prijs/kwaliteit verhouding
goed geholpen via app ivm betaling die niet helemaal lekker verliep

Eddie 30-03-2021

Alles aan deze shop is goed, overzichtelijk, je word als klant goed geïnformeerd, snelle levering niks op aan te merken.

Veronica 30-03-2021

Een paar maanden geleden zocht ik een laptop uit maar uiteindelijk niet besteld omdat het te veel gedoe was met ophalen op een uitgiftepunt of thuis blijven voor de bezorging. Afgelopen zaterdag besloot ik toch maar te bestellen. Tot mijn verbazing zag ik dat ze hem zelf gratis gingen afleveren, het kon zelfs de volgende dag! Ik kreeg een tijdslot van een uur en op de dag zelf een berichtje dat ze er over 15 minuten zouden zijn. En daar reed de bakfiets voor, op zondag nog wel! Geweldige service, bedankt!

Ingrid 30-03-2021

Naar de winkel gegaan op afspraak om 2 senioren mobiele telefoons te kunnen bekijken. Allebei meegenomen. We mogen 30 dagen uitproberen. Dat vind ik goede service!

Kosjeric 30-03-2021

Concurrerende prijzen daarin duidelijk onderscheidend ! Snelle levering en een letterlijk leveringen met een glimlach !

Wim 30-03-2021

Erg vriendelijk personeel kundig en komen hun afspraken na.
De winkel die zich echt aan de Corona richtlijnen houdt . Helemaal top

Kees 30-03-2021

Hallo ik heb een Polar Grit-X aan geschaft in maart 2021, heel internet afgestruind naar een actie of voordelige aanschaf. Uiteindelijk besloten bij Coolblue het horloge aan te schaffen. De doorslag was niet de prijs maar zekerheid van levering. Eenmaal de bestelling geplaatst wordt je middels berichten over je bestelling correct geïnformeerd dit is zeer prettig. De levering wordt aangekondigd dmv een sms een kwartier van te voren, bezorging ging per bakfiets de bezorger leverde hem volgens de Covid procedure netjes af bij de voordeur. Ik heb meerdere aankopen gedaan bij Coolblue en ben zeer tevreden. Ik merk bij het schrijven van de review dat ik een glimlach op mijn gezicht heb, zelfs daar doen ze het voor!

Koen 30-03-2021

Groot gebruikersgemak en ik moet altijd lachen om een Cannes opmerkingen als je besteld hebt.

Trudy Rutten 30-03-2021

Voor mij de eerste keer dat ik hier bij Coolblue gekocht hebt. Wat een service levert deze winkel. Ben er erg blij mee. Een hele ervaring. Ik heb een philips koffiezetapparaat EP 3246/79 gekocht. Op de een of andere manier zat hier geen hardware test staafje bij. Ik wil hem graag gezond houden dus had dit gemeld of ze niet een los staafje hadden. Maar helaas, maar toch tot mijn grote verbazing via vriendelijke meiden via WhatsApp goed opgelost. En wat een geweldige website, tijdens wachten leuke ideetjes gegeven om te doen. Hoe komen ze er op vandaag een van de
oplossing met de bakfiets bezorgd. Geweldig. Ga zo door Coolblue , een voorbeeld voor veel winkels.

Barnie 30-03-2021

Als altijd snelle levering.
Netjes verpakt.
Op de website meer dan voldoende informatie om een goede keuze te maken.
Ook tekst en uitleg voor wat betreft onbekende technieken zoals bij een SSD harddisk.

Saskia 30-03-2021

Ze waren supersnel met afleveren en het artikel bevalt uitstekend hij is niet te zwaar.

Bogie 30-03-2021

Goede prijs-kwaliteit. Voor elke portemonnee wat wils. Goede en eerlijke omschrijving van de producten
Veel gebruikers reviews.

Jeroen 30-03-2021

Werkt zoals verwacht. Alleen jammer dat alle bitjes gewoon in een zakje zitten. Ik had gehoopt dat er in een koffertje een soort houder van schuim oid zou zitten waarin je alle bitjes kunt ordenen.

Veer 30-03-2021

Afgelopen week twee keer een bestelling gedaan, ze waren er allebei super snel, en lekker duurzaam op de fiets bezorgd. De eco muismast die ik bestelde kwam geleverd in zo'n mooie papieren coolblue zak, en de mat zelf zat nog in een kartonnen envelopje. Nadeeltje: Om dat kartonnen envelopje zat nog wèl een plastic zakje heen!! Dat was nogal overbodig... En teleurstellend als je een 100% duurzame bestelling probeert te doen.

Hans 30-03-2021

Makkelijk online kopen en zéér snelle gratis levering.
Ook héél goed geholpen bij telefonische uitleg over mijn bestelling.
Werd duidelijk geantwoord over wat technische gegevens en eventueel retour zenden.
De autoradio JVC KD-T702BT werkt zeer goed. Mooi geluid en eenvoudig te installeren.

Robert 30-03-2021

Erg fijne site waar je gemakkelijk kunt vinden wat je zoekt. De levering is erg snel (volgende dag) en je krijgt netjes een tijdslot toegestuurd wanneer de zending wordt geleverd. Kwartier voor de levering wordt je even gebeld dat de bezorger eraan komt, erg handig. Als je ontevreden bent met het product is retourneren bij Coolblue ook erg gemakkelijk, dat geeft een fijn gevoel.

A 30-03-2021

Duidelijke site, snelle levering. Alleen de vraag over mijn product kon telefonisch niet goed beantwoord worden, gelukkig via de mail wel een duidelijke en helpend antwoord gekregen. Heel fijn!

Gb 30-03-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding en snel bezorgd. Ze leveren wat ze dus zeggen te leveren

Bo 29-03-2021

Heel erg blij met mijn aankoop. Apple snoertjes altijd kapot bij bol.com.... hier perfecte staat!! Bezorgers zijn super vriendelijk en verzending was snel. Ja, ik zou dit zeker aanraden.

ietje de vries 29-03-2021

Mijn artikel werd op tijd geleverd. De bezorgers waren top! Hebben mijn oude koelkast weer meegenomen en alle verpakkingen van de nieuwe ook.

Han 29-03-2021

Jura D6 koffiezetapparaat besteld en volgende dag al geleverd. In de tussentijd krijg je al wat e trap informatie over het onderhoud en gebruik ingrediënten. Super allemaal

Eta Delsing 29-03-2021

De mensen van de klantenservice zijn buitengewoon vriendelijk, hebben kennis van zaken en nemen alle tijd voor je vragen. De afhandeling van de bestelling is vlot en de klant wordt goed geïnformeerd over de voortgang van zijn order. De wederom vriendelijke bezorging is letterlijk tot aan de voordeur, ook als je drie hoog woont.
Als het bestelde product anders is dan je had verwacht, wordt ook het retourneren vlot en klantvriendelijk geregeld. Last but not least de beschrijvingen bij de producten zijn informatief en de mogelijkheid procten te kunnen vergelijken, maakt het gemakkelijker om tot een goede keuze te komen.

Ronald 29-03-2021

Een top bedrijf,snelle levering.
En bij klachten een snelle en goede oplossing

Frank 29-03-2021

Netjes afgeleverd en goed communicatie
Je wordt tijdig gebeld en op de hoogte gehouden
Super geregeld