Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Lars 15-10-2021

Doen wat ze beloven. En lukt dat niet dan communiceren ze duidelijk en helpen je correct.

Altijd met een glimlach!

Iris 15-10-2021

Tot nu toe erg tevreden over Coolblue, netjes op tijd geleverd. Ik heb mijn eerste camera besteld en vond de keuze best lastig, omdat er zoveel verschillende zijn en ik er nog niet veel verstand van heb. Op de site staan goede vergelijkingen met andere camera’s en veel reviews over het product van andere mensen. Wel waren de accessoires goedkoper te krijgen via een andere webwinkel. Enige minpuntje.

Kier 15-10-2021

Gewoon zoals het hoort. Goede prijs, snelle levering en alle stappen worden gecommuniceerd.

Cor van Leuken 15-10-2021

Goede omschrijving van het product, milieu vriendelijke, adequate, bezorging (fiets) en nazorg in de vorm van gebruikstips

Mike 15-10-2021

Zoals altijd weer duidelijke
Informatie op de website snelle en goede levering

bouwerik 15-10-2021

Cool Blue is als een snoepwinkel. Altijd leuke produkten en ze zijn prima geprijd. Ik vind de website goed en overzichtelijk.

Peter 15-10-2021

Duidelijke informatie over versturen. Prima service bij retouneren en altijd met een knipoog

Paul 15-10-2021

Hele goede en prettig advies gekregen in de winkel. Advies per mail verstuurd zodat ik thuis rustig kon nalezen en beslissen. Daarna online besteld en op de gevraagde dag afgeleverd. Dus mijn volgende aankopen gaan ook via CoolBlue.

Coco 15-10-2021

Duurde paar dagen voordat ik mijn bestelling te zien kreeg op mijn CB account. Paar dagen later was de aankoop gelukkig te zien en heb ik een verzendbewijs gekregen. Eenmaal bezorgd, was het pakketje al eens eerder open geweest. Heb het artikel maar gehouden, maar vind de service omtrent deze bestelling niet zoals ik gewend ben van Coolblue

Beste Coco,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie. Natuurlijk baal je, dat doen wij ook. Het kan nooit de bedoeling zijn dat de verpakking al open is gemaakt voor levering.

Is de inhoud in tact en werkt alles? Mocht dit toch anders zijn, schroom niet en neem contact met ons op.

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Laura 15-10-2021

ruim assortiment beschikbaar, gebruiksvriendelijke website, goede communicatie en snelle levering

Jolijn 15-10-2021

makkelijk dingen vergelijken, chille site, kon het eerst de volgende dag ophalen maar dit was even mislukt dus duurde het 2 dagen, ik had niet gekeken of het op zondag kon... wat wel kon dus!! heel fijn voor een volgende keer ;) ! Goed geholpen ook in de winkel, eerst word er koffie en thee aangeboden gekregen om de wachttijd eventjes te doorbreken, maar dit was super snel voorbij, er stonden genoeg werknemers! Ze hebben ook het beschermglasplaatje op mijn telefoon geplakt, helaas is deze na 1x in een zak met een 0,05 eurocentje gezeten te hebben wel al stuk.. dat is prijs kwaliteit vergleken niet wat ik verwacht had.. :( verder is de telefoon fantastisch!! :D Cijfer 10 omdat ik de winkel gewoon top vind!

Marleen 15-10-2021

Prima levering, op tijd, duidelijke uitleg voor gebruik en reviews op de site.

Fred Steensma 14-10-2021

Een zeer goede winkel met een zeer groot assortiment.
Vakkundige mensen en altijd zeer goede tips voor het gebruik van wat je besteld hebt.
En niet te vergeten alles zeer snel bij je thuis

Annemiek 14-10-2021

Goede voorlichting. Snelle service.
ZOU BLIJ ZIJN MET EEN MOGELIJK OM MILIEUBESPARENDE LEVERING TE KIEZEN. BV GEBUNDELDE LEVERINGEN IN DE WIJK.

Hannink 14-10-2021

Op Maandag stofzuiger besteld, dinsdag zou hij binnen komen maar helaas, na 3 dagen wachten en verschillende tijden thuis te blijven geen stofzuiger. Eind van de dag op donderdag bericht dat ik mijn geld terug krijg???? Heel vreemd, wil geen geld terug maar een stofzuiger.. klantenservice gebeld na 10 min in de wacht kunnen ze niks voor mij doen, moet weer een nieuwe bestelling plaatsen. En dan maar hopen dat ik mijn geld echt terug krijg

Beste Hannink,

Dank je wel voor je review. Ai! dat is balen. Een belangrijk product bestellen en vervolgens moet je langer wachten dan afgesproken. Dit is niet wat je van ons mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Jouw annulering is in behandeling en natuurlijk krijg je netjes jouw geld terug. Sorry!

Coolblue

Lando Slangen 14-10-2021

De tijden waarin je kan kiezen zijn veel te ruim.
1e keer leveren werd uitgesteld met 1 dag.
2e keer leveren gaven ze aan onderweg te zijnet de fiets en hebben we netjes gewacht maar kwam er niemand opdagen. En dan durven zeggen dat er aangebeld is en bij de buren geprobeerd is, die ook thuis waren.
3e keer is vrijdag en daarin hebben we nog steeds geen tijdvak doorgestuurd gekregen.

Beste Lando,

Dank je wel voor je review. Wij hebben diverse tijdvakken als extra service. Onze klantenservice verteld je er graag over. Onze website heeft ook alle informatie over onze extra (betaalde) services.

Het kan helaas gebeuren dat een levering niet lukt. Daar balen wij ook van. Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

Angélique 14-10-2021

Fijne en klantvriendelijke webshop en makkelijk om producten te bestellen. En super dat ik het kon afhalen in de Coolblue winkel in Almere!

Inge 14-10-2021

Super klantvriendelijk! Mijn vader had een tv besteld. Achteraf had hij liever een ander model. Probleemloos werd het te ruilen toestel opgehaald en het nieuwe gebracht.

CvRuitenbeek 14-10-2021

CoolBlue is al jaren een van de betere webwinkels als het gaat om elektronica.
De site is duidelijk en overzichtelijk, de productspecificaties worden op een duidelijke en consequente manier weergegeven en bijna alles is op voorraad. Daarnaast is de levering altijd snel.

Wim Luneburg 14-10-2021

snel en accuraat, wel mis ik ik het "winkelgevoel"maar goed, dat even terzijde...
product was beschikbaar en binnen afzienbare tijd thuis afgeleverd, prima service van alle partijen !

Monica 14-10-2021

site is gebruiksvriendelijk, producten voldoen aan de beschrijving en worden op tijd geleverd

W. Kroes 14-10-2021

Ik ben zeer tevreden over Coolblue. Ik heb hier oa 2 tablets besteld. Ze werden de volgende dag bezorgd, waren keurig verpakt en werken prima

Rnn 14-10-2021

Grappige service, kwamen zelf op de fiets brengen. Goed voor milieu! En dat in de stromende regen...
Deze keer geen onnodig groot verpakkingsmateriaal, ook pluspunt.
Het amicale in de informatiemails na bevestiging is leuk voor jongeren, maar voor (deze) oudere mensen roept dit wel wat bevreemding op.

AJ 14-10-2021

Ik vind Coolblue een hele goede website waar je spullen kunt bestellen. Ook gaat het retourneren ook erg makkelijk 👍🏻👍🏻

M v Dongen 14-10-2021

Cool blue levert een goede service, de bestelling wordt snel verzonden. Prijs-kwaliteit verhouding is goed.