Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Arthur 24-07-2021

Erg veel produkten, zodat kiezen makkelijk lukte. Snelle service in de store, dus kon ik ook heel snel weer door.

Marco 24-07-2021

2 uur van te voren werd de bezorging afgezegd. Zit je dan te wachten met je vries spullen op de vriezer die je besteld hebt. Krijg ik n tegoed voucher van of 25 of 50 euro. Voor je volgende bestelling.....euhhhhh wil helemaal geen volgende bestelling!!!!

Anna V 24-07-2021

Zeer tevreden met Coolblue. Ik had zeer dringend iets nodig, maar had geen tijd hiervoor naar de winkel te gaan, gelukkig had ik het met de Coolblue bestelling de volgende dag meteen in huis. Heel fijn!

b.roelofs 24-07-2021

een goede stofzuigerzak.lekker groot,past goed. gezien de inhoud gaat hij lekker lang mee dus niet vaak wisselen ideaal

RV 24-07-2021

Eenvoudig bestel proces. Prijstechnisch in orde. Levering conform afspraak.

Ineke 24-07-2021

De service bij Coolblue was perfect.
Je weet bij Coolblue waar je aan toe bent !

Peter M. 24-07-2021

Per ongeluk was ik een vinkje vergeten. Dat sloeg op de installatie van de wasmachine. Het gevolg daarvan was dat de bezorgers de wasmachine pardoes in de badkamer plaatsten. Volgens de bezorgers moest ik daar blij mee zijn. Want volgens hen zouden ze de wasmachine net over de drempel achter moeten laten. Ja, zo waren de regels eenmaal. Uitpakken en installeren moest ik zelf maar doen. Want ik had dat niet aangevinkt en dus ook niet betaald. Terwijl op de tv alles zo goed wordt voorgesteld. Jammer, Coolblue.

Bas 24-07-2021

Altijd prettig om te shoppen bij Coolblue. Goed en duidelijk overzicht, veel keuze en snelle levering.
Het enig dat af en toe er voor zorgt dat ik ergens anders koop is de prijs. Dan weegt het wachten op tegen wat je moet betalen. Maar dat komt niet vaak voor.

Susan 24-07-2021

Veel informatie beschikbaar over het model van de laptop en voorradig waardoor snelle levering.

Pieter Bergwerff 24-07-2021

Makkelijke site om je spullen te vinden.
Alleen jammer dat ze aangegeven de volgende dag te kunnen leveren en vervolgens niet doen.
De levering verliep goed, vriendelijke jongens en correct.

Nik 24-07-2021

Hele snelle levering maar mijn pakket (een Fitbit) werd door de brievenbus gegooid. Dat had ik liever niet gehad in verband met breekbaarheid.

H.Bloks 24-07-2021

Duidelijke maatregelen voor Corona; sympathieke ontvangst en begeleiding; empathie ; duidelijk advies en efficiënte afhandeling van de aankoop

TonnieL 24-07-2021

Prima. Verwachting matcht met levering. Jammer dat levering vertraagd was tov wat bij bestelling aangegeven was. Hierdoor niet op tijd. Was daarna afwezigen op ander adres in Nederland.adres wijzigen kon niet toen vertraging bekend werd. Jammer. Voor rest goed.

Marjo 24-07-2021

Goede website en uitstekende levering, waarbij je constant een update ontvangt over manier en moment van leveren.

Alexander 24-07-2021

Super snelle levering en keurig bezorgd.
kortom erg tevreden over prijs kwaliteit en service.

Marvo 23-07-2021

Je krijgt een leverdatum door, neemt vrij van je werk en 2 uur voordat het geleverd zou worden krijg je een vrolijk mailtje dat ze het niet gaan halen.... jammer joh...

Jennifer 23-07-2021

Een goede prijs, snelle levering en een prima kwaliteit!! Beter is onmogelijk! 5* Top!!

Pom 23-07-2021

Duidelijke site. Weet wat je koopt en goed en duidelijk contact met klantenservice. Geen lange wachtrij aan de telefoon.

jo 23-07-2021

Vlug en goed bezorgd en vriendelijjke bezorging en de oude diepvries meegenomen en ook het verpakkingsmateriaal van de nieuwe diepvries meegenomen.

Dirk 23-07-2021

De stofzuiger die ik besteld heb is keurig op tijd en in goede staat geleverd.

Esmee 23-07-2021

Coolblue is een ontzettend fijne, overzichtelijke website. Ik had Savonds om 22:00u besteld en mijn pakket was de volgende dag om 11:00u binnen. Geen problemen mee gehad

Sibren 23-07-2021

2 producten besteld die ik nog nodig had vlak vóórdat wij op vakantie gingen, alleen bij Coolblue waren deze producten zo snel leverbaar voor een lage prijs zonder verzendkosten! Top (web)winkel!!

Linda 23-07-2021

Coolblue heeft de leukste klantbenadering. Grapjes op de site, op de kartonnen verpakking, altijd vrolijke pakketbezorgers en ook nog op de fiets!

govadesc 23-07-2021

Mijn oude laptop was re traag voor video bewerking. Zelf eerst georiënteerd, daarna afspraak in de winkel. Daar kwam men op exact dezelfde laptop uit als mijn eerste keuze. Beeldscherm in de winkel beoordeel, glas was superhelder maar geeft meer spiegeling. Toch gekozen voor een normaal scherm. De losse DVD writer die ik erbij kocht was niet de bedoeling. Had gevraagd naar een blu ray writer. Bij de controle van bestelling heb ik hem wel goedgekeurd, erover heen gelezen. Omruilen was wat omslachtig, niet op voorraad toen ik deze wilde ruilen. Wel op voorraad als ik hem direct bestelde. Dus maar direct besteld. Financieel binnen een week afgehandeld. Laptop zelf de volgende dag in huis. Alles functioneerde direct. Geen enkel probleem met installeren en upgraden van software. Internet werkte direct na invoer password. Fijn helder scherp scherm, verlicht toetsenbord, internet aansluiting, numeriek toetsenbord, 15", super snelle laptop Acer ConceptD. Ook behoorlijk stil. Geen hard blazende ventilator. Erg tevreden mee.

Aderito Duarte 23-07-2021

Makkelijk bestel proces, snelle levering met uitstekende track & trace. Daarnaast gunstige retour voorwaarden (just in case).