Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Paul F. 03-10-2021

snelle service, goede prijs kwaliteit, praktische website met voldoende informatie. je weet dus wat je koopt. de service als je de garantie aanspreekt is ook top.

Reintc 03-10-2021

Op gebied van consumenten artikelen is Coolblue een betrouwbare en uitgebreide webshop.
Niet altijd de goedkoopste, hoor, maar je krijgt wat je wil hebben.

Johan 03-10-2021

Snel geleverd, duidelijke informatie mbt het levertraject en uiteindelijk een feestje om je pakket uit te pakken

Rob 03-10-2021

Snelle levering, goede zoekfunctie op producteigenschappen, en de juiste prijs kwaliteit verhouding. Artikel 2e hands gekocht met enkel een krasje op de huid. En dat was ook zo, echter ontbrak de handleiding. Geen ramp en alles is online te vinden, maar stond niet vermeld bij de omschrijving. Desondanks geldt ook voor 2e hands dezelfde garantie als bij nieuw producten. Zeer goede service dus! Aanrader.

Irene 03-10-2021

Bestellen ging makkelijk en de levering was super! Perfecte communicatie, heel vriendelijke bezorgers en keurige informatie over het product en de garantie werd nog even verteld. Top!

Rick 02-10-2021

Goede informatie op de site, goede uitleg, snelle levering. Nette prijzen, ze doen alles met een glimlach.

R. de jonge 02-10-2021

Ik had deze week voor het eerst de helpdesk nodig vaan Coolblue vanwege een cashback actie die door de Fabrikant van het gekochte product slecht werd opgevolgd. Coolblue heeft na mijn opmerking hierover bij Coolblue contact opgenomen met de fabrikant en een ene ander weer rechtgezet en uitgebreid hulp aangeboden bij het verkrijgen van de cashback. Uitstekende service en zoals altijd met en voor een glimlach!

Martin 02-10-2021

Altijd goed geholpen, de keren dat ik hulp nodig had; gekregen. En de informatie, afhandeling en alles is gewoon goed. Welverdiende 9!

WF 02-10-2021

Altijd tegen een goede prijs en goede kwaliteit
Snel bezorgt
Keuze te over en een duidelijke en overzichtelijke website

Lotte 02-10-2021

Fijne webshop en ook super bezorging. Eerst een berichtje met een uur marge en later nog een SMS waarin ze zeiden binnen 15 minuten voor de deur te staan. Top!

Milena 02-10-2021

Alles goed te vinden met een duidelijke uitleg wat het inhoud. Kwaliteit en service is zoals altijd erg goed!

Denise van Buuren 02-10-2021

Normaal erg tevreden over Coolblue. Echter laat de levering nu wat te wensen over. Ik had een woensdag als afleverdag gekozen. Vervolgens zou het pakket donderdag komen. Inmiddels is het zaterdag en is het pakket er nog steeds niet. Erg jammer en vervelend.

Gea 02-10-2021

Mooi dat je iets kan bestellen, en dan op een ander adres kan afleveren.
mijn ouders kunnen dat niet regelen, dus dit was een goede oplossing!

Pim 02-10-2021

Bij Coolblue bestellen is niet alleen leuk, maar ook prettig door de goede en overzichtelijke informatie. En de prijzen zijn heel scherp. Daarnaast spreekt de aanpak van Coolblue mij enorm aan.

Pietertje 02-10-2021

Via de site gekeken of het op voorraad was. Dat was het gelijk een afspraak in de winkel in Eindhoven gemaakt. We konden het 2uur later al ophalen. Ondanks dat het behoorlijk druk was waren we zo aan de beurt en was alles zo gebeurd.
Werkt PRIMA en netjes geholpen.

Tjerk Melis 02-10-2021

Fijne website lekker overzichtelijk.
Door en coolbleu keuze kun je makkelijker keuzes maken

Roselinde 02-10-2021

Het product was op voorraad en kon kiezen wanneer ik het bezorgd wilde hebben. Houden zich netjes aan voor zo laat besteld, volgende dag in huis.

Bas 02-10-2021

Ik ben nog nooit teleurgesteld in de leveringen van Coolblue! Je wordt altijd goed op de hoogte gehouden van je bestellingen en de levering is altijd op tijd! Maar goed wel een 9 want er is altijd ruimte tot verbetering of ontwikkeling 😉

Yolanda 02-10-2021

Bestelling geplaatst en de andere dag al bezorgd .
Kreeg netjes een mail en sms over de tijd van bezorging , en alles was op tijd geweldig .

Sharmila Jadoenath 02-10-2021

Eerste bestelling gedaan bij cool blue. Product was niet op voorraad in de winkel. Ik kon mijn bestelling de dag erna ophalen in de winkel, ook betalen, dus geen gedoe met overmaken via ideal of andere methode. Ben heel tevreden met het product en de service van cool blue. Ik ga vaker bestellen/kopen bij coolblue.

Top service! 02-10-2021

CoolBlue’s klantenservice brengt daadwerkelijk een glimlach op mijn gezicht!!

Jieke 02-10-2021

Snelle levering, keurig op de hoogte gehouden van de bezorgtijd en super aardige bezorger op de fiets

Arthur 02-10-2021

Snelle levering en afhandeling is duidelijk, is Top.
Product voldoet aan verwachting.

Jeroen 02-10-2021

Ik heb al meerdere keren bij coolblue besteld en ben nooit teleurgesteld. Alle bestellingen zijn mooi optijd geleverd.
Het is ook fijn dat je goed op de hoogte gehouden word over de levertijd.

jan bagger 02-10-2021

makkelijk zoeken, eerlijke vergelijkingen, en goede beschrijving van voor en nadelen van de producten.