Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4043 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

JeroenvR 28-10-2022

Goede, snelle service. Misschien ietsjes duurder (marginaal) dan de concurrent, maar daartegenover staat natuurlijk de supergoede klantenservice, vriendelijkheid en snelheid van oplossen als je een probleem meldt, wat bij de concurrent nog erg vaak ontbreekt. Al om en al, altijd een topervaring met Coolblue, niks te klagen!

Laïla 28-10-2022

Ik vind Coolblue 1 van de beste winkels van nu. Alles is heel goed geregeld! Ik kan alles snel vinden en als ik vragen heb worden ze heel vaak vriendelijk en duidelijk beantwoorden. Wat ook heel fijn is, dat ik al mijn orders kan vinden en de documentatie die erbij hoort. Dat is echt fijn, vooral als ik het opnieuw wil bestellen of mijn garantie bewijs wil hebben.

Teye 28-10-2022

Het lukte niet om via de site te bestellen met afhalen in de winkel. dit is keurig door de helpdesk geregeld. De volgende morgen kreeg ik een mail dat het product in de winkel was. Ook daar goed geholpen en kon snel weer koffie drinken

Ritus 27-10-2022

Met de stofzuiger zelf is absoluut niets mis. Wat ik zeer vervelend vind is dat ik EXTRA betaal zodat de bestelling in de avond bezorgd zou worden. Ik eerder van werk naar huis ben gegaan om optijd thuis te zijn en dan alsnog een berichtje krijg dat mijn pakketje klaarligt bij een ophaalpunt. De bezorger van postnl vindt het helaas regelmatig teveel werk om het appartementencomplex binnen te lopen. Daarom bestelde ik bewust bij coolbleu. Ik ga voortaan maar direct naar de BCC naast het ophaalpunt
Officiele reactie van Coolblue 04-11-2022

Beste Ritus,

Wat vervelend dat je nieuwe stofzuiger niet bij je thuis, maar op het afhaalpunt is bezorgd. Sorry.

De extra betaalde bezorgkosten krijg je inmiddels al weer terug. Het is niet natuurlijk niet de bedoeling dat we onze afspraak niet nakomen. Voor het ongemak hebben we nog een kleinigheidje aan je account toegevoegd.

We wensen je veel plezier van je nieuwe stofzuiger.

Coolblue

Fam. Gielissen 27-10-2022

Coolblue is en blijft bij ons de nr . 1 op gebied van levering van kwalitijds producten met heel vriendelijke bezorgers en snelle levering !! Van onze mooie etna inbouwoven Helemaal top !!

Patrick 27-10-2022

Onze Dyson is na bestellen de volgende dag al bezorgd. Het zou bijna normaal worden, maar dat ervaren we absoluut als een grote pre. Ons vertrouwen is zelfs zo groot dat we niet rechtstreeks bij Dyson hebben besteld, maar bij Coolblue.

Aart 27-10-2022

Fijne webshop, frisse uitstraling en humor.
De beide producten die ik bestelde, met toebehoren, in mooie verpakkingen ontvangen, snel bezorgd en een feest om ze al een dag na besluit aankoop te kunnen gebruiken.

JG 27-10-2022

De spullen zijn makkelijk te bestellen en staan als de post ook meewerkt de volgende dag al thuis.

Evelyn 27-10-2022

Ik vind Coolblue altijd top!! Goede producten, duidelijke site en vooral alles met een knipoog, daar word ik blij van!!

Jan Garritzen 27-10-2022

Mooi product gekocht. Zeer tevreden met de afhandeling en de levering. TV netjes aan de muur bevestigd en alles netjes ingesteld. Keurig personeel . Alle afspraken goed nagekomen.

Martine 27-10-2022

Coolblue geeft eerlijke informatie op de website en maakt het heel makkelijk om producten met elkaar te vergelijken. Zelfs als je weinig technische kennis hebt. De refurbished telefoon was netjes verpakt en had geen krasje.

Femke Jasmijn 27-10-2022

Coolblue heeft veel keuze en goede producten om uit te kiezen, alsmede een prettige hulp bij kiezen functie. Hiermee kom ik uit bij 't product dat het best bij mijn wensen, en dus bij mij past. Een voorbeeld hiervan is de slowcooker /crockpot voor 2 personen die ik eergisteren heb aangeschaft. Ook mijn airfryer, voor 2 personen, heb ik aangeschaft bij Coolblue, met de keuzehulp gevonden. Wat ik ook bij Coolblue een heel prettige optie vind, is de mogelijkheid om een apparaat te leasen, zoals ik met mijn wasdroger heb gedaan. Zo heb ik altijd een goed werkende wasdroger tot mijn beschikking en kan na een jaar lease overwegen 'm alsnog te kopen. Bovendien werd de wasdroger geïnstalleerd, kreeg ik passende instructies van hoe hij werkt erbij. Top Coolblue, ga zo door!

Robert 27-10-2022

Snelle volledige service aangezien het produkt op voorraad was in een Coolblue winkel in de buurt.

Marij 27-10-2022

Goed advies over aankoop. Goed op de hoogte gehouden van bestelling. Handige mail met handleiding. Echt top.

Mo 27-10-2022

Nooit spijt gehad van mijn bestellingen bij CoolBlue en ik bestel daar al jaren!

Suuzje 27-10-2022

ik vind het fijn dat je productspecificaties snel en makkelijk kunt vergelijken.

Gabriel 27-10-2022

Had een probleem met mijn gekochte beeldscherm. Echt top geholpen. Zijn gewoon bereikbaar na 6 uur! Echt ideaal. Helaas toch wel een ander monitor moeten uitkiezen.

Wim 27-10-2022

Coolblue is een winkel met website waar iedereen vindt wat die zoek, van tv tot pc.
Het gemak waar mee je besteld en de levertijd
Zijn prima.

cliff 27-10-2022

de media markt liet me niet meer binnen om 2 voor 6 dus ik ging maar naar cool blue toe om 2 koptelefoons te bestellen

Suzanne 27-10-2022

Ruim assortiment, duidelijke site, goede prijzen en heel klantvriendelijk.
Met leveringen communiceren ze ook altijd heel goed wanneer iets geleverd wordt. Bedrijven als postnl en DHL enzo kunnen hier nog veel van leren.

Johan 26-10-2022

Bestelling via website geplaatst en de volgende dag opgehaald. Ophalen is zeer goed geregeld. Bij de ingang van de winkel werd je naam gevraagd en dan zie je via een scherm wanneer je aan de beurt bent. Personeel is erg vriendelijk.

Jones 26-10-2022

ALTIJD vet vriendelijk, simpele overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website, bestelprocedure is heel soepel en snel. Veel positieve en leuke ervaringen.

Harry Rolff 26-10-2022

De service is heel goed bij Coolblue, ook als er iets niet goed is. Word altijd netjes opgelost.

Nadine Jansen 26-10-2022

Mooie en duidelijke bestelsite. Goede levering die helemaal op zelf gekozen tijdstip geleverd wordt.

Annette 26-10-2022

Gebruikersvriendelijkheid van de online shop is erg goed. Duidelijk productinfo.