Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Anne 31-08-2021

Ik zocht een goede laptop voor mijn studie en op de website kreeg ik veel tips daarvoor. Ook kon ik laptops met elkaar vergelijken om zo mijn keuze beter te maken. De volgende dag was mijn laptop al binnen, stevig verpakt en voorzichtig bezorgd.

Verbeek 31-08-2021

Een 9 omdat er ergens altijd wel ruimte voor verbetering is... Coolblue : ruime keuze en een fantastische service. Fijn ook de keuze voor een tweedekans product, dat je dan net even wat voordeliger kunt aanschaffen. Zelf al een paar keer gebruik van gemaakt en niet teleurgesteld.

De eigen bezorgservice maakt het af. Altijd helemaal volgens afspraak.

Fan!

Sabine 31-08-2021

Het ontvangst en de hulp was allemaal erg prettig en vriendelijk, dat had ik niet verwacht. Wel vind ik het jammer dat ik een product kocht en 1 dag later stond dat product online voor zeker €20 goedkoper.

Ronald Hoogvliet 31-08-2021

Door de netheid, opvolging en zeker niet te vergeten de aftersales bij Coolblue, shop ik graag bij ze. Sommige producten zijn ietsje duurder dan de concurrent, maar dat heb ik er graag voor over.

Altijd de juiste informatie en als je iets meer wilt weten kan je ook rekenen op de mensen via de telefoon of de chat(s).

Tanja 31-08-2021

Voor t eerst bij jullie besteld. Makkelijk bestellen op de website.
Snelle levering en super aardige bezorgen.
Complimenten.

Martho 31-08-2021

Doen wat er beloofd wordt, de bezorger belt je netjes op bij niet thuis wat te doen.

schooltas 31-08-2021

Het gekochte beantwoordt aan vele zaken. Zelfs zaken die bij de foto niet zo goed zichtbaar zijn. Wij zijn er heel blij mee.

chromebook 31-08-2021

Ik vond deze winkel erg leuk. Ik heb het apparaat besteld en de tweede dag werd het geleverd. Uitstekende en geweldige service.
. Ik raad deze winkel aan iedereen aan.

R. Loenen 31-08-2021

Ik kan mij zelf op geen enkele manier herkennen in deze reviews. Wellicht een leuke en goedkope partij voor goedkope wegwerpartikelen. Mijn advies is voor serieuzere onderhoudsgevoelige producten liever 50,00 meer te betalen bij een gerespecteerde leverancier dan te vertrouwen op de onbetrouwbare garantievoorwaarden van Coolblue. Dit scheelt een hoop stress en ellende. Afspraken omtrent reparatieduur worden met 100% overschreden en afspraken omtrent levering ondanks vermelding en toezegging van medewerkers worden niet nagekomen. Tel daarbij de urenlange wachttijd aan de telefoon op alsmede het onfatsoen van de medewerkers om na een afgebroken gesprek niet terug te bellen, en je komt tot de conclusie dat er voor duurdere onderhoudsgevoelige apparaten in Nederland structureel betere aanbieders zijn.

G. van der Bij 30-08-2021

Duidelijke en gebruiksvriendelijke site, snelle levering en leuk: een mailtje met gebruiksaanwijzing (inclusief filmpje) in mijn mailbox vlak voordat het pakketje geleverd werd!

Bovendien houden ze wel van een beetje humor. Dat mag ik wel.

JP 30-08-2021

Helaas werd er een dag later bezorgd dan beloofd maar ik werd hier heel goed en duidelijk over geïnformeerd.
Bezorger kwam op de fiets, dit vind ik een groot pluspunt! Beter dan een busje dat vaak te hard door de straten rijdt.

Jori 30-08-2021

Makkelijk en zeer gebruiksvriendelijke website met nauwkeurige uitleg.
Bestelproces is top van bestelling tot aan sms wanneer de fietskoerier komt.
Ik ben zeer tevreden!

Monica 30-08-2021

Ik woon 3 hoog, met wenteltrap. Zonder problemen werden mijn grote koelkast en wasmachine op de juiste plek afgeleverd en aangesloten.
Let op, want veel bedrijven leveren niet zonder lift. Coolblue reageerde enorm snel en vriendelijk op mijn vragen en de bezorgers waren echt vriendelijk. De prijzen bij Coolblue zijn superscherp, ik heb wekenlang veel bedrijven en mijn producten vergeleken en Coolblue had de beste aanbiedingen. Kortom, een hele fijne ervaring en bestel hier de volgende keer zeker weer!

Bert 30-08-2021

De manier van verzenden van de producten. De hard discs worden in een veel te grote doos verstuurd, zonder padding, zodat ze kunnen beschadigen tijdens vervoer (2 maal bij mij het geval).
De aangeschafte usb stick werd ook in een veel te grote doos verstuurd. verspilling van materiaal en u zou de usb als brievenbus post kunnen verpakken, zodat ik er niet voor thuis hoef te blijven.
Gebruik voor verpakking recyclebaar materiaal :-)

Chris 30-08-2021

Wilde snelle levering, want zonder wasmachine zitten is niet prettig. Helaas ging het gepromote voor 23.59 besteld, de volgende dag aanwezig niet op want alles zat al volgeboekt. Zal wel te maken hebben met levering op de 1e verdieping.

De bezorgers waren mooi op tijd, en snel. Prima geregeld.

FC brouwer 30-08-2021

Je word vanaf je plaatsing van je bestelling tot ver na de aflevering altijd netjes en correct behandeld .
Cool bleu staat voor 200% service

Jacqueline van de Giessen 30-08-2021

Vorige week een tablet gekocht voor de verjaardag van mijn kleinzoon. Maar al eerder een koel-vrieskast en een laptop gekocht.
De medewerkers in de winkel zijn enorm vriendelijk en doen hun uiterste best om ook mij (een sukkel als het gaat over moderne apparaten) zo goed mogelijk uitleg te geven. Ook mijn dochter die een wasmachine en een droger nodig had geadviseerd om haar aankoop bij Coolblue te doen. Ook zij is erg tevreden

Cathy 30-08-2021

Snelle service en goed aanbod. Ik bestel altijd bij voorkeur bij Coolblue, omdat ik weet dat als er onverhoopt iets aan de hand is het snel en super vriendelijk opgelost wordt.

Johann Heeres 30-08-2021

Altijd een heldere overzichtelijke website, waar je gemakkelijk alle informatie en adviezen kunt vinden.
Ik ben al jaren trouwe klant.

Anoniem 30-08-2021

Coolblue heeft als enige bekende website voor elektronica een knop waarbij je door het invullen van je e-mailadres op de hoogte kan worden gehouden van de voorraad. Hierdoor kon ik direct de telefoon kopen die ik al een tijdje wilde, toen deze weer op voorraad was. Bij concurrenten moest ik telkens de zoekpagina's bekijken om erachter te komen of de telefoon al weer op voorraad was.
Bij het bestellen kon ik ook voor de optie: in de winkel ophalen kiezen. Dit was erg prettig, aangezien ik niet wilde dat er iets met mijn bestelling zou gebeuren als deze per post zou komen.
Aangekomen in de winkel werd ik snel geholpen d.m.v. het nummertjessysteem dat in gebruik was. Ik werd goed geholpen, mijn vragen werden beantwoord, wat ik al met al een goede service wil noemen. Ook de garanties en andere services die coolblue aanbiedt zijn een welkome aanvulling.
Vandaar dat ik tot een eindcijfer van een 8 ben gekomen.

Marloes 30-08-2021

Veel keuze uit producten, via website een telefoonhouder voor in de auto besteld. Kon de volgende dag meteen ophalen. Alleen bij het ophalen (vrijdagochtend) moest ik zeker 20 minuten wachten. Bij service/afhaal was maar 1 persoon aan het werk. Er zaten meerdere mensen te wachten.

Jasper 30-08-2021

CoolBlue geeft altijd goede levring en service. Ook de whatsapp vragen die je kan stellen worden snel en duidelijk beantwoord! Met het zoeken naar een 4k Blu-ray speler was ik hier erg blij mee!

Alex 30-08-2021

I've now experienced 2 delays in a row. And for the first time, I do not even know there is a delay until I called. And it was postponed to the second day (understandable reason though as the delivery person got sick so I accepted the delay). However, it was delayed again, I was promised it would arrive on Sunday and now I am still waiting for it.

I placed the order on Wednesday and the product is under "morgen in huis". And I still don't have it on Monday. For the second delay there is not even a reason given. I tried to give suggestion from my side that the communication on delays could be better (as now I need to call and the waiting time is more than 20 min!) But I was told my suggestion cannot be passed on. And I was also told that there is no internal complaint process with coolblue (I was only asking in case I don't receive it today). Surprising and disappointing.

All the customer service representatives are helpful and tried their maximum, but the the company policy and how delays are handled are clearly not sufficient which came in the way.

Ilse 30-08-2021

Goede en snelle levering, top. Gekozen voor coolblues keuze apparaat en blijkt inderdaad een goede aankoop.

DJ 30-08-2021

Bestelling keurig binnen volgens afspraak. Een kwartier vantevoren kwam nog een bericht dat de fietskoerier er binnen 15 minuten zou zijn. En dat klopte. Giede service