Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4096 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans Q 20-04-2022

Op zaterdag rookmelders besteld en zelfs op paaszondag geleverd. Zeer snelle levering en communicatie vanuit Coolblue was perfect. Top.

Deborah 20-04-2022

Website is gebruiksvriendelijk met goede productomschrijvingen. Duidelijke info wat betreft bezorgen en sms ontvangen 15 min voor bezorgen.

Anita 20-04-2022

De “tweede kansjes” van Coolblue zijn niet van nieuw te onderscheiden. Keurig verpakt.
Dit maakt Coolblue uniek!

Paul 20-04-2022

Coolblue biedt goede prijs/kwaliteit producten en geeft hierbij goede adviezen
Al veel gekocht en altijd naar volle tevredenheid

Auke Surtel 20-04-2022

Duidelijke website, goede communicatie, goede prijs, correcte verpakking en snelle levering.

Ellen 20-04-2022

Makkelijke manier van vergelijken. Goede productomschrijvingen. Snelle levering. Groot assortiment.

Nick Wijngaards 20-04-2022

De website is gebruiksvriendelijk, maar ook de bezorgen. Ook al gaan ze met de fiets, door wind en storm komen ze het nog bezorgen met een glimlach!

Laurens 20-04-2022

Altijd goede service, snelle levering en de producten zijn van hoge kwaliteit

Paulne 20-04-2022

Snelle, adequate levering, zoals beloofd volgende dag bezorgd. Product voldoet.

WD 20-04-2022

Shoppen bij Coolblue is fijn: duidelijke website met aanvullende info, snelle bezorging op het aangegeven moment.

Henk De Tank 20-04-2022

De service was Top!
De bureaustoel die ik ontving was beschadigd, gemakkelijk via de app een ruiling aangevraagd en binnen 24uur werd de stoel geruild aan mijn mijn voordeur. Perfect dus!

Een tevreden klant 20-04-2022

Correcte levering en de fysieke winkels zijn een voordeel bij o.a. garanties. Je hebt dan geen 'gedoe' met opsturen en maar hopen dat de vervoerder z'n werk een beetje goed doet.

Ilja 19-04-2022

bij coolblue kan je altijd makkelijk en snel een keuze maken. Overzichtelijke site, goed vergelijkbaar en snelle service!

S.Gries 19-04-2022

Tot op heden nog steeds niet ontvangen. Op de site werd beloofd volgende dag leveren. Was Pasen dus kan nog snappen dat het na Pasen pas komt. Geen punt. Maar dan niet misschien beloven op de site. Het is nu dinsdag en nog niet ontvangen. Da's minder. Maar komt vast goed.

Willem 19-04-2022

Snelle service
Als ze zeggen volgende dag is het ook volgende dag
Prijzen ook altijd goed
Gewoon top winkel

harry penders 19-04-2022

jullie waren het goedkoopst, duidelijke info wb datum en afhalen in een van de Post-NL winkels, en levering binnen 24 uur. Overigens was dat laatste van mij niet doorslag gevend. Ik was ook zeker tevreden geweest met levering binnen 2 à 3 dagen.

Armeto 19-04-2022

Top geregeld. Zaterdag besteld, zondag 1e paasdag geleverd. Snel, makkelijk en betrouwbaar.

Bemert 19-04-2022

Makkelijke site, goede eigen producttesten - de "Coolblue's keuzes" zijn doorgaans inderdaad een prima keus - goede extra uitleg over installatie en daar bovenop óók nog een supersnelle levering. Meestal per fiets. En als er iets is, wordt je ook goed geholpen.
Ik kan niet anders dan toegeven dat Coolblue een van mijn favoriete winkels is. Voor elektronica en witgoed zijn zij in principe míjn eerste keus!

Angelique 19-04-2022

Coolblue heeft sowieso een goede klantenservice, wat ze beloven komen ze na (bezorgtijd, product enz). Je krijgt netjes een mail van de bezorgtijd en nog een sms dat ze onderweg zijn. Verder hebben ze ook altijd echt op voorraad wat ze zeggen op voorraad te hebben (in tegenstelling tot Mediamarkt). Bijzonder fijn en vriendelijk personeel.

Matthijs 19-04-2022

Snelle levering van het product en duidelijk beschreven wanneer het binnen zou komen.
Product zag er netjes uit, alleen de doos was een klein beetje beschadigd.

Roly 19-04-2022

Coolblue is gewoon een prima webshop.
Al vaker spullen besteld en altijd netjes op tijd en een prima service mocht er iets niet goed zijn.
Nu een stofzuiger besteld en weer keurig op tijd geleverd en de prijs is uitstekend.
Dus voor ons prima.

Rik 19-04-2022

Overzichtelijke keuzes. Snel geleverd, goed en degelijk geïnstalleerd. Prettige installateurs.

EvdL 19-04-2022

Perfect 2e kansje gescoord tegen een mooie gereduceerde prijs. Snelle levering. Veel beter wordt het volgens mij niet.

Coby Mager 19-04-2022

Informatief met betrekking tot de producten, ruim aanbod, goede prijs, snelle levering en wij hebben meerdere ervaringen met uitstekende service.

Melissa M 19-04-2022

Altijd een duidelijk overzicht, snelle levering, vriendelijke klantenservice!