Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mirthe 30-03-2022

Altijd GEWELDIGE service, zelfs tijdens feestdagen kreeg ik razendsnel een oplossing voor mijn probleem! Als er al ooit een probleem is, want eigenlijk gaat het altijd goed en wordt alles netjes afgehandeld. Als het even kan bestel ik alles bij coolblue

Robin 30-03-2022

Veel keuze, goede keuzehulp, snelle service, goede filteropties. Vaste klant hier!

Arnout 30-03-2022

Onlangs nieuwe headset en schermen besteld voor mijn ultieme gaming setup! Had eind van de middag besteld en volgende dag in de ochtend al geleverd! Alles is netjes verpakt en kan niet kapot gaan. Het was scherp geprijst dus ga zeker vaker bestellen!

Pietje 30-03-2022

Zeer prettig shoppen, héél goede info over de producten en pijlsnelle levering! Nooit problemen gehad 🙂👋

Marloes 30-03-2022

Coolblue heeft producten met kwaliteit en goede prijzen, en hebben ze hele goede klantenservice zowel online als in de winkel. Medewerkers zijn altijd behulpzaam en vaardig, en online zijn er handige video's en informatie over hun producten te vinden. Daarnaast hebben ze uitgebreide garanties en daar kom ik graag voor terug.

Frits51 30-03-2022

Fijne webshop en de luxe van ook een echte winkel. Het maken van een keuze wordt vereenvoudigd. Meerdere aankopen gedaan waarbij de projs vaak gunstig is.

Henk 30-03-2022

Gemak van bestellen en de service van coolblue is uitstekend. Maar, pas op met 2e kansjes!! Miele wasdroger besteld als 2e kansje. Zo'n €80,- korting op de nieuwprijs. Machine retour gekomen, geen verpakking. Dat was voor mij geen probleem, brengt toch alleen maar rotzooi. Bij aflevering zat er dus helemaal niets bij, ook geen gebruikshandleiding. Die had ik dus wel graag gewild!! Bij installatie kom ik er achter dat een deel van één van de pootjes afgebroken is en dat de machine gebruikt is. Stof en haren zaten nog in het opvangbakje. Dan vindt ik €80,- korting wel heel erg weinig. Als ik dat geweten had, had ik die €80,- bijbetaald voor een machine die in ieder geval niet gebruikt was. Dus, laat je niet misleiden door 2e kansjes!

Beste Henk,

Dank je wel voor je review. Ai! dat is natuurlijk niet wat je van een Tweedekans bij ons mag verwachten. Hier zijn wij ook niet blij mee.

Binnen het team maken wij dit natuurlijk bespreekbaar. De haren kunnen we op afstand niet oplossen, maar de gebruikshandleiding vind je altijd op onze website. Digitaal en daarom altijd bij de hand.

Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Jwspider 30-03-2022

Het is een prima shop, overzichtelijk, goede levering en behulpzaamheid als er iets is
En vriendelijk en behulpzaam bij het afleveren van het artikel.
Prima winkel dus.

Corine 30-03-2022

Ik heb op vrijdag een oven besteld en kon die op zondag in ontvangst nemen.
Oude oven is retour gegaan met coolblue.
Vlotte service.

Jessica 29-03-2022

Duidelijke informatie. Voldoende keuze . Snelle levering …,zelfs op zondag . Levering per fiets !!!

Susan 29-03-2022

Goede zoekfuncties, aanbiedingen, nette bezorging, mooie verpakking.
Leuke aanbieding voor een nieuwe ereader

Bart 29-03-2022

Ik vind de webshop overzichtelijk en over mijn bestelling is goed gecommuniceerd. Het product is keurig binnen het afgesproken tijdvak bij mij geleverd.

Astrid 29-03-2022

Mijn garminhorloge was zaterdag helaas stuk gegaan. Op zoek naar een nieuwe garmin, kwam ik op de gebruikersvriendelijke site van coolblue, heel overzichtelijke productinformatie, reviews over de producten. Prijs vergeleken met andere aanbieders. Coolblue kwam gunstig naar voren en bezorgde ook nog eens op zondag, ideaal, aangezien die dag mijn verjaardag was. Netjes op de hoogte gebracht van de verwachte levertijd per sms en email. En ook nog op tijd geleverd. Blij met mijn nieuwe garmin, dus een 10 voor coolblue

Matthijs 29-03-2022

Snelle levering. Levering op zondag. Duidelijk wanneer de bezorger komt. Duidelijke website. Juiste informatie op de website

Carel 29-03-2022

Makkelijke selectie van de verschillende keuzes. Eenvoudig vergelijken, de beste prijs en supersnelle levering. (op de fiets)

Maarten Theo 29-03-2022

On-line bestelde nieuwe iPhone lag de volgende dag vroeg klaar in de winkel om opgehaald te worden. In de winkel vriendelijk geholpen en goed advies gekregen v.w.b. accessoires. Tweede goede ervaring op rij, dus blij mee en een aanrader.

Nico 29-03-2022

Top website. Top klantenservice. Top levering. Jammer dat lager geprijsde producten verdwijnen uit het assortiment.

Au3 29-03-2022

Levering is altijd snel en goede informatie om producten te vergelijken. Dikke plus punt voor de garantie!

CdJ 29-03-2022

Makkelijk zoeken op de website en op zondag bezorgd en nog wel met de fiets.
Goed en snel (dat mag ik wel).

Sanne 29-03-2022

Na enig zoeken of het het juiste product is, bestelling geplaatst. Werd de volgende dag op zondag al bezorgd. Volgens mijn zoontje een zeer vriendelijke bezorger. Werden goed op de hoogte gehouden van de bezorging.

Caro 29-03-2022

Tot 3x toe contact opgenomen over kapotte flessenhouder in mijn koelkastdeur.
Krijg steeds te horen dat we moeten afwachten tot er contact opgenomen wordt door de monteur. Men zal de klacht een zetje geven. Populair geklets zonder effect.

Beste Caro,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vinden wij dit ook heel vervelend. Helaas hebben wij geen losse onderdelen in ons assortiment en zijn we afhankelijk van de fabrikant.

Natuurlijk houden wij je op de hoogte. Excuus voor het ongemak.

Coolblue

Luca 29-03-2022

Duidelijke omschrijving, foto's en review op de website, altijd snelle levering en een nette afhandeling als iets defect blijkt te zijn.

Harrie Posthumus 29-03-2022

Stofzuiger onderdeel gekocht.
Ging om een tweede kans artikel.
Zaten een paar krasjes op (was ook goed gecommuniceerd met foto's)
En toch 24 maand garantie
Dik tevreden over mijn aankoop

Peter Bijns 29-03-2022

Gisteravond laat besteld en vandaag al bezorgt om 08:10 uur en in zeer goede staat door leuke vriendelijke bezorgers.

Hans 29-03-2022

Bij Coolblue een tafelmodel vrieskast gekocht. Bij de bezorging werd deze niet een trap omhoog gebracht. Levering is tot drempel voordeur. Bij bestellen was er geen mogelijkheid om voor een extra bedrag de vrieskast wel omhoog te brengen. Een collega van de bezorger stond me uit te lachen toen ik vroeg hoe ik wel de kast boven kreeg.
Bovendien is de kast niet uitgepakt en ik zit dus met de verpakking die ik naar de stort moet brengen. Ik krijg hiervan geen glimlach op mijn gezicht. Blijkbaar wel bij Coolblue

Beste Hans,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het anders loopt dan verwacht. We leveren inderdaad tot de drempel, zoals beschreven op de website. Andere opties kunnen wij je helaas niet aanbieden.

De verpakking hadden we absoluut wel mee moeten nemen. Sorry!

Coolblue