Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4021 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

AvdMeer 08-06-2022

Zoals altijd snel geleverd, duidelijke omschrijving, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Coolblue blijft toch nog altijd de meest betrouwbare en beste webwinkel van Nederland.

Joke 08-06-2022

Ik zou echt niet weten wat er daar beter kan. Alles klopt gewoon en ik krijg er een goed gevoel bij, zo simpel is het. Prijs, kwaliteit en aanbod, dan de levering etc. Allemaal hartstikke goed.

Ron 08-06-2022

Het product was snel te vinden, De informatie bij het product was goed.
De levering was zoals beloofd de volgende dag.

stray 07-06-2022

omdat ik al vanaf mijn eerste P.C mijn electronica daar koop en blijf doen omdat ik nooit problemen ermee heb gehad.Heel behulpzaam zelfs.

Julien 07-06-2022

Product, nextlevelracing GT lite besteld. Doos was al beschadigd en zo het product ook. Echter vind ik het zonde om hier veel moeite in te steken als verzenden etc (niet best voor t klimaat). Ook was hij een stuk later. Maar daar kon ik niet wakker om liggen.

Stan1997 07-06-2022

Heel blij dat zelfs op zondag (1e pinkster dag) het hoesje van mijn nieuwe telefoon werd geleverd. Van moment van bestellen tot aan in gebruik name, ongekende top service van Coolblue!

snellader apple 07-06-2022

coolblue erg betrouwbaar, aardige werknemers en erg snel. Ik weet ook precies waar ik moet zijn en hoe ik geholpen kan worden. 10/10 voor de duidelijkheid

Maureen Turk 07-06-2022

Heel blij met Coolblue, smart horloge op zaterdag besteld, kreeg hem op zondag, zonder extra kosten, netjes thuis bezorgd door vriendelijke jongeman op bakfiets.
Voortaan eerst bij Coolblue site kijken voordat ik iets bestel.
Heel happy met horloge, voor een toppie prijs.

René 07-06-2022

Snelle service. Fijne site, makkelijk om informatie over een product op te zoeken. Goed advies op site.

Carla 07-06-2022

Besteld op de site en opgehaald in de winkel, omdat ik toch nog enige informatie nodig had . En deze ook gekregen .

Mf 07-06-2022

Snelle accurate levering. Geen problemen of moeilijkheden bij retouren, zelfs na een jaar niet.

Ruud 07-06-2022

na goede uitleg, besloten om een nieuwe telefoon te kopen.
Deze werd zelfsop 1e pinksterdag geleverd

MV 07-06-2022

Snelle levering. Goede prijs en in dit geval ook nog een extra gunstig tweedekansje. Zag er nog prima uit.

Ismaël 07-06-2022

Ik heb een vaatwasser besteld bij Coolbleu. Op de dag van bezorging rijd de chauffeur zomaar door zonder af te leveren. Dus ik bel meteen met Coolbleu dat de chauffeur moet omkeren omdat ik het nodig heb. Helaas dat is niet mogelijk. Dus ik heb de bestelling geannuleerd. Echter krijg ik nu mijn geld maar niet terug. Er gaat iets fout achter de schermen en ik krijg mijn geld pas terug als dat opgelost is. Medewerkers zijn zowel per mail als per telefoon heel erg aardig. Maar wat ik daar nu aan heb .....
Officiele reactie van Coolblue 09-06-2022

Beste Ismaël,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de levering net even anders loopt dan verwacht. Hie balen wij ook van.

Onze klantenservice zit voor je klaar om samen met jou en jouw ordernummer dit verder voor je uit te zoeken.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Peter 07-06-2022

Niets op aan te merken, supersnelle levering.
Er werd geleverd zoals het op de website vermeld is.

Janneke 07-06-2022

Goede info op de website, snelle duurzame levering met de fiets en supervriendelijke bezorger die ook nog je kapotte elektrische apparaten meeneemt. Topper!

WallieBallie 07-06-2022

Zoals altijd, op tijd en duidelijk geinformeerd over wat je mag verwachten.

Anita 07-06-2022

Had binnen dag een externe sdd-drive nodig voor docuproject. Was er nog één op voorraad, in Den Haag. Volgende dag meteen kunnen oppikken. Prima service :)

Gabrielle 07-06-2022

Coolblue, ik ben blij met; steeds een duidelijke omschrijving op de webshop, uitstekende service, goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle verzending. Zorgvuldig verpakt. En altijd vriendelijk.

Danny Ouwe 07-06-2022

Snelle levering
Jammer dat het product wat ik gekocht had niet alle informatie op de site stond.
Hierdoor kon ik de ring bel niet gelijk gebruiken.

Ed 07-06-2022

Kreeg keurig een mail dat het product weer voorradig was, en werd na bestelling snel geleverd.

Arch-IT BV Emmeloord 07-06-2022

Goede hulp bij aankoop door product-beoordelingen en reviews. Groot aanbod. Ervaring leert; Snelle levering!
Ik had ooit een storing in een groot beeldscherm (Viel buiten garantietermijn) Dit werd super opgelost. (Beeldscherm opgehaald, gerepareerd en teruggebracht en geen factuur) Da's garantie en klantgerichtheid die verder gaat dan je verwacht.

Ellen 07-06-2022

Zeer vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel. Ze nemen alle tijd voor je en doen inderdaad alles voor een glimlach!!

Timmermans 06-06-2022

Tractive besteld en laten leveren bij Coolblue in Tilburg. Vriendelijke mensen en vlot geholpen.

Chantal 06-06-2022

Fijn winkelen op de cool bleu site, duidelijke informatie. Alles makkelijk te vinden.
Afhandeling ging ook zoals hoort , snel geleverd zoals afgesproken.