Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hidde 15-01-2023

Omdat coolblue altijd goede service levert. De keuze on niet voor se goedkoopste te gaan, maar toch met gewone prijzen te werken bevalt goed.

Xander 15-01-2023

Goeie selectie van bedt verkrijgbare elektrische apparatuur en snel en goedkoop!

Diane 15-01-2023

Coolblue, een goed bedrijf je wordt keurig op de hoogte gehouden over je bestelling. Al meerdere bestellingen geplaatst en altijd keurig op tijd

Vincent 15-01-2023

Duidelijke webshop met veel informatie en betrouwbare levering. Keurig een tijdvak gekregen en 15 minuten van tevoren een sms. Bij Coolblue weet je gewoon dat je goed zit.

Rico Wezenberg 15-01-2023

Website is heel eenvoudig, en bevat alles wat je nodig hebt om een duidelijke onderbouwde keuze te maken voor een product. Bestelling gaat snel en bezorging is werkelijk top. Bij mijn laatste bestelling kwam de fietsbezorger keurig op tijd ondanks de felle regen en wind. Kudos voor deze jongen, niet voor niets ook een fooi gegeven. Daarom een 10 voor Coolblue namens een vaste klant.

Bianca 15-01-2023

In de ochtend een Samsung A53 besteld en 's middags direct kunnen afhalen. Ideaal!
Een zeer vriendelijke medewerkster heeft me geholpen en alles netjes uitgelegd over verzekeringen.
Ik kom weer terug!

Eva 15-01-2023

Fijn website, met op de website al goed advies. De mogelijkheid om een 'tweedekans' aan te schaffen is ook fantastisch. Er is namelijk helemaal niets mis met het product!

Frank 15-01-2023

Site is erg gebruiksvriendelijk. Overzichtelijk en goede zoek mogelijkheden.
Ook handig is de accurate bezorgtijd. In een bepaald tijdsblok met voorafgaand een kennisgeving. Top!

Leontine 15-01-2023

Duidelijke site waar je veel informatie kunt vinden zoals uitgebreide reviews van klanten en extra informatie en bundelkortingen.

Baris 15-01-2023

Ik koop nu al langer bij Coolblue, zowel prive als zakelijk en de service, informatie, snelheid van levering en de persoonlijkheid spreken mij enorm aan.

Monique 15-01-2023

Ik kon snel vinden wat ik wilde, ook handig vergelijken. Coolblue was bovendien het voordeligste. Scheelde €20 met elders. Op een bedrag van rond de €100 is dat behoorlijk veel. Ook levering uitstekend. Op tijd en goed op de hoogte gehouden. Ik had vragen over een accessoire van het apparaat. Ik kon de klantenservice goed bereiken en de medewerker was erg geduldig en meedenkend. Indien ik niet tevreden zou zijn over het product werd mij eenvoudig " niet goed geld terug" optie aangeboden.

B. Nijhuis 15-01-2023

Zaterdag een wasmachine besteld en op zondag al geleverd door twee nette heren. De wasmachine is keurig naar zolder gebracht en aangesloten. De machine werd aangezet voor een proefdraai om evt achtergebleven chemicaliën in de trommel weg te spoelen. Na een korte uitleg kunnen we met de nieuwe wasmachine probleemloos overweg. Coolbleu hartelijk dank voor de correcte levering met een glimlach.

Aletta 14-01-2023

Heb al verschillende keren bij Coolblue gekocht en word altijd correct gecommuniceerd en op tijd bezorgd. Ben heel tevreden.

Shay 14-01-2023

Je krijgt een berichtje als de bezorger er binnen 15 min is dat is gewoon echt top

Marco 14-01-2023

Fijne winkel, en goeie service. Soms voelt het net wat te gehaast, omdat ze door moeten naar de volgende klant. Verder zeker tevreden over Coolblue

Floris 14-01-2023

Top producten. Super advies. Snelle levering en die glimlach hè, dat maakt het verschil.

Simone Dekker 14-01-2023

Coolbleu heeft mensen in dienst die goed kunnen communiceren en weten waar ze t over hebben
Snel meedenken en oplossingen zoeken
Ik ben uitstekend geholpen

HEbO 14-01-2023

Een volledig nieuw winkelpand. Zeer ruim van opzet, overzichtelijk en vriendelijk personeel.
Bij binnenkomst een kopje koffie aangeboden gekregen, kortom een warm welkom.
Bediening als vanouds dus niets op aan te merken

Joey 14-01-2023

Prettige webshop, geen overbodige maar enkel duidelijke productinformatie. Komen na wat ze beloven en indien nodig kan je gebruikmaken van een goede klantenservice.

Mj 14-01-2023

Snel geleverd en oude apparaat is mee terug genomen. Fijn dat er duidelijke en goede communicatie is vooraf met de bezorgers.

Caitlin Steenken 14-01-2023

De site is makkelijk te gebruiken, alls is goed te begrijpen. De aankoop was makkelijk om te maken. Ik kreeg direct na de plaatsing van mijn order de confirmation met wanneer de product geleverd zou worden. Snelle levering, bij mij kreeg ik de product de dag na mijn bestelling al.

Ik heb de samsung buds live gekocht. Ziet er uit zoals de foto, prima geluid net als er op de site staat.

Ik ben zeer blij met deze aankoop en met coolblue!

Yvonne 14-01-2023

heel handig is de keuzehulp, heel snel heb je gevonden wat het beste bij jou past.
ook de bezorging ging heel soepel.
plaatsen op de 2de verdieping, aansluiten en oude machine meegenomen in nog geen 15 minuten.

Frans 14-01-2023

altijd snel geleverd en groot assortiment. Goede prijs kwaliteit verhouding

Cees 14-01-2023

Bekende keuze voor mij een Yamaha versterker met goede recensies voor een schappelijke prijs.
Levering volgens tijdsafspraak. Makkelijke installatie en een mooi geluid. Prima waar voor mijn geld

Saskia 14-01-2023

Super dat jullie op de fiets bezorgen! En dat de tijd zo duidelijk wordt aangeduid.