HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Dennis B 09-09-2020

Ben super goed geholpen! Alles word goed en duidelijk uitgelegd. En er word goed met je meegedacht. Ik zou deze winkel zeker aanraden bij andere mensen!

Nico 09-09-2020

Top winkel; top service. Door de uitstekende online klantenservice, besloten de winkel te bezoeken.

js 09-09-2020

Gewoon goed, prima deal, goede koffie :-)
Je gaat met goede spullen, een mooie prijs en service de winkel uit, een aanrader.

Wout 09-09-2020

Duidelijke website, scherpe prijzen, mooie deals.
Bij het kiezen van bv een tv-muurbeugel vul je eerst je tv in en krijgt dan passende beugels te zien
Bij Samsung doen ze mee met de cashback actie, scheelt weer op de toch al mooie prijs.
Bij veel producten kun je ze mailen voor een scherpere dealprijs.
Reactiesnelheid op e-mail is bijna live-chatten.

Daan 09-09-2020

Fantastisch geholpen en geadviseerd door Nick. Wij zijn dik tevreden over onze aankoop, prima service en levering.
Simpel om zelf te installeren, vanaf nu alleen maar genieten van beeld en geluid.

S.F. Nieuwhoff 09-09-2020

Ik ben uitstekend geholpen, door de verkoper Jeroen. Heeft de voordelen en nadelen uitgelegd en de prijs was ook prima. Tevens geattendeerd over de garantie bepalingen. Heeft meegeholpen om de TV in de auto te zetten. Uitstekende service. Waarmee bedankt hiervoor.

Coban M. 09-09-2020

Ik heb PlatteTv via tweakers.net gevonden en een LGOLED55C9PLA tv besteld en daarna mijn order i.v.m een nieuwe serie van LG tv (LGOLED55CX6LA) gewijzigd. Een medewerker heeft mij hiermee geholpen. De order is netjes afgehandeld en de nieuwe televisie opgeleverd. De levering is helemaal in orde. De medewerkers zijn wel aardig en vriendelijk. Ze willen de klant graag helpen. De winkel Amsterdam is telefonisch moeilijk te bereiken maar dat komt zeker door de drukte. Ik ben wel tevreden over dit winkel.

Een dankbare klant . 09-09-2020

Een bijzonder goede voorlichting , een goed luisterend oor en een op de klant gericht aanbod!!
Vooral Henk Jan van Platte tv Groningen gaf mij een zeer goed gevoel en nu na twee weken genieten van mijn nieuwe Philips OLED 854 bleek alle informatie te kloppen!

Van weel v veenendaal 09-09-2020

Deze winkel is mij aanbevolen door mijn zoon Die had goede ervaring ermee Zelf ook erg tevree met de uitleg en goede behandeling en de vriendelijkheid top

Bas van Lith 08-09-2020

Xxxx- de installateur - kwam keurig op de gecommuniceerde tijd en maakte bij kennismaking al direct een keurige, prettige en vertrouwde indruk.
De installatie plaatsing van onze nieuwe Sony Bravia KD55A8 verliep prima en uitleg van de TV, alsmede advies mbt het alles halen uit deze TV was zeer prettig, alles helder en duidelijk.
Wij zijn super tevreden en xxxx is een medewerker waar men beter zuinig op is; super vriendelijk, geduldig, duidelijk, correct en beleefd!

Smisdom Michel 08-09-2020

Winkel met goede ligging buiten centrum. Voldoende parkeergelegenheid op zeer korte afstand ( auto stond op 10 meter van ingang ) . Ideaal om producten af te halen op binnen te brengen voor herstellling of omruiling. Inderdaad platte tv is een van de weinige winkels waar oude toestellen mogen ingeruild met bonus korting.
Eens in de winkel werd ik snel geholpen, er waren voldoende medewerkers.
Attente medewerker zag ook dat ik was gaan kijken voor kabel , en gaf spontaan extra uitleg .
Als minpuntje zou ik kunnen aangeven dat ik haast te snel werd geholpen zodat ik niet kon proeven van prachtige aanbod in de vrij grote winkel.

Ans 08-09-2020

Heel vriendelijke en duidelijke uitleg, bedankt
Alles verteld hoe het werkt en gedemonstreerd.
Veel geduld heerlijke koffie kregen wij aangeboden. Top.

NH 08-09-2020

Vriendelijk te woord gestaan in Breda en netjes conform afspraak afgeleverd thuis.

Gilly 08-09-2020

Erg fijn geholpen, achteraf summerdeal korting netjes verrekend en werd wat uit zichzelf uitgezocht en uiteindelijk nagebeld. Fijne service en kennis en kunde zeker aanwezig!

Pij 08-09-2020

Duidelijk antwoorden op mijn vragen geen onzin antwoorden. Verstand van zaken zodat technisch inhoudelijke vragen ook goed beantwoord werden. Geen opdringend verkoop praatjes.

Ocin 08-09-2020

Ik heb deze shop gekozen n.a.v. hun duidelijke site. TV's zijn goed geprijst en korting is mogelijk. Ontvangst in de Utrechtse vestiging was prettig, lekkere koffie en goede informatie.

Vooraf op diverse sites informatie gezocht over een nieuwe tv. Platte TV voldeed hierin in mijn verwachtingen. Uiteindelijk in het filiaal Utrecht de nodige aanvullende en deskundige informatie gekregen. Ook de prijsstelling was naar mijn tevredenheid. Ik koos voor bezorging/installatie. De monteurs (S en M) waren, na een telefoontje vooraf, ruim van te voren aanwezig. Zij hebben, na onze wensen, de TV keurig opgehangen en met uitleg geïnstalleerd. De informatie die werd gegeven was zodanig dat ik gelijk de meeste basis handelingen wist te gebruiken. Conclusie prima ervaringen met Platte TV en een aanrader.

Ruben 08-09-2020

Super behulpzame en vriendelijke service. Whatsapp hulpline werkt heel handig en heeft ervoor gezorgd dat ik mijn product zonder moeite kon afhalen en installeren.

Martin 08-09-2020

Ik ben in winkel Son en Breugel (eindhoven) geweest. De service was buitengewoon goed. Netjes een kop koffie aangeboden gekregen. Uiteindelijk een mooi tv aangeschaft met behulp van een nieuwe werknemer. Deze jongeman had veel kennis van de tv’s. Ook is de tv netjes afgeleverd en geïnstalleerd door PlatteTV Son. En staat dit mooie toestel mooi in de huiskamer. Uiteindelijk kwamen we op de cashback, zelf heb ik hier niet veel kennis van dus ben ik naar de winkel gegaan en hebben de jongens van PlatteTV Son mij goed geholpen met wederom een heerlijke bak Koffie!

Danny 08-09-2020

De uitleg en service bij de aanschaf van mijn TV waren uitstekend.
Bij geen andere vergelijkbare winkel zijn wij zo hartelijk ontvangen.
Wij hebben dus ook besloten om de TV Samsung 75Q800T en sonos arc in de winkel te Naarden aan te schaffen. Wij zij zeer tevreden met de aankoop, en bij thuiskomst direct geïnstalleerd.
Wat een prachtige aankoop en schitterend beeld en geluid!
In 1 woord geweldig.

JeroenL 08-09-2020

Snel een persoonlijke aanbieding. Paar tientjes korting boven op de marktprijs en snelle levering van 1 dag.
Oftewel daar wordt ik blij van!

van Olst 07-09-2020

prima snelle levering . goede prijs. alles goed en duidelijk geregeld.super genieten van onze nieuwe receiver.

C. Smink 07-09-2020

Afgelopen zaterdag had ik een tv gekocht bij de vestinging in Doetinchem. Eenmaal thuis geïnstalleerd was ik er door het spiegelende beeld toch niet content mee. Vandaag (op maandag) heeft Plattetv mij vandaag erg goed, fijn en met aandacht geholpen bij het vinden van een vervangende tv. Ik ben nu helemaal tevreden en kan genieten van mijn nieuwe tv.

Ibrahim 07-09-2020

Ik beveel PLATTE TV Utrecht aan. De survice, klantvriendelijkheid was boven de 10+ ervaring.

E 07-09-2020

Prima geholpen. Verkoper wist waar hij het over had, kwam betrouwbaar over.

Inge 07-09-2020

Wij gingen alleen kijken in de winkel in Nijmegen. Werden heel deskundig geholpen, kregen tevens een erg mooi aanbod waardoor wij toch met een tv de winkel uit zijn gegaan. Zeer goede service en verkoper nam alle tijd voor onze vragen ondanks dat het tegen sluitingstijd was.