HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

John 18-11-2022

Ongedwongen sfeer in de winkel, te Duiven.
.... dacht met ons mee, en gaf ons meerdere opties en adviezen. Uiteindelijk met een mooie tv en goede deal, de winkel verlaten.
Koffie smaakte ook goed 😉

RicoK 18-11-2022

Netjes en vriendelijk geholpen! Nette prijs en duidelijke informatie. Wel jammer van de standaard garantie, 160 euro bijbetaald voor 5 jaar garantie. Schijnbaar valt inbranding en pixel verlies niet onder de standaard garantie, na kopen extra garantie wel.

Sabrina 18-11-2022

Fantastische service!
Komen altijd graag in Amsterdam.
Lekkere koffie ook 😉
Bedankt Mannen!

Mark 18-11-2022

Wij zijn prima geholpen door XXX. Hij heeft door zijn kennis en kunde er weer tevreden klanten bij.

Berry kuster 18-11-2022

Super geholpen door XXX. Eerlijk advies. Gewoon top bedankt hiervoor gr berry kuster.

Peter Laan 18-11-2022

Al 2 ker gekocht bij Hallo TV de chatmogelijkheid werkt prima snel antwoord en zeer coulant. De bezorging is top!

Gerritsen 18-11-2022

Mooi man alles werk goed goed beeld en ik weert goed geholpen alle. Kan niet telefoons dat is jammer. Maar snel geleverd bedankt

Bert 18-11-2022

Ik had een prijs aangevraagd voor een LG OLED TV. Deze konden ze niet veel goedkoper aanbieden. Wel kon ik de opvolger voor een hele nette prijs krijgen. Deze had o.a. een nieuwere WebOS versie en was nu heel gunstig geprijsd. Deze TV besteld uiteindelijk. Hij zou dezelfde dag verstuurd worden. Nogmaals via chat gecontroleerd en ik kreeg de garantie dat hij die dag op de post ging. Hele middag en avond gewacht op een Track&Trace... Helaas niet gekregen. Dag erna achteraan gemailed, en toen kreeg ik een track&trace.. Die stond wel op vandaag leveren, maar pakket was nog niet bij PostNL. Ik had de TV daags na bestelling nodig, want dagen erna was ik niet thuis overdag. Een TV van dit bedrag laat je ook niet even achterom of neerzetten of bij de buren. Na lang chatten met HelloTV (ze wezen eerst naar PostNL drukte) maar toen bleek de TV inderdaad niet op de dag van bestelling verstuurd was door HelloTV omdat "De vrachtwagen vol was".. Dat kan natuurlijk maar geef dan geen garanties dat het verstuurd werd. Gelukkig was de TV in Eindhoven wel op voorraad. Afgesproken dat ik daar zelf de TV ging afhalen en een compensatie zou krijgen voor de reiskosten. (HelloTV had natuurlijk ook geen verzendkosten in dat geval). Die middag de TV opgehaald in Eindhoven. Uiteindelijk dus netjes opgelost, maar er wel zelf veel moeite voor moeten doen. Als ze iets transparanter waren geweest over de verzending dag van de bestelling, had deze review een hoger punt opgeleverd.

Lion 18-11-2022

Bij ons kwam XXX en zijn collega de tv en soundbar ophangen en installeren! Werkelijk geweldig wat een rust en perfecte service gaven deze mannen ! Keurig alles waterpas en daarna de uitleg echt super! Dankjewel XXX!!

Bo 18-11-2022

Mooie winkel met goede service en verstand van zaken. Staan altijd open voor het maken van een deal

Hans Nas 18-11-2022

De winkel ziet er keurig uit, echt een aanrader.
Ben zeer goed geholpen en dat heeft me ook tot de aankoop van de tv gedaan.

Tamer 18-11-2022

Ik kwam naar de winkel voor de black friday deals. Contact gehad met een medewerker via de chat en die vertelde mij dat ik voor a.s vrijdag 18 november al de sonos box op kon halen. In de winkel bleek dat anders te zijn. Even later zonder box naar huis gestuurd. Later die dag werd ik netjes gebeld dat ik de box alsnog kon ophalen.

Dit kwam voor mij over als goede service, goed bezig!

Raymond 18-11-2022

Goed geholpen via de chat en even later telefoon bij keuze tv, te kiezen beugel en installatie. Afspraak gemaakt voor installatie over de mail, perfect op tijd aangekomen. Supervriendelijke installateur met tips en advies.

Glenn 18-11-2022

Via een advertentie op het internet kwam ik op de website van Hellotv terecht, ik was wel geïnteresseerd in een nieuwe TV, zeker met het oog op het naderende WK voetbal. Ik had geen ervaring met Hellotv en er ook nog nooit wat aangeschaft, wat mij opviel was een prettige en gebruikersvriendelijke website. Rechtsonder zag ik dat er ruimte was om te chatten en dat je om korting kon vragen, zo gezegd zo gedaan, ik had al eerder een mooie TV gezien, maar vond deze bij veel aanbieders behoorlijk aan de prijs, bij Hellotv kreeg ik een prijs door die zo scherp was dat ik er serieus over ging nadenken, ik bracht ook een soundbar en subwoofer in en Hellotv gaf een totaalprijs die ik eigenlijk niet kon weigeren, ik had afgesproken dat ik er over zou nadenken en ondertussen bij andere aanbieders de aanbieding neergelegd, deze konden er niet aan tippen, waardoor ik besloot om in te gaan op de scherpe aanbieding, ik werd vervolgens gebeld door een medewerker die met mij de bestelling doorliep, na betaling van de factuur, ontving ik spoedig mijn bestelling, ik ben super blij met de prijs en bovenal de goede service en vlotte levering van Hellotv.

Rotterdam 18-11-2022

Ik had er al meer gekocht , door de verkoper goed en netjes geholpen .
Zal zeker voor de volgende aankoop weer naar deze zaak terug gaan

Johan 17-11-2022

Er is door de verkoper XXX in Naarden zeer goed naar mijn wensen geluisterd.
Daarbij heeft hij door zijn goede productkennis mij geadviseerd. Ik heb een goede indruk gekregen van zijn betrouwbaarheid en eerlijkheid om mij zo goed mogelijk te helpen.

Onur 17-11-2022

Goed geholpen winkel van naarden.goede prijs en makelijkte instaleren 65QN93B

Rob 17-11-2022

Na eerst in de winkel gekeken te hebben een aantal dagen later online de Samsung NEO QLED 55QN95B gekocht! We kregen online goed advies, er is meegedacht en de afspraken die gemaakt zijn, zijn prima nagekomen! Het beeld van deze tv in combinatie met de Sonos Arc is geweldig!

Roelf van Wijngaarden 17-11-2022

Goede en juiste afhandeling bij de inruil en aankoop van mijn tv op een black friday dag
vriendelijke jonge man die behulpzaam was met het uit en inladen van de tv uit en in de auto
top, hartelijk dank

Gert 17-11-2022

Op zoek naar een nieuwe tv bij Hello Tv wezen kijken al daar zeer vriendelijke geholpen hierbij een perfect advies gekregen en de door ons uitgezochte tv voor een zeer concurerende prijs kunnen kopen.

Kevin Hooijmans 17-11-2022

Via de website een deal kunnen maken voor een mooie televisie. Later de fysieke winkel bezocht om eens te kijken wat ik had aangeschaft. Daar gewezen op een mooie aanbieding voor een speaker set. Allemaal prachtig en uiteindelijk gekocht. Kon nog niet alles meenemen, aangezien de TV voet nog niet op voorraad was. 2 tot 5 dagen volgens de website.

Daar komt direct het pijnpunt. Na bijna 2 weken nog steeds geen voet ontvangen. Zelfs geen bericht dat het vertraagd is. Erg jammer en dus geannuleerd. Als iets vertraagd is verwacht je op zijn minst een bericht.

Verkoop top. Helaas de klantenservice voor mij minder goed ervaren.

Tarkan 17-11-2022

Top product gekocht.
De verkoper's kennis van tv’s is heel goed en ik ben heel blij met mijn aankoop.

Pim 17-11-2022

Super vriendelijk en goede service! Als jij zorgt voor een goede bak koffie, dan zorgt Pepijn voor de rest :D

Horrie 17-11-2022

Goed advies gekregen en een zeer goede deal. De dag erna werden de producten al geleverd

Cor 17-11-2022

Goed geholpen en dankzij X een top tv thuis staan.
Een Oled van Samsung, super strak beeld en goed geluid, niks mis mee!!