HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5178 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Murad 01-12-2023

Goede bereikbaarheid, winkel,snel en deskundig geholpen . Afspraken zijn nagekomen,

Hermann Jaeger 01-12-2023

Na eerst via mail contact te hebben gehad met Hello tv bezochten wij op 28 november jl de vestiging a.d. Vierhavenstraat te Rotterdam. Wij werden daar met een kop koffie en thee ontvangen door Kin Wing L. Hij vroeg ons a) waarom wij voorkeur hadden voor een bepaald merk b) waar de TV geplaatst zou worden, c) of de tv alleen gebruikt wordt voor zenders te bekijken en/of films of ook voor muziek of game etc..
Hij nam al de tijd en wij konden verschillende tv's vergelijken. Dat gold ook voor de soundbar's die hij ons liet besluisteren.
Hij gaf advies over verzekering, de plaatsingsmogelijkheden. Kortom wij kregen alle aandacht van hem onder het motto dat je iets kostbaars koopt. Uiteindelijk hebben wij door te kijken een andere keus gemaakt dan wij ons voorgenomen hadden.

Ook adviseerde hij over de plaatsing zoals voet of beugen. Vanwege de mogelijkheden besloten wij de tv op een voet te plaatsen. Echter, daar heb ik nu al spijt van. Zal dus voor een muurbeugel terug moeten.

Vanwege eigen onhandigheid besloten wij ook de TV te laten installeren. Dat zou max 10 tot 15 werkdagen duren. Echter vandaag blijkt dat bezorging en installatie pas op 21 december a.s. zal zijn. Dat is wel erg laat, maar als de bezorging en installatie net zo zorgvuldig gaat als de adviezen in de winkel, dan komt het allemaal goed. Kortom; Tot zover complimenten voor Kim Wing L / Hello tv

dutchdinky 01-12-2023

Bestel procedure verloopt vlekkeloos. Product scherp geprijsd. Levering geen klachten. Tussentijds contact met HelloTV zeer positief. Tevreden klant dus

Mieke 01-12-2023

Na eerst op internet te hebben gekeken zijn wij naar HelloTV gegaan om onze voorkeur met eigen ogen te kunnen zien en verder te vragen aan de adviseur. Zeer duidelijke uitleg gekregen over de door ons uitgekozen tv. Tevens de randapparatuur besproken en hoe deze gewoon aan te sluiten was op de tv. Er werd dus niet gepusht om nieuw aan te schaffen wat voor mij best een verademing was. Na een nachtje slapen vandaag terug gegaan en met dezelfde adviseur het hele plaatje nogmaals doorgenomen. Een heel mooie deal kunnen sluiten.

Hein 01-12-2023

Wij hebben een zeer positieve ervaring. Wij zijn super geholpen door..... Hij heeft goede informatie gegeven en ons geholpen bij de juiste keuzes te maken zonder daarbij iets op te dringen. Daarnaast nog een leuke korting gekregen. Dus voor ons een aanrader!

Barbera van genderen 01-12-2023

Veel keuzes en kon eerst rustig rond kijken. De show ruimte is ruim opgezet en schoon. Ik ben geholpen door ... op een prettige wijze. Als ik iets niet begreep nam hij de tijd om het duidelijk te maken.

Morauw Johan 01-12-2023

...... verstaat zijn vak en is zeer gemotiveerd en klantgericht ( toppertje)

Familie Schrama 01-12-2023

We zijn eerst op 9 november in Zoeteroude om advies gekomen. Hulp bij een vervanger van onze LG-Oled TV die na jaar een grote inbrandingsplek vertoonde. Prima advies over de 4K, 8K, Oled of Qled en diverse merken ontvangen en TV's bekeken. Zodanig goed advies dat we 10 november zijn teruggekomen om de aanschaf van een Samsung NeoQled te doen. Aldaar ook nog EUR 100,-- korting ontvangen vanwege de lagere internetprijzen, maar ook weer extra geïnvesteerd in verzekering, reiniging en betere bekabeling. Vervolgens deze week werd de TV geïnstalleerd door een zeer professionele installateur. We kunnen niet anders zeggen dat we uitermate tevreden zijn en daarvoor een 10 met griffel.
HelloTV 06-12-2023

Beste Familie Schrama,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie ervaring met ons van begin tot eind zo prettig is geweest. Heel veel plezier gewenst van jullie nieuwe tv en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Sven Kouwenhoven 01-12-2023

Wat een ongelooflijk goede service hebben wij van Hello TV mogen ervaren! Het advies, het bestellen, de snelle antwoorden en de bezorging en installatie werden allen uiterst klantvriendelijk gedaan! Het installeren van de TV en soundbar werd ook overzichtelijk met de juiste stappen gedaan waarmee wij direct konden gaan genieten van de kwalitatief goede apparatuur die wij bij Hello TV besteld hebben!

kb 01-12-2023

Er wordt gedaan wat afgesproken is ,en dat is zeldzaam tegenwoordig.zelfs nog sneller bezorgd als afgesproken was.

Sa 01-12-2023

Top service zoals het hoort in een winkel. Deskundige medewerkers die erg proactief zijn.

Michel 01-12-2023

Dit is een TOP winkel, heb in het verleden hier mijn TV gekocht en nu mijn nieuwe Sonos soundbar, ben altijd goed geholpen en heb altijd goed advies gehad.

Danny 01-12-2023

Medewerkers bij Hello TV overleggen goed en prettig met de klant, rekening houdend met de thuissituatie en het beschikbare budget. Altijd een goed gevoel om bij Hello TV de winkel te verlaten.

Ronald 30-11-2023

Mooie Sonos soundbar gekocht na contact te hebben gehad per e-mail en ervoor gekozen om deze op te halen in Duiven. Zulke grotere aankopen vind ik het een veel leukere beleving om op te halen dan per post. Die beleving wordt natuurlijk ook gemaakt door de medewerkers in de winkel. Ophalen/aanschaffen moet een feestje zijn voor de koper, maar ik kreeg het idee dat ik een nummertje was en kwam ongeïnteresseerd over. Contact per e-mail allemaal erg prettig. Deal was super. Ophalen dus een stuk minder vandaar maar een 8. Desalniettemin erg blij met m’n Sonos Arc. Zal zeker weer terugkomen.

H Türk 30-11-2023

Ik ben vandaag langsgeweest op de locatie Utrecht waar ik heel erg goed geholpen ben en direct naar buiten heb kunnen lopen met mijn nieuwe tv! Al mijn vragen werden uitgebreid beantwoord hij had heel verstand van alle specificaties dikke 10 punten !

Hicham 30-11-2023

Ik ben keurig geholpen en de juiste adviezen gekregen van Masie. Zo kon ik de ideale tv voor mij uitzoeken met behulp van Masie! De 1op1 service van Masie, is niet te vergelijken met de concurrenten, was ik niet gewend. Keurig personeel, een nette winkel en ZEEER scherpe prijzen!!!!

Max Marges 30-11-2023

Op 11 nov. Tv gekocht en betaald. Op 14-11 werd de tv aan huis afgeleverd, echter de bezorger weigerde de oude tv mee terug te nemen, terwijl dit toch duidelijk op de factuur staat. Dus heb ik niet voor ontvangst getekend. Overleg was niet mogelijk , want de bezorger had geen tijd. Tenslotte is de tv op 28-11 door 2 bezorgers bezorgd en hebben ze de oude tv wel meegenomen. In de tussen liggende periode was Hello tv telefonisch onbereikbaar wegens enorme drukte....... In de winkel ben ik normaal geholpen.
HelloTV 30-11-2023

Hallo Max,

Wat vervelend om te vernemen dat dit je ervaring met ons is geweest, dat is niet de service die je van ons mag verwachten. Onze excuses daarvoor. Om te voorkomen dat zoiets nog een keer gebeurd, zouden we graag wat meer details willen weten. Zou je daarvoor een mail willen sturen naar contact@hellotv.nl o.v.v. je ordernummer?

Jelske - HelloTV

Wim 30-11-2023

Bijzonder vriendelijk en deskundig geholpen door Rob van Hello Tv Nijmegen. Bovendien sportief meegegaan in de laagste prijsgarantie, waardoor ik mijn Samsung 4K OLED 65s95c tegen een zeer scherpe prijs heb kunnen kopen. Uitermate scherp beeld, en super ‘slim’ qua uitvoering! Zelfs als deze tv het niet zou doen, dan is ie mooi om naar te kijken!🤪

AlternateGo 30-11-2023

Ik werd super geholpen door de medewerker in de winkel, we hebben een mooie Philips 75" Ambilight tv gekocht en waren blij dat er nog een leuke extra korting afging. Echter was de tv een week later toch nog iets verder in prijs gezakt, ik heb toen opnieuw contact gehad met de verkoopmedewerker die mij eerder had geholpen en die heeft het verschil teruggestort op mijn rekening. Dit is echt topservice en ben blij dat de medewerkers met je meedenken en een extra stap zetten. Daarom krijgen jullie van mij een dikke 10!

Frank 30-11-2023

De service, klantvriendelijkheid en professionaliteit waren geweldig! We zijn geholpen door Bjurn die alles helder heeft uitgelegd. Groot Compliment voor hem!
Ook een groot compliment voor Danny die bij mij de tv heeft opgehangen en geinstalleerd. Ook compliment voor zijn klantgerichtheid, vakmanschap en professionaliteit!

Jan Doeland 30-11-2023

Hello TV, is een overzichtelijke winkel en personeel helpt je goed.
de Chatbot werkte ook naar behoren.

Johan 30-11-2023

We hebben hier naar volle tevredenheid een nieuwe LG Oled tv aangeschaft. Via de chat met Justin een hele mooie deal gemaakt met inruil van de oude tv. Levertijd duurde wat langer wegens BF drukte maar daar werd goed over gecommuniceerd. We kunnen weer vooruit de komende jaren.

Gertjan 30-11-2023

Update:
Op 13 november heb ik een T.V. (een prachtige flatscreen) gekocht bij Hello tv Rotterdam. Op 28 november is de t.v. bij mij thuis opgehangen en geïnstalleerd door xxx. Aan zijn werkwijze kon je zien dat hij een ervaren vakman is met veel kennis van zaken. Hij heeft de t.v. vakkundig aan een muurbeugel opgehangen. Daarna heeft hij de t.v. geïnstalleerd. xxx is een vriendelijke man die de tijd neemt om alles goed uit te leggen. Alles bij elkaar ben ik zeer tevreden over de aanschaf in de winkel en de installatie bij mij thuis en ik kan daarom Hello tv van harte aanbevelen

Review 9-11-2023
Ik ben bij Hello tv gekomen via mijn zoon die er een t.v. had gekocht en er tevreden over was. Bij de aanschaf van een t.v. in de winkel in Rotterdam ben ik heel goed geholpen door een verkoper (Masie) met veel kennis van zaken. Alle onderwerpen zijn uitvoerig besproken zoals beeldkwaliteit, grootte van het scherm, de onderlinge verschillen van de verschillende merken met de voor- en nadelen waarbij ook de prijs werd meegenomen. Na een uitgebreide voorlichting heb ik een goed advies gekregen en heb ik een mooie t.v. aangeschaft. Hij wordt over 2 weken geleverd en geplaatst. Ik kijk ernaar uit.

WimT 29-11-2023

In het filiaal Utrecht, met een duidelijk uitleg over diverse opties, goed geholpen bij het maken van een keuze voor de aanschaf van een TV. Een onduidelijkheid bij de installatie via de chat met een goede uitleg uitstekend opgelost.

Mustafa 29-11-2023

Van begin tot eind is alles goed en netjes verlopen. Service is hier top. Ze denken met je mee en doen er alles aan om je tevreden te stellen.