HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5203 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

A.R.Venhuis- Mann 24-11-2023

Fijne , rustige shop; goed advies ,uitstekend geholpen, ook vanwege speciale voorwaarden waaraan de tv moest voldoen, ruim tijd gekregen om te beslissen: kortom zeer tevreden!

Willem L. 24-11-2023

Prettige winkel, groot assortiment dus vergelijken van tv's is, zeker met de deskundige hulp van de medewerkers (.... in ons geval), heel fijn!

Frans Sluijk 24-11-2023

hello tv gevonden via internet. bijzonder vriendelijk maar vooral deskundig geholpen met de aanschaf . prima uitleg over de verschillende mogelijkheden met
passend advies voor onze leeftijd categorie. Geen opdringerige verkoop praatje. daarnaast een heldere uitleg over de garantie bepalingen met ook nog ruimte voor humor.
Vriendelijke groet ....

Van Gastel Magda 24-11-2023

Het winkelen was zeer aangenaam,vlotjes geholpen,goede informatie ontvangen met een kopje koffie,zeer tevreden,kom nog terug

EG Duijndam 24-11-2023

Ik werd benaderd door een vriendelijke jongeman, die goed uitleg gaf over de verschillen in televisies.
Legde uit hoe de tv werkt, hielp na de aankoop de tv in de auto zetten en dankte heel beleefd met een handdruk voor de aankoop!!!

EJ 24-11-2023

Netjes en goed te woord gestaan. En geholpen met keuze tv. Niet het gevoel dat er wat opgedrongen wordt.

Bart 24-11-2023

Werd snel en professioneel geholpen in de winkel in Utrecht. De verkoper wist waarover hij het had en kon mij goed adviseren

MJ 24-11-2023

na een live chat met......, die mij goed heeft voorgelicht, en de vragen duidelijk en begrijpend heeft beantwoordt, heb ik in jullie filiaal Eindhoven een philips oled tv gehaald , perfecte behandeling! Deze tv heeft een prachtig beeld , een goede aankoop.
......

Rene 24-11-2023

Wow! Wat een beleving zowel online als in de winkel. Zo knap dat je deskundig geholpen wordt zowel online als in de winkel. Ik wilde mijn Sonos playbar vervangen door een Sonos ARC. Omdat ik thuis veel van Sonos heb wilde ik weten of het vervangen geen problemen zou opleveren met de rest van de Sonos producten. Nadat ik in de webwinkel me voorbereid had ben ik naar de winkel in Zoeterwoude gegaan waarbij mijn vragen professioneel beantwoord werden. Kreeg ook alle ins en outs van de Sonos ARC te zien en te horen.

Uiteindelijk de Sonos ARC besteld en aangegeven dat ik hem in de winkel kom afhalen. Zeer fijne service letterlijk 5 minuten binnen geweest waarin het product gepakt is en ik betaald heb.

Nu zeer fijn in Dolby Surround TV en films bekijken :-)

Helena 24-11-2023

Overzichtelijke winkel en geweldig geholpen door XXX van team Amsterdam.
Ontvangst met koffie en alle vragen die we hadden, werden begrijpelijk (voor mij als leek)
beantwoord. Mooie “Black Friday “ deal gekregen!

Victor 24-11-2023

Ik kende Hello TV niet, via website consumentenbond kwam ik Hello TV tegen. Vind het prettig als winkelpersoneel aanbied om je te helpen. xxx heeft mij prima geïnformeerd en kwam niet hijgerig over. Uiteindelijk met een TV naar wens naar huis gegaan. Het was fijn dat het niet heel erg druk was. Hierdoor kon XXXXX echt de tijd nemen om me te helpen

Rens Dreier 24-11-2023

Zeer goed geholpen, duidelijke uitleg over de aanschaf van een tv en de garantie mogelijkheden.

Jack van Dingenen 24-11-2023

Wij hebben voor deze winkel gekozen omdat we vorige keer ook erg goed en professioneel geholpen zijn. Ze weten waar ze over praten. Ze helpen ook om de aankoop in de auto te leggen.
Vriendelijk personeel en mooie winkel.

Hans 24-11-2023

Mooie winkel in Duiven, perfect geholpen. Prima service. Mooie tv gekocht! Aanrader!

Alex 24-11-2023

Een grote winkel waar je alle tv's aan met elkaar vergelijken. Vriendelijke personeel die geen haast heeft en goed kan helpen. Het was echt heel druk, maar iedereen die binnen was voor sluitingstijd is wel geholpen toot wen uur later dan sluitingstijd. Dit noem ik service en klantgericht zijn.

Diana 24-11-2023

Zojuist ben ik geholpen in de vestiging eindhoven (ekkersrijt) door X. Hele vriendelijke kerel en gaf goede uitleg over alle verschillende soorten technieken en merken tv's. Ik ben serieus van 1900 - 2045 uur in de winkel geweest en ik denk vanaf ongeveer half 8 ben ik (na rondgekeken te hebben) geholpen door X. Al die tijd heeft X ook de tijd genomen om mij goed te adviseren en het geluid van de verschillende tv's waar ik over twijfelde heeft laten horen (wat voor mij belangrijk is). Dit bracht de doorslag dat ik (na bijna 1.5 uur advies en een beslissing nemen) een tv bij hem heb gekocht en niet meer verder hoefde te kijken.

X, bedankt voor je tijd, goede uitleg, advies en vooral geduld! Ga zo door! Ik wacht geduldig tot m'n prachtige Sony komende week geleverd wordt 😀

Wes 23-11-2023

Keurig geholpen. In de winkel kregen wij duidelijk en deskundig advies. Dit hielp ons om de juiste keuze te maken en met een goed gevoel naar huis te gaan.

Bram 23-11-2023

Een erg fijne winkel met een zeer groot aanbod aan verschillende TV's. Ze hebben ook zeer veel TV's direct op voorraad waardoor je deze gelijk kan meenemen. Klantvriendelijkheid en voorlichting over de producten ben ik ook zeer tevreden over.

Marja Verschoor 23-11-2023

Correct geholpen duidelijke uitleg wijze van werken bij Hello TV. Winkel Rotterdam

Danny 23-11-2023

Via de site een goede aanbieding gekregen het model dat ik op het oog had. Vervolgens in de winkel in Amsterdam wezen kijken. Keurig nette winkel erg overzichtelijk. Vriendelijk en kundig personeel. Van mij een 10.
Top bedankt!

Hello tv 23-11-2023

Rustige uitleg en to the point wat belangrijk is voor de scherpte en beeld!

m***********@g******** 23-11-2023

Advies in de winkel was erg nuttig. We hadden wat gedoe met de prijs, maar dat is later via de klantenservice netjes opgelost.

Wim Wansleven 23-11-2023

Ruime winkel met een overzichtelijke indeling. Je wordt hier goed en deskundig geholpen door een vakkundig opgeleide medewerker die alle tijd voor je neemt (hou altijd die glimlach rond de mond … erg belangrijk zodat mensen zien dat je blij bent hen te mogen helpen en adviseren. Wij zijn tevreden huiswaarts gekeerd met een binnen twee dagen te leveren nieuwe televisie in het vooruitzicht ! SPANNEND !!!

Reggy 23-11-2023

Goed volledig, vriendelijk en deskundig geholpen bij Hello TV Utrecht! Mooie scherpe (Black friday) deal gemaakt.

Miltenburg 23-11-2023

Perfect geholpen. Bij het overleggen liet hij netjes alleen. Duidelijke uitleg. Nette overzichtelijke winkel