HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4423 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marc 22-10-2024

Afgelopen weekend een Samsung QN95D aangeschaft in Naarden. Via de site zaterdag een deal aangevraagd en zondag prettig geholpen met extra info en een goede inruil.

Andy 22-10-2024

De tv in keuken was aan vervanging toe.
Had mezelf voorgenomen te kijken bij 2 winkels, want ik wil een tv echt zien spelen.
De verkoper bij de Duitse giant wilde alleen duurdere modellen verkopen, had ik het idee.
Bij Hello TV ging het er anders aan toe, deze verkoper luisterde naar de klant, gaf duidelijke uitleg over de verschillende merken!
De keuze was snel gemaakt, (*) van HelloTV Zoeterwoude bedankt voor de deskundige hulp!!

Beste Andy,

Wat goed om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad bij ons filiaal in Zoeterwoude! Het is belangrijk dat onze verkopers goed luisteren naar wat de klant zoekt en duidelijke uitleg geven.
Het klinkt alsof je precies de juiste hulp hebt gekregen bij het maken van je keuze. Geweldig dat je nu een nieuwe tv voor in de keuken hebt gevonden! Bedankt voor het delen van je ervaring!

Stoffer B 22-10-2024

Een leuke aanbieding via de chat met (*).
Prettig gesprek, om 1700 uur besteld en de volgende dag(zaterdag) om 12.00 uur al in huis. Erg blij met mijn Samsung HW-Q990D.

Henk 21-10-2024

Medewerker heeft de tv geplaatst en heeft hier alle tijd voor genomen met zo lang dat alles goed was ingesteld en werkte.
Ook bij de uitleg van de afstandsbediening nam hij alle tijd.
Kortom een dikke 10

Beste Henk,

Wat geweldig om te horen! Het is echt fijn als onze medewerkers de tijd nemen om alles goed in te stellen en je uitgebreid uitleg geven. Dat maakt het verschil, zeker bij een nieuwe televisie. Een dikke 10 vinden ook wij dus ook meer dan verdiend! Geniet van je nieuwe tv en al het kijkplezier dat het je gaat brengen!

Pierre Struijk 21-10-2024

In de fysieke winkel geweest in Eindhoven, goed en kundig geholpen.

Joop 21-10-2024

Goede service en advies , aantrekkelijke prijzen, nakomen afspraken top en snelle levering

Jan Jansen 21-10-2024

Prettige, deskundige en rustige verkoopbegeleiding.
Prima ondersteuning online en vooral mooie kortingsregeling.

Rob 21-10-2024

Vriendelijk en hulpvaardig personeel.
Scherpe prijzen voor audio en visueel vermaak.
Personeel legt verschillen in audio apparatuur goed uit
Enig minpuntje was dat de subwoofer niet aangesloten was bij de audio-apparatuur. Dit gaf een andere beleving bij het geluid bleek later thuis (veel beter).

HelloTV audiosysteem HT-A9M2 21-10-2024

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Aandacht voor de klant ondanks drukte.
Uitleg van verschillende audiosystemen.
Enige minpuntje is dat de set waar de belangstelling
naar uit ging opgesteld was, maar zonder de subwoofer, die er wel bijstond. Dit bleek (thuis) cruciaal voor een betere geluidsweergave.

Hans Penning de Vries 21-10-2024

Zeer vriendelijk geholpen in filiaal Zoeterwoude door Lloyd en een aantrekkelijke prijs afgesproken. Dit bedrijf is aan te raden!

Fenwie 21-10-2024

Mooie overzichtelijke winkel en we zijn heel goed geholpen.
Wij raden hello tv zeker aan.
Prima parkeergelegenheid.

Beste Fenwie,

Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring had bij ons! Een overzichtelijke winkel en goede hulp maken het winkelen een stuk aangenamer. Het is ook fijn om te horen dat er prima parkeergelegenheid is. Bedankt voor de aanbeveling! Veel plezier met je nieuwe tv!

Jaap 20-10-2024

Zeer klantvriendelijk in de winkel in Groningen. Direct geholpen. Bestelling stond klaar. Goed geadviseerd. De medewerker hielp om de tv in de auto te leggen. Kortom, een 10!

Erg tevreden 20-10-2024

De winkelmedewerker heeft mij prima geholpen. Hij wist overal een antwoord op en nam de tijd om eea goed uit te leggen, kortom ik raad iedereen hellotv aan!

TonAs 20-10-2024

Bijzonder prettig en correct geholpen. Alles goed uitgelegd alleen geen 10 omdat, ondanks dat dit wel op de site stond aangegeven, niet alles aanwezig was. Dit is wel weer goed opgelost door het zonder extra kosten een dag later na te sturen.

Alex Gijsbers 20-10-2024

Goede service in de winkel in Duiven waar door er snel een goede keuze gemaakt kon worden qua televisie. Ik had van zowel de tv als home cinema systeem al in mijn hoofd wat ik wilde. Keuze tv was al aangepast vanwege het goede advies en ook voor een ander home cinema systeem gekozen. Geen samsung maar Sonos wat ik ook al had thuis. Na een week weer met een vraag in de winkel. Bleek dat de nieuwe soundbar van Sonos eerder uitkwam en beter was dan die ik gekocht had. Of ik dan ook de nieuwere versie wilde hebben duh yes! Nu wordt donderdag alles geplaatst. Maar omdat de soundbar later komt wordt eerst de oude geplaatst en plaatst men volgende week de nieuwe. Wat een service!

Wulffraat 20-10-2024

Het is niet onze eerste tv dat onze familie hier koopt maar de 4 of 5e altijd prettig winkelen daar super personeel veel beter dan de media markt heus en aanrader voor je nieuwe tv

Joyce 20-10-2024

Net in de winkel geweest in Tilburg om een tv te kopen. Bewust om 12.00 gegaan, zodat het nog niet te druk was. Gevraagd of iemand mij wilde helpen. Er kwam zo iemand. Na 15 minuten maar weg gegaan!

Beste Joyce,

Dat is echt vervelend om te horen! Het is teleurstellend als je naar de winkel gaat voor hulp, maar je daar niet de aandacht krijgt die je nodig hebt.

Het is uiteraard nooit de bedoeling om klanten lang te laten wachten, uiteraard kan het wel zo zijn dat op het moment iedereen bezig was. We hopen toch nog een kans te krijgen en je volgende keer beter en sneller te kunnen adviseren.

Hans 20-10-2024

We worden altijd deskundig en vooral met persoonlijke touch geholpen. Goede uitleg. De verkoper denkt mee. dat is wat telt.

Egon 20-10-2024

Zeer goed geholpen en al mijn vragen snel door beantwoord! Ik wist wat ik wilde en ging op zoek naar een goede prijs bij een originele reseller.
In de winkel de TV opgehaald en uitstekend geholpen door !

B. Stouten 20-10-2024

Heel vriendelijk en snel geholpen. Goede uitleg gekregen over het product.

Tom 19-10-2024

Ik heb gekozen voor HelloTV wegens het grote assortiment, de goede waardering en een fysieke winkel met specialisten. Na eerst online te hebben georienteerd ben ik in de winkel goed geholpen door de specialist. Hij dacht goed met mij mee.

Beste Tom,

Bedankt voor je mooie review. Het grote assortiment van ons en de deskundigheid van de specialisten zijn zeker grote voordelen.

Fijn dat je zowel online als in de winkel goed bent geholpen en dat je het gevoel had dat onze specialist met je meedacht. Dat maakt de ervaring een stuk persoonlijker en aangenamer. Veel plezier met je nieuwe aankoop!

W.Klomp 19-10-2024

De werknemer was duidelijk en vriendelijk. Hij heeft ons op de eerlijke manier geholpen met de juiste keuze voor een goede game tv.

Mark 19-10-2024

Na een chatbericht ben ik in Naarden gaan kijken en heb daar mijn aankoop gedaan. Zeer goed geholpen, goede uitleg en kopje koffie. Ben erg te spreken.

Selena Verdegem 19-10-2024

Wij hebben bij Hellotv een soundsystem gekocht. Wij zijn goed geholpen en communicatie is heel goed. We waren zo tevreden dat wij ook even later bij Hellotv een nieuwe tv hebben aangeschaft. Er wordt met je mee gedacht, heel profesioneel!

Pat 19-10-2024

Ik ben in de vestiging Den Bosch keurig te woord gestaan en goed geholpen door medewerker ****.
Na een goede inventarisatie van mijn wensen ben ik samen met ***** tot een, naar mijn mening, beste keuze gekomen:
LG OLED evo AI C4 4K Smart TV 42" (2024). Een aanvullende korting gekregen en door ***** ook nog geattendeerd op de lopende Cashback-actie vanuit LG. Echt topservice!
Inmiddels 2 weken genoten van deze mooie, erg gebruiksvriendelijke en superscherpe Smart Televisie.

Beste Pat,

Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad bij de vestiging in Den Bosch! Het lijkt erop dat de medewerker goed heeft geluisterd naar jouw wensen en je perfect heeft geholpen bij het maken van de keuze voor de LG OLED.

Geweldig dat je ook nog een extra korting en informatie over de Cashback-actie hebt gekregen! Geniet van je nieuwe televisie en al het moois dat hij te bieden heeft!