HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4423 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

p.oosterhof 18-09-2024

vriendelijke verkoper met veel geduld en goede uitleg de monteur die de tv geplaats heeft zeer content en ook heel vriendelijk we zijn zeer tevreden bedankt

Kees Leautaud 18-09-2024

In de winkel in Breda goed geholpen,
Luisteren naar de klant en wensen.
Levering , installatie, top uitgevoerd.

Erik 18-09-2024

Goede service (keurig netjes een tv omgeruild die niet helemaal goed was) en vriendelijke monteurs die ook helpen met inpakken en ophangen.

Michel 18-09-2024

Dit is de derde tv die we de laatste jaren bij Hello TV hebben gekocht en iedere keer: keurig advies, alle tijd nemend, vriendelijk en snelle reacties. Prima prijzen, zeer goede service.
Tweede keer tv laten plaatsen en wederom vlekkeloos verlopen.
HelloTV 18-09-2024

Beste Michel,

Leuk om te lezen dat je al jaren tevreden bent over ons.
Voor de 4e zien we dan ook weer graag terug :-). Veel kijkplezier gewenst en bedankt voor de review.

Theo van der Haas 18-09-2024

Vakkundige aardige monteur heeft onze tv en bijbehoren keurig opgehangen D.K bedankt

Maarten 17-09-2024

HelloTV voor een optimaal TV leven!! Waar zal ik beginnen Ik ben al heel wat jaren tevreden klant bij HelloTV! In de winkel (Nijmegen) voel ik mij altijd gewaardeerd. Waarom? Één en al vriendelijkheid, scherpe prijzen, tijd en professioneel & eerlijk advies. Elke keer als ik weer mijn TV upgrade, krijg ik een goede deal en service. Hier weten ze als geen ander hoe ze een terugkerende klant moeten behandelen en behouden! En dat begint in deze tijd redelijk uniek te worden Ook de installatieservice aan huis is altijd een feestje De planning plant snel en duidelijk. Vervolgens leef je toe naar het moment dat je nieuwe ‘kijkplezier’ wordt geleverd. Én dat moment wordt door alle monteurs altijd professioneel en super vriendelijk waargemaakt! Laatst was het weer zover dus een positieve shoutout naar verkoper DT en monteurs DH en SK. Thanks guys Conclusie: de beste deals, de beste service en voor mij de beste klantervaring. HelloTV is the place to go to voor al je kijkplezier!
HelloTV 17-09-2024

Beste Maarten,

Fijn dat je deze mooie review wil delen. Uiteraard zijn we daar erg trots op en doen we altijd ons best om de klant een zo positief mogelijke ervaring te geven. Nogmaals dank en graag weer tot ziens in ons filiaal in Nijmegen, voor de volgende upgrade ;-).

Remco 17-09-2024

Goede prijs afgesproken en top service en een 10 voor de installatie door (*) met veel goede Ideeën!

Harrie 17-09-2024

Update:
Na niet goed verzenden heeft Hello TV mij zelf op zondag geholpen aan de vergeten standaard. Top

Review 14-09-2024
De winkel is top, Ook goed geholpen door **** in Zoeterwoude.
De levering is echt heel slecht. De TV is na 2 dagen eindelijk geleverd. Zijn ze vergeten de standaard die apart gekocht moet worden mee te sturen.
Zit ik me een TV in het weekend waar ik niks aan heb.
Weg al het goede gevoel.

Frans van den Heuvel 16-09-2024

De verkoper nam de tijd om ons (zeer vriendelijk) te woord te staan en gaf ons een deskundig advies op al onze vragen; we wisten al wat we wilden (een Samsung met een verbindingskastje) waardoor we direct in de goede richting werden gestuurd; wezijn diezelfde dag nog terug geweest voor aanvullende vragen (na aanschaf van de gewenste tv) en ook toen kregen we vriendelijk en zakelijk advies. Op ons verzoek werd ook onze Sonos soundbar gecontroleerd. Tenslotte kregen we ook nog (ongevraagd) korting.

J.M. Vermeulen 16-09-2024

Voor komst een telefoontje van de installateur. Die keurig op tijd bezorgde, voorkomend en ter zake kundig was. Prijs van de tv was in prima orde.

Joep 16-09-2024

Vrijdag kocht ik een tweedehands tv. Het toestel voldeed niet en het was geen enkel probleem om hem vandaag om te wisselen voor een ander toestel. Ik ben enorm plezierig geholpen.

SWolfram 16-09-2024

Review E-241098032

Ik snap niet dat deze partij zoveel goede reviews heeft. Hieronder een samenvatting van mijn ervaring:

- Voorraadbeheer niet op orde; Ik had een Frame 2022 TV besteld die niet meer geleverd kon worden. Pas na actief contact vanuit mij kwam ik hierachter. Tot op heden is deze TV nog te bestellen in de webshop.

- Leverafspraken die niet worden nagekomen; TV zou meegeleverd worden met de monteur, maar 3 dagen daarna stond PostNL ineens voor de deur. Niets hiervan is door HelloTV gecommuniceerd en ik was hier niet van op de hoogte gebracht.

- Meermaals geen gehoor bij contactpogingen; Enkel wanneer ik zelf na dagen wachten opnieuw contact zoek, krijg ik een reply terug.

- Slechte communicatie en verwachtingsmanagement; de monteur kon zijn werk niet afmaken door een fout van de fabrikant van de muurbeugel (verkeerde schroeven meegeleverd) en raadde me aan om een nieuwe afspraak te maken. Ik bood nog aan om de juiste schroeven op te halen, zodat de klus binnen het tijdsvak afgemaakt kon worden, maar daar ging de monteur niet in mee.

Bij het maken van een nieuwe afspraak kreeg ik te horen dat dit niet kosteloos is, omdat de muurbeugel niet bij hun is aangeschaft (ondanks dat het model die ik had wel bij hun te verkrijgen is). Dit was niet eerder aan mij gecommuniceerd, ondanks dat ik had doorgegeven dat ik reeds een muurbeugel in het bezit had.

- Botte en onprofessionele klantenservice; na het indienen van een klacht, waarbij ik hoopte op sympathie en oplossingsgerichtheid, kreeg ik in plaats daarvan schuld-ontwijkend en verwijtende replies terug.

Al met al, hele slechte ervaring met deze partij. Ik zal hier zelf niet snel meer iets kopen.
HelloTV 17-09-2024

Goedemiddag Steven,

Naar aanleiding van deze review, is er vanuit mij telefonisch contact opgenomen en is alles besproken, nogmaals onze welgemeende ecxuses. Dit had vanuit onze kant ook beter gemoeten. Toch nog veel kijkplezier gewenst met de nieuwe tv en beloof je dat we het in de toekomst anders oppakken.

Edwin 16-09-2024

Goede verkoper en een hele goede installateur alles netjes uitgelegd super goede korting gekregen en precies op de tijd wat we hadden afgesproken

Wil en Ad van der Poort 16-09-2024

Tijdens ons bezoek aan de winkel werden wij uitstekend geholpen. Alles goed uitgelegd en meegedacht over de grootte van het scherm. Prima prijs afgesproken over het nieuwe LG scherm, de installatie en de teruglevering van ons oude scherm.

Ook over de installatie op 15 september door Yorick zijn we uiterst tevreden. Geen moeite was teveel en ondanks het gefriemel bij het doorvoeren van het snoer met de haakse stekker bij de weggewerkte (achter een kast) aansluiting is de hele installatie van een leien dakje gegaan.
HelloTV 16-09-2024

Beste Wil en Ad,

Dankjewel voor de mooie review, dit klinkt precies zoals wij willen dat iedereen het ervaart! Nog heel veel plezier gewenst van jullie nieuwe LG tv en graag tot de volgende keer.

Marco

Wouter Hendriks 16-09-2024

Hele fijne rustige winkel in Breda op de hoek van de zuilenstraat en Ettensebaan. Fijn en prettig, deskundig personeel. Ook scherpe prijzen. Ik kocht daar de Sonos beam gen 2. Super Soundbar

Ben Aanen 15-09-2024

Geweldige zaak met geweldig personeel die je van alles over verteld over alle toestellen onder het nuttigen van een overheerlijk bak koffie.

Roel Van Wolferen 15-09-2024

Mooie winkel met veel keus. Prettig geholpen 2 tv’s gekocht 1 woonkamer en 1 voor de slaapkamer

Koos Gasman 15-09-2024

Op zoek naar een Frame tv van Samsung een bezoek gebracht aan de winkel in Groningen. heel veel keuze in een mooie showroom. Chris stond ons vriendelijk en met kennis van zaken te woord. We werden vakkundig voorgelicht op basis waarvan we een weloverwogen keuze hebben kunnen maken.
Een aanrader!

marielle zijlmans 15-09-2024

Goede uitleg, van verschillende soorten tv’s. Klantvriendelijk super service

Richard 15-09-2024

Hele nette winkel met een uitgebreid sortiment Tv en Audio. Ik was op zoek naar een draadloos systeem en ben super relaxt geholpen door Mehmed in Zoeterwoude. Uiteindelijk de deur uitgegaan met een mooi Sonos set en we zijn er heel tevreden mee.

Wim 15-09-2024

De positieve uitstraling van de winkel
en het personeel. De levering gebeurde in de zaak. Alle hulp was aanwezig.

Sam K 15-09-2024

Ik vond het heel prettig. Ik heb de juiste informatie en kennis gekregen waardoor ik de juiste beslissing kon nemen. De afspraken die gemaakt zijn, werd de volgende dag correct aan gehouden. Ik zal iedereen adviseren om bij HelloTV een tv aan te schaffen

Michel Tanghe 15-09-2024

Televisie en soundbar gekocht. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Vertelt wat we zochten. Verkoper ging gelijk zoeken en vertellen wat de verschillen waren tussen de televisies. Soundbars laten luisteren met de verschillen in geluidskwaliteit.
Goede uitleg en service. Je bent tenminste nog klant hier en geen nummer.

Gerben 14-09-2024

Vandaag goed geholpen en vriendelijk en deskundig advies bij Hello TV in Naarden

Rolf Brandes 14-09-2024

Na een slechte ervaring met HelloTv heb ik een negatieve review geplaatst. In plaats van mijn feedback serieus te nemen, begon het bedrijf me meerdere keren te benaderen met verzoeken om de review aan te passen. Eerst vriendelijk, maar al snel opdringerig, via e-mails en telefoontjes

Het was duidelijk dat HelloTv meer bezig was met hun imago dan met het daadwerkelijk verbeteren van hun service. Deze manier van omgaan met kritiek voelt onprofessioneel en onethisch aan. Dit soort druk zet je niet op klanten.
HelloTV 16-09-2024

Goedemiddag Rolf,

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over jouw ervaringen met HelloTV.nl.

Ik heb jouw order erbij gezocht en me ook verdiept in de situatie en eigenlijk kan ik niet vinden waar jij zo ontevreden over bent. Je hebt op zaterdagmiddag een aanbod van ons ontvangen waar je op zaterdagavond een akkoord hebt gegeven. Vervolgens kreeg je op jouw mail geen directe reactie maar hebben we je via onze chat alsnog verder geholpen aan het besproken aanbod. Twee dagen later stond de TV netjes bij je in de woonkamer.

Juist omdat klanttevredenheid super belangrijk voor ons is, proberen we direct contact met je op te nemen na het lezen van jouw review om met je te bespreken wat er aan de hand is en of we je dan nog ergens mee kunnen helpen.

We vinden het jammer dat je het ondanks de goede hulp en snelle levering alsnog zo ervaart maar wensen je ondanks dat toch heel veel plezier met jouw aankoop.

Justin