HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5373 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Monique Krens 18-03-2024

Goede text en uitleg gehad van Dax.
Mooie, overzichtelijke shop.
Kan iedereen aanraden om hier eens te gaan kijken voor een tv, stereo of iets anders.

Matthew 18-03-2024

Online een soundbar gezien die ik wilde halen. Daarom naar de winkel in Zoeterwoude gegaan om hem te beluisteren. Ik ben zeer tevreden over de soundbar, maar ook zeker ook over de service!

Tillaart 18-03-2024

Fantastisch geholpen, goed advies, duidelijke uitleg over televisie en de mogelijkheden. Goede uitleg over de eventuele extra garantie. Mooie korting gekregen en de verkoper heeft televisie uiteindelijk ook in de auto gelegd. Top service HelloTv!

Tim 18-03-2024

Vandaag erg goed geholpen, goeie en snelle service. Goeie tv’s voor goeie prijzen.

Jeroen Soree 18-03-2024

Kim heeft ons goed geholpen. Ze had alle tijd, was kundig en eerlijk. Mijn vrouw en ikzelf hebben staan dubben tussen een aantal televisies maar uiteindelijk gaf Kim de doorslag. De TV paste niet in de auto waardoor ik even tussen Breda en Den Bosch op en neer moest rijden. Dat was geen probleem ook. De TV stond netjes klaar en werd door een andere medewerker in mijn auto gelegd. Omdat hij niet helemaal zeker was dat het allemaal veilig en stabiel lag voorzag hij mij nog van een berg bubble-plastic waardoor ik nu een mooie TV heb staan. Jullie zijn zeker een aanrader en een collega van me hier op de zaak gaat volgend weekend al jullie richting op.

Richard 18-03-2024

Keurige ontvangst met kopje koffie in nette winkel. Na uitleg wat we zochten heeft Arno ons keurig geholpen en uitleg gegeven. Ook prima uitleg over de extra garantie mogelijkheden. Na aankoop heeft Arno ook geholpen de tv in de auto te plaatsen. Kortom keurige service en uitleg in nette omgeving.

Herman vd Wall 18-03-2024

Zondag ochtend naar Zoeterwoude gereden naar hellotv en daar zeer prettig geholpen en een nieuwe televisie uitgezocht en mijn oude ingeruild voor een mooie prijs

Raymon 17-03-2024

Fijn geholpen toen we binnenkwamen. Vriendelijk en rustig alles uitgelegd. Zeer meedenkend over kabels en extra verzekering.

Wolters1410 17-03-2024

Snelle reactie op mail en in de chat. Goede deal kunnen maken en goede uitleg in de winkel in Groningen.

Bas Konter 17-03-2024

Ik heb deze winkel gekozen omdat ik hier al eerder een tv heb gekocht, en toen ook al heel tevreden was.
Aangezien ik een nieuwe TV wilde aanschaffen ben ik weer naar deze winkel gegaan vanwege het advies wat ik toen gekregen had. Kortom de verkoper(s) weten waar ze het over hebben en geven goede adviezen en willen graag helpen.

Kortom weer goed geholpen!

Dick 17-03-2024

Goede service en lekker goedkoop. Televisie werd netjes ingepakt en naar auto gebracht

Tim 17-03-2024

Aardig personeel, super advies, gastvrij, en ook na aanschaf netjes hulp met laden.

Henk 17-03-2024

Een dikke 9 van mij: vriendelijke medewerker met ruime kennis over de aangeboden tv's. Gekochte tv werd netjes schoongemaakt, goed ingepakt en achter in de auto gelegd, waar vind je deze service nog? Geen 10 omdat de thee op was haha.

Bram 17-03-2024

Goed geholpen door een zeer kundige en behulpzame medewerker. Verkoper Bedankt.

Ton 17-03-2024

Prima geholpen. Deskundig advies. TV netjes in auto gezet. Oude TV achter kunnen laten. Top!

Marielle Peperkamp 17-03-2024

Goede service, vriendelijk en vakkundig personeel, overzichtelijke winkel... een dikke vette 10 !!!

In woon in Breda en had daar van twee verkopers duidelijke en bruikbare informatie gekregen over de Samsung 50Q67C. Ben zelf echt een leek op tv-gebied en was daarom superblij met de adviezen van de verkoper. Hij nam echt de tijd voor mij en heeft verstand van zaken.

In Breda was de tv niet op voorraad maar gelukkig wel in Eindhoven. De andere verkoper regelde de order-bevestiging via de mail. In Eindhoven werd ik ook weer keurig netjes geholpen. Na informatie over het Servicetotaalpakket heb ik dit afgesloten. Als er iets met je tv is komt er gratis een monteur. Ook heb ik een muurbeugel en een HDMI-kabel gekocht. Vriendelijk personeel, echt super !

Een tv aanschaffen bij jullie is een zeer prettige ervaring en zelfs de koffie is voortreffelijk :-)
Dus daarom een dikke vette 10 voor jullie Hello TV !

Mieke Dam 17-03-2024

Prima geholpen door verkoper in filiaal Amsterdam en samen tot een mooie deal gekomen bij de aankoop van een Samsung TV

Oscar 17-03-2024

Buitengewoon attent en vriendelijk advies hebben wij gekregen. Men heeft kennis van zaken. Zeer aan te bevelen.

Charsamtom 17-03-2024

Het filiaal van Hello TV in Zoeterwoude is zeer goed toegankelijk. Je kunt de auto vlak voor de deur gratis parkeren. De winkel is erg ruim van opzet met duidelijke indeling van de tv merken. Iedere tv is aan en er is een duidelijke omschrijving van de goederen bij aanwezig. Je kunt overal rustig kijken al dan niet plaatsnemen op een comfortabele bank, zonder dat je door opdringerig personeel wordt benaderd. Zelf had ik advies nodig over mijn eerder gedane aankoop. Duidelijk was dat er geen kant en klare oplossing was, maar dat je uitgedaagd wordt met met goede vragen over mijn wensen en voorkeuren. Je komt er dan gezamenlijk uit en slaag ik erin om nog een leuke deal te maken. Al met al vind ik Hello TV een fijne winkel, waar ik graag terugkom. Trouwens ook op de website wordt je met de chatmogelijkheid naar behoren geholpen.

Ruiz Martinez 17-03-2024

Goed advies , heel vriendelijk en goed klanten helpende verkooper , Snel en kwaliteit product heel goed.

Rob Galenkamp 17-03-2024

Duidelijke website, goede aanbieding via de mail gekregen. Mooie tv, goede prijs kwaliteit verhouding

geertswil 17-03-2024

Bij de aankoop van een tweedehands tv heel goed, deskundig en heel erg vriendelijk geholpen!

Teun 16-03-2024

Kim heeft me goed geholpen door mee te denken over welke tv beter zou passen bij mijn wensen. Na een kopje koffie en even wikken en wegen een goede keuze kunnen maken waarna ze heeft geholpen heeft de tv naar onze auto te brengen.

Hele fijne ervaring en ik ben zeer te spreken over de hulp van Kim en de service bij HelloTV :)

Etienne peters 16-03-2024

Ik ben heel goed geholpen en alles is netjes uitgelegd en ook dat ze koffie aanboden en heel veel keuze en ook hele vriendelijke mensen die jou met veel dingen helpen

Bert 16-03-2024

Vriendelijk en goed geholpen. Ook na aankoop altijd bereid om te helpen .Zelfs 2e hands toestel [voor de camping] met 3 maand omruil/garantie !