HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Henricus 07-04-2024

Prima geholpen! Wij wilden een kleine TV en er werd prima uitgelegd wat de voor en nadelen zijn van een kleine TV. Waar we op moesten letten bij de verschillende merken.

Albert 07-04-2024

We zijn goed en netjes geholpen, door de medewerker. Goede uitleg, en een scherpe prijs. Mooie ruime winkel, met gratis parkeren.

Roel 07-04-2024

Tv na 2 dagen al kapot en Hello tv beroept zich de reparatie. Vanuit reparatie geen oplossing dus ja dan is dat jammer voor u wordt nu gezegd.

Nog nooit meegemaakt bij andere tv. Zeer slecht en ronduit belachelijk voor een tv van 1300 euro.

Ron snijder 07-04-2024

Erg goed geholpen vriendelijke verkopers keuze snel gemaakt. Bedankt klink super erg blij mee met mijn samsung q 930c soundbar.

hennie munnink 07-04-2024

Beste mensen in de omgeving van enschede ,een nieuwe TV nodig,eenritje naar Hello TV in doetichem is demoeite waard leuke verkopers,goede service en lekkere koffie. (ook inruil en korting.

Rinus. 07-04-2024

Zeer vriendelijke jongeman die mij geholpen heeft. Ik zocht een soundbar en ben zeer snel geslaagd met een (naar mijn idee)zeer kwalitatief goede soundbar.Ik ben naar huis gegaan en de oude soundbar ingeladen (ingeruild) en werd weer keurig en vooral vriendelijk geholpen tot in de auto.Voormij de volgende aankoop weer bij Hello TV.bedankt voor de service.

Ymke 07-04-2024

Veel keus tweedehands tv’s!
Goede hulp
Vriendelijk personeel, werden erg goed geholpen. Makkelijk bereikbaar en auto voor de deur.

Roelof 07-04-2024

Ik heb bij HelloTV goed advies gekregen en geen verkooppraatjes. Heb hier al eerder een Samsung frame gekocht. Nu de Sonos beam gen2, waar ik heel erg blij mee ben!
Ik ga hier zeker vaker wat bestellen!

Gerard de Bruijn 07-04-2024

Alles dik in orde bij Hello TV van de aankoop tot de bezorging mooie tv met prima mogelijkheden

Roelof 07-04-2024

Bij HelloTV Groningen geven ze zeer goed advies en hebben ze geen verkooppraatjes.
Heb advies gekregen over de Sonos beam gen2 en heb die eerst gekocht zonder sub.
Daar had ik zeker geen spijt van!
Heb ook online contact gehad en daar ben ik ook zeer tevreden over, meteen reactie.
Bedankt Hellotv!

hello tv amsterdam 06-04-2024

hello tv is top bedrijf, altijd een scherpe prijs,
goed advies.
ik had een vraag over welke tv je het beste de Canal + app kan downloaden.
dit hebben ze netjes uitgezocht, dat was de Philips 43PUS8808.
Ambilight. top tv

Milou 06-04-2024

Mijn ouders kopen al jaren hun tv bij hello tv, wij zijn aangestoken door hun enthousiasme en dit is ook onze tweede tv daar. In de winkel super geholpen, nemen ruim de tijd voor je. Monteurs zijn netjes en vriendelijk. Tv is prachtig.

Dikke aanrader aan vestiging Breda!

Klaas Jan 06-04-2024

Hele mooie tv. Erg blij mee.
Zeer behulpzame en klantvriendelijke monteur. Erg blij met de installatie van de tv, het mee denken in oplossingen en deze uitvoeren. Plus (ook niet onbelangrijk) erg vriendelijk. Al met al top tv en super goede service. Meer dan tevreden!

Duncan 05-04-2024

Ik heb gekozen voor Hello tv, omdat ik alleen maar positieve geluiden heb gehoord. Zelf heb ik bij locatie Zoeterwoude vriendelijke, behulpzame en ervaren verkopers gesproken. Uitmuntende service!
Naast de korting van de nieuwe tv en de inruil van mijn oude nog werkende tv een mooie prijs betaald.
Niet te vergeten de vriendelijke monteur die thuisgekomen is om de nieuwe tv op te hangen en te installeren. Hij werkte heel netjes, geordend en gaf een aantal tips.
Uitmuntende service dus!

Petra Kuijer 05-04-2024

Bij binnenkomst straalt de winkel rust en overzicht uit! Geen gehijg in je nek en vriendelijke medewerkers. We zijn geholpen door Colin, en wat een topper is hij! Heel veel kennis, neemt de tijd, vraagt door en zonder te pushen. We zijn midden 50 en hebben al heel wat tv’s gekocht. Maar nog nooit zijn we zo goed geholpen. Complimenten, een 10 met een griffel!

Piet en Hanneke 05-04-2024

In eerste instantie dachten we even: dit gaat hem niet worden vanavond, worden we wel gezien....., maar dat was te snel gedacht, we waren wel gezien en we zijn werkelijk fantastisch geholpen. Kregen alle tijd, hadden ook alle tijd voor ons, alles goed uitgelegd (meerdere malen omdat we de weg kwijt raken in alle afkortingen en mogelijkheden). Uiteindelijk zijn we super tevreden met tv naar huis gegaan. Voor onze eventuele volgende tv komen we graag terug en we zullen jullie ook zeker aanbevelen! Toppers

Superdeal 05-04-2024

Vanaf het eerste contact met de medewerkers van HelloTV Den Bosch en met name met de locatiemanager Niek, heb ik gemerkt dat je als klant hier serieus wordt behandeld en dit heeft uiteindelijk geleid tot een deal met de aanschaf van de sonos Arc en waarbij ik mijn sonos Beam voor een nette prijs heb kunnen inruilen waarmee ik superblij ben!

Maurice 05-04-2024

Wederom zeer goed geadviseerd en een mooie deal gesloten. We zijn zelfs goed geattendeerd op het aankomende EK voor het uitzoeken van een nieuwe tv. Kijk ook altijd even in de outlet afdeling voor leuke koopjes

Jack 05-04-2024

Super klantvriendelijk in HelloTV Groningen. Ben geholpen door Marco. Heb hier via Marco in korte tijd mijn 2e tv gekocht. Wordt prima voorgelicht en ze hanteren absoluut concurrerende prijzen. Een TOP zaak.

P. Zaagman 05-04-2024

Online TV besteld. Prettig geschat. Veel adviezen gekregen. TV vanmorgen gebracht door Maurice. Hij heeft hem keurig voor ons geinstalleerd, terwijl dat niet afgesproken was. Goede service. Ik beveel Hello TV van harte aan.

Leo Kiehl 05-04-2024

Vandaag bij Heĺo TV in Zoeyerwoude nieuwe tv gekocht. We werden geholpen door Jelle. Hij was zeer vriendelijk, deskundig en rustig. Alles kunnen vragen en alles werd behandeld. Ook de winkel is logisch ingedeeld en straalt een soort luxe uit. Kortom: uitermate tevreden en een aanrader.

Boy Megens 05-04-2024

Prijsonderhandeling is naar tevredenheid mogelijk.
Service was snel en goed.
Zware doos werd door het personeel naar buiten en in de auto getild vanwege mijn gebroken arm

Hans 05-04-2024

Mooie winkel en overzichtelijk. Vriendelijk personeel en goed geholpen. Goede en duidelijk uitleg gekregen bij de aanschaf van mijn nieuwe philips tv.

piet 05-04-2024

goed en vakkundig geholpen inde winkel te Zoeterwoude.
installatie is snel en vakkundig gebeurt

Rogier 05-04-2024

Mooie shop in Nijmegen, met vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg van Sebastiaan en ook erg fijn dat hij meedacht met mijn mogelijkheden.
Het toestel met nog worden bezorgd, maar daar heb ik alle vertrouwen in!