HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Kijkplezier met hello tv. 14-04-2024

Al in winkel in Den Bosch zeer goed ,kundig en klantvriendelijk geholpen door Collin van Kemenade.
De levering thuis door installateur Sieme Dijkstra op professionele vriendelijke en keurige wijze uitgevoerd.De uitleg was duidelijk en goed.

Peter Souverijn 14-04-2024

Wij zijn vriendelijk ontvangen in de winkel in Naarden en bijzonder professioneel geholpen.

In de winkel lijken alle Tv's prachtig maar er zijn uiteraard verschillen en juist daarbij zijn wij toegespitst op onze wensen heel goed geadviseerd. Nogmaals hartelijk dank.

Top adres voor advies en snelle levering 14-04-2024

Mooie TV goed geïnstalleerd, prachtig resultaat en enorme waardering voor de installateur, die nog even terug kwam in z’n eigen tijd om het af te ronden. Hulde !

tonnie van ballegooyen 14-04-2024

hello tv ja ik moet zeggen een betere winkel is er niet volgens mij. ik kwam vroeger al bij deze winkel toen het nog platte tv was. ik koop graag mijn spullen bij deze winkel. als je er niet uit komt dan helpen ze je graag en ze geven goed advies en ze weten waar ze over praten. ik heb nu de sonos arc gekocht samen met sub en de luidspeakers era300. ja geweldig. een droom die uit komt

Ron 14-04-2024

Wat een fantastische winkel in Den Bosch. Wat een rust en overzicht straalde deze winkel uit met een voor ons een compleet assortiment. Wij hebben een duidelijk en eerlijk advies gekregen en hebben de TV gekocht.

Frank 14-04-2024

Hele mooie winkel goed geholpen.
Goed advies en tips mee gekregen.
Erg vriendelijk personeel,moest even wachten en kreeg gelijk koffie aangeboden.
Weten ook goed waar ze het over hebben.
Kijk nu met veel plezier op onze nieuwe oled.
Dank je wel

Brink 13-04-2024

Goede uitleg, nemen de tijd voor je en laten je de verschillen goed zien. Vriendelijke medewerkers. Ook voor een goede prijs

Brink 13-04-2024

Goede winkel met vriendelijk personeel. Erg behulpzaam en ook goede informatie over tv’s. Ook een leuke aanbieding.

Peters 13-04-2024

Samsung tv gekocht QE75QN800C
niet een van de goedkoopste, maar toch met een goede korting de knoop doorgehakt.
Verder fijn geholpen door een van de medewerkers.
Bij twijfel, vraag het allemaal en het wordt voor je uitgelegd of getest.
Ze nemen alle tijd.

Ivo 13-04-2024

Na een paar weken terug in de winkel prima geholpen te zijn is vandaag bij ons de Samsung Frame opgehangen.

De installateur A. was ontzettend vriendelijk en kundig. Nam daarnaast ook alle tijd om draden en kastjes van ziggo vakkundig weg te werken in een daarnaast aangelegen trapkast .

Ongekend goede service gehad, waarvoor dank! We zijn er ontzettend blij mee onze tv gekocht te hebben bij HelloTV.

Youri 13-04-2024

Ik ben geholpen door Dax, een hele amicale en kundige vent. Hij heeft me geweldig geholpen! Ondanks dat ik wat haast had en niet de meest gezellige klant was, bleef hij rustig en vriendelijk. Ik wil hem graag bedanken voor de fijne hulp, kunde en vriendelijkheid. Ook de deal die we hebben kunnen maken is fenomenaal! Momenteel zit ik, na een week tegen een gebarsten scherm aan te hebben gekeken, weer met een mooie nieuwe televisie. Dax en de rest van het team in Utrecht, bedankt!

ferdinand van der linde 13-04-2024

Bij binnenkomst een ontspannen sfeer, geen opdringerige verkopers.
Daarna vriendelijk geholpen en te woord gestaan door Marco van team Duiven die ons goed advies gegeven heeft en alles duidelijk uitlegde aan ons.
Wij zijn geslaagd met onze keuze door goed en vakkundig personeel.

F Merema 13-04-2024

Tot twee keer toe vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg. Je kunt goed zelf beoordelen wat voor verschillen er in een tv zitten. Ook voor geluid kun je duidelijk zel horen wat je wil voor welk bedrag. Uiteindelijk zijn we tot een mooie prijs gekomen waar de rest van de tv winkels niet aan kunnen tippen.

Hans Jordaans 13-04-2024

Mooie zaak.
Goed geadviseerd. Zeer vriendelijk en netjes geholpen.
De Telvisie werd netjes in de auto gelegd. TOP!!

Anoniem 13-04-2024

Zeer goede service en eerlijk advies! Zeer ervaren en betrouwbare medewerkers.

Bastiaan 13-04-2024

De winkel zelf was netjes (Utrecht), liepen wat mensen rond maar toch binnen enkele minuten aan de beurt. Geholpen door ***, deze man wist goed in te schatten hoe hij met mij moest praten. Dit resulteerde dan ook in een prettig gesprek waarbij hij ook nog e.e.a. uitlegde. Uiteindelijk een hele mooie deal gemaakt icm met de tv, verzekering en aansluitbenodigdheden.

Ik kan me niet herinneren dat ik afgelopen paar jaar zo prettig contact heb gehad met een verkoper in een winkel, klasse. Dit geldt overigens voor de gehele ervaring met HelloTV, ook online altijd snel en goed/netjes te woord gestaan.

Ik ga HelloTV zeker aanraden bij anderen en ook voor mijn volgende aankopen zal ik zeker bij ze langs gaan.
Goede service, goede prijzen en overall een hele prettige ervaring. Ga zo door!

John 13-04-2024

Tweedehands beetje rommelig, order ze bv op groote, merk of prijs maar ook niet zo dat je helemaal verdwaald daarin.
Uitstekend geholpen

Jan 13-04-2024

goed en vriendelijk personeel die je graag wil helpen en die de tijd voor je neemt

Jan 13-04-2024

Super geholpen in de winkel. Duidelijke uitleg over dode pixelpunten en inbranden van logo's e.d. zonder enige druk tot aanschaf. Dax was heel vriendelijk en kwam zeer deskundig over.

Dinand 13-04-2024

Echt een super bedrijf het personeel is aardig ik ben er erg snel geholpen en ze hebben hele mooie tv’s voor hele mooie prijzen ik weet in iedergeval waar ik heen moet voor een leuke betaalbare tv 😁

Annemieke 13-04-2024

In het verleden al eerder een tv gekocht. Dat was ook naar tevredenheid geweest.

Jan 12-04-2024

Wij zijn heel goed geholpen. Verkoper Leek ons zeer terzake kundig en was ook nog erg enthousiast over de tv's en heel vriendelijk.

Googlegirl100 12-04-2024

Erg fijne winkel en klantvriendelijk personeel, ze denken goed mee. De winkel is overzichtelijk, er is een ruime keuze aan tweedehands tv's en sound systemen.

Het enigste is dat ik de HDMI kabels erg prijzig vind vergeleken andere verkooppunten.

Bart 12-04-2024

Super goede uitleg gehad over de type schermen en samen de juiste keuze gemaakt

Yunes Berends 12-04-2024

Altijd goede service bij hello tv, vooral in duiven.En die showroom is top!