HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5379 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Isabel 10-03-2024

Heb de televisie nu twee dagen en we zijn aan het genieten. Had eerst een Samsung maar naar zeven jaartjes begon het wat kwaaltjes te vertonen
Ben zeer tevreden met onze nieuwe LQ Oled televisie. Ik had een ophang service en ben zéér tevreden met de services.keurig gewerkt en zeer beleefde medewerker kon niet beter wensen. Goed opgehangen en alles netjes achtergelaten. Ben geholpen door de verkoper van Zoeterwoude en hij is ook werkzaam in Naarden. Heel erg bedankt.

Rebecca 10-03-2024

We zijn vriendelijk en goed geholpen. De verkoper nam de tijd, had veel kennis over de producten en adviseerde ons goed aan de hand van onze behoeften.

Joan 10-03-2024

Gisteren kwamen de monteurs, 2 man sterk, bij mij thuis voor het plaatsen van mijn nieuwe TV. Omdat ik wat lichamelijke beperkingen heb kan ik zelf niets bijdragen aan de montage. Behalve dan voldoende plaats maken voor de vakmannen en een kopje thee schenken. Ik ben aangenaam verast door de werkwijze van deze monteurs. Regelmatig een update van de handelingen die zijn zouden gaan verrichten. Het meest tevreden ben ik over de wijze waarop werd meegedacht met de klant. Goeie adviezen en tips. Het leek er nergens op dat de heren gedreven werden door tijdsdruk. Ook werd na afloop alles keurig netjes opgemaakt. Met als hoogtepunt de onthulling van de nieuwe TV door het verwijderen van het beschermfolie van het scherm. Monteurs bedankt. Hello TV blijf zo doorgaan dan kom ik nog eens terug voor mijn volgende TV

Rob 10-03-2024

We zijn zeer goed geholpen door een deskundige en enthousiaste verkoper. Hij was ook bereid om andere filialen van Hello-TV te benaderen. We zijn zeer tevreden met de aankoop van de 65 inch TV.

Geert van Valen 10-03-2024

Goed geholpen door vriendelijke medewerker.
85 inch televisie aangeschaft.

Henk 10-03-2024

Ik was nog uitermate tevreden over mijn oude Samsung Soundbar met bijbehorende subwoofer maar ben toch maar gaan kijken/luisteren naar de Q990C.
Erg snel "de knoop doorgehakt" na het beluisteren van de set maar wellicht nog meer door het zeer prettige contact met de verkoper .
Een paar dagen in huis en erg tevreden.

Ivo 10-03-2024

Echt superfijn geholpen door verkoper ! Hij heeft echt verstand van zaken, en gaf ons ook een goed gevoel bij onze aankoop. Bedankt hiervoor

Emile 10-03-2024

Fijne winkel en je wordt goed geadviseerd over de mogelijkheden van de TV en ook wordt er meegedacht voor wat betreft de keuze. Vriendelijke en meedenkende medewerkers.

Jos 10-03-2024

Erg professionele en klantgerichte hulp gekregen bij een nieuwe TV.
Als de rest van de service (leveren en installeren) net zo goed gaat als de aankoop, dan wordt het heel erg genieten van deze nieuwe aanwinst.

Ed 10-03-2024

Goede uitleg, veel praktische kennis, nemen de tijd voor uitleg en vergelijken, vriendelijk, goede prijs, veel op voorraad dus meteen meenemen.

Jasper 10-03-2024

Ruime keuze op voorraad (in tegenstellint tot andere winkels) voor goed geprijsde televisies, vriendelijk en vakkundig personeel. Kunnen precies aangeven wat geschikt is voor de klant. Ik kwam voor een deal via het internet maar ben thuis gekomen met tv die beter bij mij past. Super tevreden over de hulpzame service en goed onderbouwde tips.

Vestiging: Duiven
Geholpen door: Stephan

Bertus 10-03-2024

Perfect geholpen en goede uitleg.
Proberen echt tijd voor je te nemen ondanks eventuele drukte!
Erg tevreden.

Walter 09-03-2024

Goed personeel ,vriendelijk personeel en wat heel belangrijk is deskundigheid

Matthias Potrawiak 09-03-2024

Geweldige service! Onze probleem met de aankoop netjes geregeld en opgelost.
Top kwaliteit 👍
Nogmaals heel erg bedankt HelloTV Naarden !!!

Denhartog 09-03-2024

Prima winkel veel keus goed geholpen
Probleem met muur beugel snel op gelost
Goed advies gekregen winkel waar je zo
Heen kunt perfect tv gekocht

Marcel 09-03-2024

Nette mooie winkel, vriendelijk personeel, geholpen door Sebastiaan, belangstellend doch niet opdringerig. Kortom prettig geholpen en goed advies.

Soapbox 09-03-2024

Vandaag een tv gekocht bij HelloTV in Groningen.
Heel goed geholpen. Vriendelijk en vooral ook meedenkt wat je wensen zijn en binnen je budget opties aanbied en je niet de duurste tv wilt aansmeren.
Fijne winkel!
Mooie deal kunnen maken.

Jesse 09-03-2024

Vandaag naar de HelloTV in Nijmegen geweest. Vanaf moment van binnenkomst vriendelijk te woord gestaan, ontzettend goed geholpen. Heb gelijk de tv gekocht. Levering op specifieke datum was ook geen probleem. Top bedrijf!

Rinaldo 09-03-2024

Zeer goed geholpen, erg vriendelijk personeel en ze denken goed mee met eventuele wensen en mogelijkheden

Johan 09-03-2024

drie keer ben ik in de vestiging Zoeterwoude geweest, De eerste keer heb ik me uitgebreid laten informeren over bepaalde types TV's. De tweede keer was het druk dus kon ik ongemerkt alle televisies met elkaar vergelijken. Toen ik wist wat ik wilde heb ik voor de derde de winkel bezocht en werd snel en vakkundig de koop gesloten

Jorg 09-03-2024

Zeer goede medewerkers,die verstand en met de klant mee denken,ook nemen ze de tijd voor je en laten ze je achter met een goede ervaring van de winkel.

Stef den Tek 09-03-2024

We zijn uitstekend geholpen door de aanwezige medewerker. We werden keurig geleid door het keuzeaanbod en er was een goede uitleg waarom een bepaalde TV wel of niet te kopen.
Ook de aanvullende informatie over verzekeringen en andere benodigdheden (zoals kabels) werd keurig uitgelegd. En wat zeker heel fijn was, was dat je eerst zelf de tijd en ruimte kreeg om rond te kiken en niet gelijk een verkoper in je nek had.

Bart 09-03-2024

Perfect geholpen door vriendelijke en kundige mensen. De winkel was netjes en overzichtelijk.

Marcel 09-03-2024

De verkoper heeft ons enorm goed geholpen. Goed advies en dacht heel goed mee!

Plijter 08-03-2024

Is een mooie shop door de googlen bij deze site terecht gekomen
We werden goed geholpen en vriendelijk personeel