HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4423 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

sijn 19-08-2024

Mooie winkel. Ruim, opgeruimd, schoon. Alle merken goed te zien. Personeel met echt verstand van zaken. Nemen de tijd. Nooit meer naar mediamarkt! Goed geholpen in Den Bosch.

Arjan 19-08-2024

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel. Mooie aanbieding gekregen op de TV. Was op voorraad dus meteen mee kunnen nemen.
Dank jullie wel team HelloTV Groningen.

Arjan 19-08-2024

Dank jullie wel team HelloTV Groningen.

nette en goede service en winkel 19-08-2024

Goede uitleg, Snelle service. Mooie prijs
Duidelijke uitleg op de eventuele nadelen en voordelen van de televisie

Martijn 18-08-2024

Hele fijne service, lekkere koffie :-) en tevens goed advies. Er wordt goed met je meegedacht (in dit geval door de verkoper in Zoeterwoude) en de klant staat centraal.

Bonno 18-08-2024

Mijn eerste contact met hello tv was via de chat. Ik ben vriendelijk, goed en snel geïnformeerd door verkoper over de aankoop die ik wilde doen.
Ik heb de tv in de winkel in Groningen opgehaald. Daar werden we keurig geholpen door verkoper. Hij nam alle tijd om ons te informeren en onze vragen te beantwoorden. We zijn heel tevreden over hello tv!

H van Haarlem 18-08-2024

Naar online contact over inruil
In Hello tv winkel in Duiven prima en vakkundig geholpen met duidelijke uitleg

Cornelis 18-08-2024

Een schone en perfecte winkel om je T.V. te bekijken en te kopen
vriendelijk en deskundig personeel met verstand van T.V.

Cesar 18-08-2024

Keurig geholpen in de winkel Zoeterwoude door verkoper! Alleen maar complimenten.

Arnold Heijnekamp 18-08-2024

Ik heb in winkel Zoeterwoude de LG OLED65B42LA TV gekocht. Ben perfect geholpen door vriendelijk personeel. Hebben meegedacht hoe de TV te vervoeren. Uiteindelijk de volgende dag gratis thuis bezorgd. Alles perfect verlopen. Winkel Zoeterwoude is zeker aan te raden om te bezoeken. De volgende TV wordt zeker daar weer gekocht.

Swedgin 17-08-2024

Via de chat ben ik heel goed geholpen en heb ik een goede deal kunnen maken. Ik wilde het product graag nog dezelfde dag al hebben. De chat medewerker keek of er in een vestiging in de buurt nog een aanwezig was en die kon ik meteen ophalen.

Kortom: aanrader.

Tim 17-08-2024

Prima winkel, alleen ze hebben weinig tv's op voorraad in het betaalbare segment.

Voor de rest is de service prima en ben ik goed geholpen.

Cor Mijnheer 17-08-2024

Uitstekend geholpen en keurig meegedacht om de prijs te bepalen!!
Klaar gezet en in de auto getild door de medewerkers!
Super service.

Roy & Piet 17-08-2024

***** van team Groningen Hello TV , heeft ons vanmorgen telefonisch geholpen met het oplossen van een probleem dat wij hadden met het opnieuw opstarten van de onlangs gekochte tv. Dank voor deze service! Geweldig!!

Joli 17-08-2024

Mooie overzichtelijke rustige showroom, waar te zien is, waar ik voor kom, een TV!
En niet duizend andere elektronica.
Ik ben ontzettend fijn geholpen door J*****, hij heeft mij duidelijk het verschil uitgelegd tussen opties die tv,s onderling hebben, waardoor ik een goede keuze kon maken

LWM. van de Wetering 17-08-2024

Ontzettend goed geholpen en een hele goede service, zeker een aanrader. Wij komen zeker een keer terug.

Hubert 17-08-2024

Zeer goed geholpen, zeer tevreden
Fijne winkel waar je door deskundig personeel snel en correct geholpen wordt

Anton de Jong 17-08-2024

De eerste indruk bij binnenkomst was wauw wat een mooie winkel. Eenmaal binnen aangesproken door een aardige meneer die tijd voor ons nam en al onze vragen kon beantwoorden en met ons doornemen. Aan de hand van goede uitleg tot een keuze gekomen voor een mooie tv van Samsung.

Mike 17-08-2024

Geleverde Tv is defect en heeft schade helaas is Hellotv telefonisch en per mail onbereikbaar

Eddie Hillebrink 17-08-2024

Perfect geholpen door een zeer ervaren hello tv werknemer. Zij zijn zeer tevreden over het gekochte televisie. Top.

Danielle 17-08-2024

Voor hello tv gekozen voor een mooie aanbieding. Ophangen erbij gekozen en deze monteur was zeer netjes, vriendelijk en heeft ons erg goed geholpen. Zeer tevreden over hem.

Hello tv 17-08-2024

Het meeste heeft u aan de bezorger te danken zware tv alleen naar boven en vriendelijk info over de te ruilen tv nuttige tips over de nieuwe televisie een sieraad in u personele bestand ik ben nu de winkel nader gaan doornemen en zal binnenkort het aan de vierhaven straat een keer bezoeken net geen 10 maar erg te spreken over uw service !!!

peter v mourik 17-08-2024

goeie service vriendelijke jongen die de tv opgehangen heeft kan hellotv echt aanraden om hier voor je tv of audio te kijken.

Melissa 17-08-2024

Via de chat ontvingen wij goed advies en het bestelproces verliep soepel. Ook de installatie was professioneel geregeld. Al met al een top ervaring, en dat voor een scherpe prijs.

Rien 17-08-2024

Ik beoordeel niet snel met het cijfer 10 ! Maar in dit geval kan ik eigenlijk niet anders.
Toe aan een nieuwe, iets grotere, tv ga je nadenken waar je zo’n toestel gaat kopen !
We kwamen uit bij hellotv.nl( dit door tv reclames en belangrijker nog door mond op mond reclames) Op naar de winkel : voor de verkoper, die veel verstand van zaken had, was niets te veel, nam alle tijd en leefde zich in onze situatie in en kwam met oplossingen ! Over de prijs waren we het ook snel eens ! De oude tv werd mee retour genomen en kregen we nog een bedrag(je) voor. De aflevering verliep allemaal precies conform de afspraken ook hier kregen we weer te maken meteen uitermate correcte en verstand van zaken hebbende medewerker, die ook weer alle tijd nam ! Vandaar allemaal de 10 die ik gegeven heb ! Nogmaals normaal geef ik die zelden, neem ik ook nooit zoveel tijd voor ‘n revieuw, maar jullie verdienen dit !