HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

David 29-03-2024

Wat een geweldige service. Heel erg meedenkend in afgeprijsde televisies inclusief installatieservice. Heel erg denkend vanuit de klant, enorme opluchting!

Hassan 29-03-2024

Thomas van afdeling Hazerswoude heeft mij super goed geholpen. Probeert niet alleen te verkopen maar geeft ook uitleg van alle ins en outs van het apparaat.
Ik heb er voor de zekerheid nog 3 jaar extra garantie bijgenomen.

Danny 29-03-2024

Vriendelijke, behulpzame verkopers, met kennis van zaken. Heel mooie zaak in Eindhoven met een warm onthaal en koffie. Je voelt je hier dadelijk op je gemak. Een aanrader!

Ranka Braakman 29-03-2024

Aankoop via de website gedaan.
Werd meteen goed en vakkundig geholpen. Ook de inruil van ons oude tv werd goed beoordeeld. We zijn al meerdere jaren klant bij jullie!
Top Service

Snijkers 29-03-2024

Super winkel in Zoeterwoude. Deskundig personeel. Nemen alle tijd voor je om een keuze te maken voor een juiste tv. Leuk aanbod. Mooie prijs en garantieregeling voor 3 jaar. Waarom voor Hello Tv gekozen. Een zwager van mij was ook prima in Zoeterwoude geholpen, dus vandaar. Nu afwachten voor bezorging, plaatsing en installatie. Maar daar heb ik alle vertrouwen in!!!

Danny Riphagen 29-03-2024

Heel tevreden over de winkel in Utrecht had zelf een tv uitgezocht maar in de winkel toch een andere betere tv geadviseerd door ....... voor praktische het zelfde geld
Volgende tv koop ik weer bij jullie

ton 29-03-2024

zeer mooie winkel ,deskundig en goed advies medewerkers zijn zeer aardig en geven een eerlijke prijs
ook de live chat is zeer behulpzaam ,helpen je mede om een goede keuze te maken ,en kunnen je ook meteen korting geven op het product wat je koopt

John 28-03-2024

Onlangs langs geweest in de vestiging in Den Bosch. Heel vriendelijk geholpen en uiteindelijk een tv + soundbar gekocht!

Henk 27-03-2024

Vlot en goed geholpen. Goede tips meegekregen om een Sonos systeem zelf op te tuigen. Ook de ondersteuning van Sonos is erg goed. Met een uurtje alles in de lucht.

Pieter 27-03-2024

Alles verliep conform afspraak. Bijzonder correcte en vriendelijke afhandeling. Zou niet weten wat je hieraan kunt verbeteren.

Ger 27-03-2024

Zeer naar tevredenheid geholpen, zeer nette en vriendelijke verkoper.

Ga zeker weer terug voor andere producten.

happylady 27-03-2024

Ik ben in de winkel zeer prettig geholpen en ben goed geadviseerd. Ik ben ook zeer tevreden over de installatie van de apparatuur. Het was een flinke klus, die zeer voortvarend is geklaard. Ook de adviezen van de installateur waren zinvol; er werd goed meegedacht.
HelloTV 27-03-2024

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring. Het is altijd ons doel om niet alleen te voldoen aan de verwachtingen van onze klanten, maar deze te overtreffen. Het klinkt alsof we dat doel hebben bereikt, dat maakt ons trots. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer advies nodig hebben, dan staan we voor je klaar.

Jelske - HelloTV

LH 27-03-2024

Goede prijzen, goede service en super vriendelijke verkopers. Een aanrader.
Spijtig dat er geen fysieke winkels in België zijn.

Johan 27-03-2024

Ik ben door de medewerker goed geholpen. Hij heeft de soundbar aangesloten en laten luisteren. Het is een tweedehands toestel maar in behoorlijk goede staat. Ik moest er met de bus en trein mee terug dus die jonge heeft het voor mij goed en stootvast ingepakt.. Ben dus zeer tevreden over deze winkel. Veel keuzes uit gebruikte en nieuwe toestellen.had van deze winkel nog nooit gehoord.

Echt een aanrader!!!

Willem 27-03-2024

Reden dat ik gekozen heb voor Hello TV , prijzen, mogelijkheid tot inruil.
Binnen 10 minuten had ik een offerte per mail i.v.m. inruil.
Offerte afgewikkeld in de winkel in Doetinchem
Bijzonder vriendelijk geholpen door de verkoper.
Duidelijke uitleg over verschillen tussen bepaalde tv's.
Helemaal top.

Denis Horn 27-03-2024

Onze oude TV heeft het na vele jaren trouwe dienst begeven. Nu moeten we op zoek naar iets nieuws. Voor welk merk gaan we en bij wie gaan we de tv kopen🤷‍♀️. Afgelopen zondag op jacht gegaan. We hadden al via via van Hello TV gehoord en gelukkig is er ook een in Den Bosch. Wat een verademing in deze winkel zeg. Straalt rust en overzichtelijkheid uit. Er zijn speciale TV 'hoeken' waarbij elke hoek een TV merk presenteert. Je kunt in een zitbank je TV rustig bekijken en beoordelen of dit bij je past. Zo ook bij ons, we kregen goed uitleg en er werd geluisterd naar onze wensen. Er was ook aandacht voor een sociaal praatje. Fantastisch geholpen en met een prachtige TV naar huis gegaan. Voor ons was dit een geweldige afsluiter van de dag. Chapeau voor Hello TV Den Bosch 👌
HelloTV 27-03-2024

Wat fijn om te horen dat jullie zoektocht naar een nieuwe TV zo'n succes was. We streven ernaar om iedereen de tv te laten ervaren zoals de situatie thuis ook is, met alle ruimte en tijd om de perfecte match te vinden. Het doet ons goed dat onze TV hoeken en persoonlijke benadering zo goed bij jullie zijn bevallen. Geniet van jullie nieuwe aanwinst en weet dat jullie altijd welkom zijn als jullie nog meer advies nodig hebben.

Jelske - HelloTV

Marco 27-03-2024

Mijn review heeft betrekking op het HelloTV filiaal Den Bosch. Door gepruts van een reparatiemonteur van Samsung, die tijdens een reparatie binnen de garantie een sticker van de achterkant van mijn TV had verwijderd (dit blijkt zeer aannemelijk te zijn, aangezien niemand eerder aan de achterkant van de TV had gezeten) en ik zodoende mijn complete, resterende garantie van 3½ jaar kwijt was en de TV nog steeds niet in orde bleek, kon ik me nergens meer op beroepen! Nog van de kant van het hoofdkantoor van HelloTV, nog vanuit Samsung. De jongens in het filiaal (medewerker xxxx en yyyy... jongens jullie weten wie bedoeld wordt) hebben mijn klacht serieus opgepakt en zich gedurende enkele weken voor me hard gemaakt door steeds weer te bemiddelen. Uiteindelijk hebben zij na 6 weken heen en weer een omruiling voor mij kunnen bewerkstelligen, waarvoor ik ze echt ontzettend dankbaar ben!!! Echt een super klantenservice vanuit het filiaal. Helaas had ik meer en eerdere medewerking vanuit het hoofdkantoor verwacht t.o.v. mij als gedupeerde! Filiaal een vette 10, hoofdkantoor HelloTV een 3 en Samsung (incl. hun reparatieservice LetMeRepair) een keiharde -5! Aan alle potentiële klanten van een Samsung TV... laat je de registratiesticker op de achterkant van de TV zien! Zonder dat ding weigert Samsung het verlenen van garantie! Ik wist het niet en waarschijnlijk vele andere mensen ook niet! Voor mij nooit meer Samsung!

Jans 27-03-2024

Op mijn soundbar een flinke korting gekregen op de toch al scherpe prijs en bovendien mijn oude soundbar in kunnen ruilen. Dit alles via de chat geregeld. In de winkel waren ze ervan op de hoogte en stond het artikel al klaar.
Verkoper in de winkel was vriendelijk en gaf voldoende uitleg.
Helaas een te korte HDMI kabel gekocht; gelukkig kon dit prbleem naar tevredenheid worden opgelost. Bij aankoop wordt overigens een verzekering en betere en duurdere hmdi-kabel geadviseerd. Je kunt bij de meeste produkten flinke korting krijgen; dit komt de prijstransparantie echter niet ten goede.

Dani 27-03-2024

Goeie uitleg en ook soort gelijke modellen bekeken. Uiteindelijk tot een mooie prijs gekomen

Raimond 26-03-2024

Naveen is een prima verkoper, legde het mij goed uit wat de verschillen van de huidige technologie zijn. Ik ben altijd wel sceptisch want het blijven verkopers. Nadat ik een van de eerste LG OLED tv’s had gekocht met de bekende inbrand schermen ben je toch wat voorzichtiger. Uiteindelijk adviseerde hij mij voor de Samsung te gaan die beter oogt qua beeld beleving zoals ik nu kan beoordelen. Bedankt voor je tijd en service.

Ellen 26-03-2024

Super goed geholpen door Maurice met de plaatsing van de TV en geluidsinstallatie. Alles keurig opgehangen en getest zodat alles goed werkt. Heel fijn 👍
Klein minpuntje voor het bedrijf: als jullie de lege dozen meenemen krijgen jullie een 10! (Ligt niet aan Maurice)

Carla en Liesbeth 26-03-2024

Omdat we geen chat contact kregen via de site naar Naarden gereden. Daar uiterst vriendelijk en met grote kennis van zaken door Thoren geholpen. Het was achteraf wel een duur tochtje……..
De gekochte tv en soundbar worden 2 april al bezorgd. Wij zijn er blij mee!

Marco 26-03-2024

Goed geholpen fijne uitleg ze weten er een hoop.van nemen ook echt de tyd voor je en geven een goed advies

P.H.A. van Ooij 26-03-2024

Na onze goede behandeling door (*) in de winkel van Nijmegen, kwam het moment dat de TV zou worden geïnstalleerd. De datum met tijd was duidelijk. En de monteur was precies op tijd. (*) maakte in overleg genoeg werkruimte en ging aan de slag. Lette goed op onze spullen tijdens het plaatsen. Eenmaal alles op zijn plaats is ons kort en duidelijk uitgelegd hoe de TV, radio en computer werkte.
Voor ons is dit een dikke 10 waard.

Thijs 26-03-2024

Goed geholpen in de winkel en heel blij met de tv.

Monteur (*) nam de tijd en deed de montage keurig netjes.