HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4423 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

William 16-08-2024

Wij hebben vandaag een nieuwe Philips tv gekocht bij hello tv in Den Bosch en zijn zeer vakkundig geholpen door Niek. Deze zaak bevalt ons zeer goed en heeft zeer bekwaam personeel. Niek was erg behulpzaam en weet alles zeer netjes uit te leggen. Ook de prijs was echt goed. Echt een aanrader. Een dikke 10

Johan Laffree 16-08-2024

Perfect geholpen; zeer vriendelijk personeel met goede uitleg. O.a. over kalibreren.
Ik ben in winkel Duiven geholpen door Ronald.

Ahmet 16-08-2024

Super vriendelijk en snelle service.Heel goed geholpen bij aankoop TV.Top kwaliteit.👍

BaLi 16-08-2024

Gewoon geweldig goed geholpen bij de aanschaf en instellen van onze nieuwe TCL TV.
Vragen zijn goed beantwoord en advies voor de keuze voor de TV was duidelijk.
TCL TV nu net in gebruik en vooralsnog alles helemaal prima.
Vlotte ondersteuning bij het instellen van de Ziggo kanalen.
Ben er blij mee ;-)

Jan 16-08-2024

Nadat onze TV (Samsung) 16 jaar op de slaapkamer was "overleden", op zoek gegaan naar een vervanger. Via de site van HelloTV kwamen we uit bij een 43 inch tv van LG, die op voorraad was. In de winkel in Eindhoven werden we vriendelijk ontvangen door verkoper/adviseur Harrie W. Nadat hij onze wensen had gehoord kwam hij met een alternatief, een TCL 43 inch. Dit toestel zou een betere kwaliteit hebben en was €9,- goedkoper. Op zijn advies besloten om dit toestel te kiezen en voor €30,- een jaar extra garantie aan te schaffen, monteur aan huis, pixelgarantie en 4 weken omruilgarantie. Dit toestel was niet op voorraad maar zou de volgende dag thuis geleverd worden. Het toestel werd in de winkel betaald en de verkoper/adviseur was zo vriendelijk om ons de €30,- bezorgkosten NIET in rekening te brengen. Indien ik dit toestel via internet had gekocht zouden de bezorgkosten GRATIS zijn..... De schenking van €30,- door de verkoper is dus flauwe kul. Het verbaasde mij verder dat het oude defecte toestel NIET werd ingenomen. We hebben voor dit toestel toch bij aankoop een verwijderingsbijdrage betaald. Volgens een wettelijke regeling bestaat de verwijderingsbijdrage niet maar, maar is daar een recyclingbijdrage voor in de plaats gekomen die verwerkt is in de prijs. De winkel is VERPLICHT het oude apparaat (tv) defect of niet in te nemen. De verkoper hield vol dat hij nog nooit van een verwijderingsbijdrage had gehoord en dat ze niet verplicht waren het toestel in te nemen. dit klopt dus niet.

Henk Hesling 16-08-2024

Komen afspraken goed na.Goede prijs voor goed artikel.Gemakkelijk te bestellen via internet.

Carla Vuijst 16-08-2024

........., was vriendelijk hielp echt bij onze keus. Ik raad de winkel echt aan. Professioneel daarom geef ik een goed cijfer zowel voor de winkel als de verkoper

M. de Jong 16-08-2024

Na een geweldige hulp in de winkel werd gisteren onze tv gebracht en geïnstalleerd.
Een keurige jongeman die de tijd nam om alles uit te leggen hoe alles werkte ( wij zijn namelijk digibeten).
We zijn er ontzettend blij mee!!
1 tip; het is handig om te laten weten dat er iemand thuis moet zijn die een handje kan helpen sjouwen bij zo’n grote tv.
Gelukkig was mijn man thuis, ik mag namelijk niet tillen.

Rene 16-08-2024

Gisteren is mijn nieuwe soundbar geïnstalleerd door de monteur van hellotv .Hij heeft dit vakkundig gedaan en ook alles uitgelegd. Hoe het werkt.Wij danken de monteur voor de goede service en bevelen ook hello tv aan om zeker deze winkel te bezoeken.

JERYANMI 16-08-2024

Update:
Vanmiddag is de service monteur geweest installeren van de tv en soundbar van Samsung. Na het installeren volgde er één duidelijke uitleg hoe werkt de apparatuur. De uitleg was zeer duidelijk en wij gingen de stappen uitvoeren die de monteur had uitgelegd, op zijn advies. Één pluim vóór de servicemonteur de werkplek was opgeruimd en wij waren blij met onze nieuwe apparatuur. Zoek niet verder ga naar Hellotv vóór vriendelijke medewerkers die je helpen bij het maken van de juiste keuzes, en laat e.e.a. thuis installeren door de monteur dan weet je dat het goed gebeurd.

Review 28 juli 2024:
Hellotv Utrecht. Na lang wikken en wegen hebben wij de knoop doorgehakt, één bezoek aan de Hellotv shop. De medewerker Dax nam op één voor ons rustige manier één en ander met ons door. Wij kwamen eigenlijk alleen voor informatie wat uiteindelijk resulteerde in aankoop, mede door toedoen van Dax. Eén afspraak met de installatie monteur is gemaakt tenslotte willen wij dat de tv plus soundbar door iemand laten installeren met verstand van zaken, dus één monteur van Hellotv. Als je één nieuwe tv of ander product wil kopen zoek niet verder ga naar Hellotv dan kijk en luister je met veel plezier naar de aangeschafte producten met uitleg van de hoed en de rand door gekwalificeerde medewerkers.

Tijn 16-08-2024

Vandaag onze televisie gekocht bij verkoper. Zijn goed door hem geholpen en hij wist precies waar hij het over had. We hadden 0 verstand van televisies maar hij heeft ons erg goed geadviseerd.
Als ik nog eens een tv nodig heb, Weet ik dat ik terug zal komen bij Hellotv.

Gerrie 16-08-2024

Door een familielid werd ik gewezen op jullie shop. Er zijn zoveel tv's dat ik door de bomen het bos niet meer zag, dus ben ik gaan chatten met een van jullie medewerkers. Door hem ben ik goed geholpen en heb ik een keuze gemaakt. De levering is gedaan door Post.nl en dat was prima. De tv werd in de woonkamer neergezet. Tot dusver ben ik dus tevreden.

Stephan Scheper 16-08-2024

Bij Hello tv hebben we een duidelijke voorlichting gekregen om zo tot een goede keuze te komen. Hier werd rustig de tijd voor genomen. Hebben geen druk gevoeld om snel tot een keuze te moeten komen. Kregen direct een mooie korting en een goede inruilprijs voor onze oude tv. Hele prettige sfeer. Ik kan iedereen aanbevelen om ook naar Hello tv te gaan.

Dit is een mooie ruim opgezette winkel waar je je snel op je gemak voelt. Er werd goed met ons meegedacht. Op basis van een eerlijk advies hebben we onze keuze gemaakt. Dit advies kwam overeen met de voorinformatie die we zelf over de tv hadden gevonden. Toen we de tv hadden gekozen werd er gericht gekeken wat we zouden moeten betalen met/zonder inruil. Dit was een hele mooie deal. Tv werd dag later al keurig netjes bezorgd. Hello tv is ons zeer goed bevallen. Niet pushen, wat je bij andere zaken wel ziet.Ik kan deze zaak absoluut
aanbevelen.

Willem 15-08-2024

Omdat ik eerder bij een online winkel pech hebt gehad en daar toch geen deal heb kunnen sluiten
door toeval bij deze winkel gekomen
En door dat ze me een goede prijs konden aanbieden in gedachten voor een 65 inch tv toch een mooie 77 inch tv gekocht tot nu toe erg goede service
Zou naar geen andere tv winkel dan (hellotv naarden) meer willen

Ellen 15-08-2024

X is een betrouwbare, eerlijke verkoper. Hij geeft goede alternatieven en weet wanneer hij hulp nodig heeft. De televisie die we gekocht hebben valt erg in de smaak. Dank!

Reina 15-08-2024

Goed geholpen, nemen de tijd voor je en zijn eerlijk en duidelijk over de producten.

WJ 15-08-2024

Erg goed geholpen door het team van HelloTV Groningen. Deskundig advies en uitstekende service.

Willem 15-08-2024

Vandaag naar Hello tv geweest in Groningen voor een smart TV en soundbar en geholpen door Marco en kan je zeggen helemaal top. Eerste keer in de winkel en ziet er gelikt uit met veel keuze.
Al mijn vragen zijn beantwoordt, met een geweldige uitleg van de verschillende systemen, zodat een keuze voor mij vrij snel was gemaakt. Daarbij een goede deal aangeboden gekregen en was ik zeer tevreden mee.
Dus doe dit niet gauw, maar echt een 10 is in deze zeker op zijn plaats.

paul 15-08-2024

zeer netjes geholpen en na even te kijken wat ik uitgekozen had toch een andere genomen

V weert 15-08-2024

Een hele mooie winkel.goed personeel. Goede uit leg. Die hadden we bij andere zaken niet .dank je wel.

Ben 15-08-2024

HelloTV komt altijd hun afspraak na...zoals al eerder meegemaakt.
Gekozen voor installatie hetgeen ook deze keer netjes en bekwaam werd afgehandeld.
Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden

Aynur 15-08-2024

Ik was eigenlijk naar de winkel gegaan om alleen te kijken maar werd zo goed geholpen door Dax. Hij maakte een mooi prijsje dus heb ik maar gelijk een tv gekocht.

Sonja 15-08-2024

Uitstekend advies bij de aanschaf, goed doorvragen m.b.t. de kijkafstand etc. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Inmiddels is de TV geïnstalleerd en aan de meegekochte beugel opgehangen.
Uitermate correcte monteur, dacht goed mee over de beste positie voor de tv, kabels zijn netjes uit het zicht achter de kast opgerold.
Meer dan tevreden!

Hello tv Duiven 15-08-2024

Mooie winkel, via internet al het nodige bekeken en maar eens langs gegaan. We werden keurig geholpen. Helaas was de tv in dit filiaal niet op voorraad, maar 20 km verder in een filiaal wel. Hebben hem keurig daar gereserveerd voor ons. Helemaal tevreden over Hello TV

Ricardo 14-08-2024

Na een lange tijd weer geweest. De behulpzaamheid en kennis waren weer top.