HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5091 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

John 13-04-2024

Tweedehands beetje rommelig, order ze bv op groote, merk of prijs maar ook niet zo dat je helemaal verdwaald daarin.
Uitstekend geholpen

Jan 13-04-2024

goed en vriendelijk personeel die je graag wil helpen en die de tijd voor je neemt

Jan 13-04-2024

Super geholpen in de winkel. Duidelijke uitleg over dode pixelpunten en inbranden van logo's e.d. zonder enige druk tot aanschaf. Dax was heel vriendelijk en kwam zeer deskundig over.

Dinand 13-04-2024

Echt een super bedrijf het personeel is aardig ik ben er erg snel geholpen en ze hebben hele mooie tv’s voor hele mooie prijzen ik weet in iedergeval waar ik heen moet voor een leuke betaalbare tv 😁

Annemieke 13-04-2024

In het verleden al eerder een tv gekocht. Dat was ook naar tevredenheid geweest.

Jan 12-04-2024

Wij zijn heel goed geholpen. Verkoper Leek ons zeer terzake kundig en was ook nog erg enthousiast over de tv's en heel vriendelijk.

Googlegirl100 12-04-2024

Erg fijne winkel en klantvriendelijk personeel, ze denken goed mee. De winkel is overzichtelijk, er is een ruime keuze aan tweedehands tv's en sound systemen.

Het enigste is dat ik de HDMI kabels erg prijzig vind vergeleken andere verkooppunten.

Bart 12-04-2024

Super goede uitleg gehad over de type schermen en samen de juiste keuze gemaakt

Yunes Berends 12-04-2024

Altijd goede service bij hello tv, vooral in duiven.En die showroom is top!

MdM 12-04-2024

Zeer kundige mensen en kennis van hun producten die ze verkopen. Voor advies en een keuze te maken kan je hier goed terecht.

Rien 12-04-2024

Bij binnenkomst komst eerst even zelf rond kijken nadat ik zo een beetje mijn keuze maakte contact met de verkoper in dit geval was het Thomas nadat ik uit legde wat ik zocht en de prijs kwam hij op het idee om even boven te kijken daar waren 2e hands tv’s omdat ik iets zocht voor de slaapkamer. Boven was het uitkiezen samen met Thomas de voor en nadelen door genomen en een prachtige tv uit gekozen de uitleg was erg goed, mooi verpakt en met hem de tv naar de auto gebracht . Al met al een prima zaak om om naar toe te gaan, ik kom zeker terug als ik weer een nieuwe tv nodig heb.

Sharon 12-04-2024

Super geholpen in de winkel in Naarden! Kennis van producten en duidelijke uitleg. Top tv gekocht

Peter 12-04-2024

Mooie aanbieding gekregen via de chat en meteen de volgende dag opgehaald. Prima service!

Roel 12-04-2024

Philips QD Led ambillight aangeschaft bij de vestiging in Groningen. Ik ben geholpen door..... die veel kennis van zaken heeft m.b.t. tv's en al mijn vragen kon beantwoorden.

Oscar 12-04-2024

Goedemorgen afgelopen dinsdag een mooie LG oled 65 inch gekocht in de winkel van hello tv in Utrecht
Mooie inruil gehad van mijn oude LG oled gehad top zaak bedankt

JtH 12-04-2024

Goede communicatie over product en prijs gehad. Opnieuw gestart op vrijdagavond om 7 uur via de website, geëindigd met prima korting en als beloofd tv de volgende ochtend zaterdag om 11 uur bezorgd. Oude gelijk meegenomen. Top
Een probleem met de tv, eigenlijk veroorzaakt door verkeerde installatie, werd zeer professioneel door de service afdeling, bij mij thuis opgelost geheel gratis, met nodige technische adviezen. TOP
Miijn 2e aankoop bij deze organisatie TOPPERS
HelloTV 12-04-2024

Beste JtH,

Bedankt voor de 10! Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons advies en onze service, ook toen zich een probleem met de tv voordeed. Hopelijk is alles nu helemaal opgelost, anders staan we graag voor je klaar. Veel plezier van je nieuwe tv en tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Fam. Kersten 12-04-2024

Zeer tevreden over HelloTV in Den Bosch
Vriendelijk personeel, neemt de tijd voor je en denkt met je mee.
Tevens zeer goede service want ze hebben de tv zelf in onze auto getild.

Marcel 12-04-2024

Uitstekend geholpen. Men nam de tijd voor je onder het genot van een kopje koffie. Eerijk en oprecht advies met daarbij een goede deal!

Rene 12-04-2024

Was op zoek naar een Ambilight tv. Had mijn zinnen gezet op 75 inch. Heb nette en eerlijke uitleg gehad over de mogelijkheden. Geslaagd!!

Herman Dirks 12-04-2024

Het allerbelangrijkste is dat ze doen wat ze zeggen en..een klein stapje meer. XXX de installateur was ook heel behulpzaam, vriendelijk en eerlijk. Topbezorger

R. uit Zwolle 12-04-2024

Ik had al veel goede verhalen gehoord en gelezen en zo ben ik tot de keus gekomen om mijn nieuwe tv bij Hello TV te kopen. Na eerst een hele leuke chat te hebben gehad werd mijn tv vlot geleverd. Er zat een maar aan het bezorgen en ophangen dat er iemand aanwezig moest zijn om de tv mee te helpen ophangen. De afspraak was tossen 11 en 13 uur en hij zou bellen als hij er aan kwam. De monteur belde keurig en wat schetste mijn blijde verbazing, ze waren met z'n tweeën. binnen een half uur hing mijn nieuwe LG 65 inch strak aan de muur en was alles ook al ingesteld.
Super toffe gasten, netjes met de stofzuiger erbij gaten geboord etc.
Echt een aanrader om bij Hello TV je nieuwe TV aan te schaffen. Daar krijg je echt geen spijt van.

Mike 12-04-2024

De hulp in de winkel in Duiven was uitstekend met uitstekende uitleg en service .
Ook hebben wij gebruik gemaakt van de installatie service . En deze werd uitgevoerd door XXX.
Een top gozer met uitstekende kennis goede uitleg en top service.
Bij aanschaf van iets nieuws gaan wij onze voorkeur uitspreken voor XXX om het te komen installeren

Ferry Verhoef 11-04-2024

Nadat ik via de chat contact had gehad omtrent typeverschillen werd het voor mij een stuk duidelijker
en heb ik de aankoop ook zo afgehandeld. Afgehaald in winkel Utrecht waar ik door Max D vriendelijk werd ontvangen en geholpen. Hele duidelijke uitleg over de extra garantiemogelijkheden en er werd niets opgedrongen. Na betaling werd de TV netjes in de auto geplaatst. Kan niet anders zeggen dat het een zeer prettige ervaring was. Zou er zeker weer kopen en zeker aanbevelen aan anderen.

Willem Jansen 11-04-2024

Vriendelijk personeel in de winkel in duiven.
Zij hebben mij goed geholpen en goed advies gegeven.

Remco 11-04-2024

Vandaag voor het eerst in een HelloTV winkel geweest in Den Bosch. Schitterende winkel met veel keus. Netjes geholpen en goed advies gekregen van Collin.