HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Maurice 05-04-2024

Wederom zeer goed geadviseerd en een mooie deal gesloten. We zijn zelfs goed geattendeerd op het aankomende EK voor het uitzoeken van een nieuwe tv. Kijk ook altijd even in de outlet afdeling voor leuke koopjes

Jack 05-04-2024

Super klantvriendelijk in HelloTV Groningen. Ben geholpen door Marco. Heb hier via Marco in korte tijd mijn 2e tv gekocht. Wordt prima voorgelicht en ze hanteren absoluut concurrerende prijzen. Een TOP zaak.

P. Zaagman 05-04-2024

Online TV besteld. Prettig geschat. Veel adviezen gekregen. TV vanmorgen gebracht door Maurice. Hij heeft hem keurig voor ons geinstalleerd, terwijl dat niet afgesproken was. Goede service. Ik beveel Hello TV van harte aan.

Leo Kiehl 05-04-2024

Vandaag bij Heĺo TV in Zoeyerwoude nieuwe tv gekocht. We werden geholpen door Jelle. Hij was zeer vriendelijk, deskundig en rustig. Alles kunnen vragen en alles werd behandeld. Ook de winkel is logisch ingedeeld en straalt een soort luxe uit. Kortom: uitermate tevreden en een aanrader.

Boy Megens 05-04-2024

Prijsonderhandeling is naar tevredenheid mogelijk.
Service was snel en goed.
Zware doos werd door het personeel naar buiten en in de auto getild vanwege mijn gebroken arm

Hans 05-04-2024

Mooie winkel en overzichtelijk. Vriendelijk personeel en goed geholpen. Goede en duidelijk uitleg gekregen bij de aanschaf van mijn nieuwe philips tv.

piet 05-04-2024

goed en vakkundig geholpen inde winkel te Zoeterwoude.
installatie is snel en vakkundig gebeurt

Rogier 05-04-2024

Mooie shop in Nijmegen, met vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg van Sebastiaan en ook erg fijn dat hij meedacht met mijn mogelijkheden.
Het toestel met nog worden bezorgd, maar daar heb ik alle vertrouwen in!

Ruud 04-04-2024

Na het hele internet afgezocht te hebben kwam ik bij Hallotv uit. Wat ik niet verwachte was dat ik over korting kon onderhandelen waardoor de prijs toch wel wat interessanter werd. Omdat de winkel in Naarden dichtbij huis was ben ik naar deze winkel gereden. Bij aankomst werd ik keurig geholpen en kon ik elke vraag stellen die ik maar had. Ik ben heel goed geïnformeerd en we hebben ook nog kunnen lachen, ik voelde me meteen welkom. Toen ik bij de kassa stond kreeg ik nog een hoop informatie mee en tips waardoor ik meteen verkocht was. Nu lekker genieten van me nieuwe tv en wat een luxe is het ook!

M van kempen 04-04-2024

Ik vind het een fijne winkel met enthousiaste
Jonge mensen die je graag alles uitleggen en hun best doen om dr klanten te helpen!
Shapoo

A. van Oorschot 04-04-2024

We hebben een aantal jaren geleden ook al een tv, soundbar en gasbarbeque gekocht bij deze vestiging.
We zijn toen en ook nu weer heel goed en correct geholpen in een voor ons relaxte sfeer.
Dat kwam mede door de medewerker.
Wij zullen deze vestiging dan ook zeker aanbevelen in onze kennissen en vriendenkring.

Hans 04-04-2024

Hello TV denkt prima mee met oplossingen en staat open voor situaties en mogelijkheden. Ook na de koop gaat het proces prima door. Nooit hoef je de organisatie te bellen of mailen om na te gaan of alles in orde is. Zelf heb ik gekozen voor een monteur. Meer omdat de TV opgehangen diende te worden aan de wand. Ook hier ging de manier van serviceverlening door. Een meer dan uitmuntende monteur die goed advies gaf en daardoor meedenkend en heerlijk secuur werkte. Een organisatie dus die waar bied voor zijn geld. Maak je niet veel meer mee.

Jos 04-04-2024

Na een goede uitleg in de winkel besloten we het topmodel van Samsung te kopen 8k, Neo-qled, 85inch. Een prachtig toestel. Levering en montage verliepen professioneel, vlot, vakkundig en klantvriendelijk. Al met al een erg plezierige ervaring. We hopen er nog lang van te genieten.

jw 04-04-2024

Uitstekende vakkennis, prima adviezen, klantvriendelijk, oprecht en niet opdringerig. Goede prijs.

Wijlaars 04-04-2024

Nette winkel deskundig personeel ook belangrijk goede korting goed berijkbaar parkeren voor de deur

Wouter Bosman 04-04-2024

Goed advies en vriendelijke medewerkers. Alternatief besproken en mooie inruilprijs.

Uitstekend 04-04-2024

Erg goed in de vestiging Den Bosch geholpen. Vriendelijk en duidelijk.

J 04-04-2024

Snel geholpen, snel geleverd en super snel opgehangen. Mooie winkel en goed advies.

Marco 04-04-2024

Ging kijken voor een soundbar netjes geholpen en een hele mooie korting gekregen

Junior 04-04-2024

Duidelijk uitleg en zeker ook de tijd ervoor genomen vriendelijke aardig gozer gewoon prettige aankoop gedaan naar aanleiding van de service

PvD 04-04-2024

Ik heb al jaren een goede ervaring met HelloTV we sluiten altijd een perfecte deal af, ik vindt het een super zaak 👍👍

Carol 04-04-2024

Door iemand geattendeerd op HelloTV: werd goed geïnformeerd, prima service, zowel bij aankoop als bezorging en installatie/montage.

Marc Vervoort 04-04-2024

Ben bij Hello TV in Eindhoven in de winkel geweest voor de LGOLED65G36LA en de Sonos ARC 2 , Daar werd ik geholpen door een verkoper die mij alles haarfijn uitlegde . Gisteren hebben ze vanuit HELLO TV de LG tv en Sonos ARC geïnstalleerd en opgehangen en wat een plaatje zeg ongekend mooi beeld en geluid!!! . Ik raad Hello TV dan ook ten alle tijden aan. Bedankt Hello TV !!!
HelloTV 04-04-2024

Beste Marc,

Bedankt voor de 10! En wat worden we er blij van om jouw review te lezen. Je hebt een zeer mooie keuze gemaakt met de LG OLED G3 i.c.m. de Sonos Arc. Geniet van je nieuwe thuisbioscoop en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Paul G 04-04-2024

Ik ben hier alweer super goed geholpen. Had een probleem met een 2-de hands TV welke men netjes heeft opgelost. Vakkundig advies en tips gehad. Toch een nieuwe gekocht in de actie. Na een half uurtje weer fluitend en goed gemutst naar buiten. Echt een zaak om naar terug te gaan voor in de toekomst. Personeel is aardig, vriendelijk en helpen graag bij het in - en uitladen van je TV. Super en bedankt!

Marga 03-04-2024

Zijn superfijn geholpen door de verkoper.
En een goede keuze gedaan.
,en mooie prijs overeengekomen.
Goed assortiment ,een mooi advies voor ons gedaan.
Zijn tevreden over jullie mooie zaak.