HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Stan Weterings 01-04-2024

De medewerker had wist een passend advies te geven op maat. Ook bleek de tv goedkoper dan op de website stond aangegeven. Tevens meteen een tv beugel en HDMI kabel aangeschaft o.b.v. het advies van de medewerker. Als de TV middels de nieuwe HDMI kabel geen beter beeld geeft dan met mijn oude HDMI kabel dan mag ik hem komen terugbrengen.

René 01-04-2024

Hello tv is een zaak waar je een tv echt kunt bekijken zien horen ruiken en voelen. Door Daniel geholpen en hij heeft ok echt de moeite genomen om alle verschillen van de 2 tv's die wij op het oog hadden uit te leggen en te laten zien en horen.
Dit bevestigde eigenlijk de keuze die we al hadden gemaakt naar aanleiding van reviews en info door Philips.
Verder een goede deal gekregen met wat extra garantie en de benodigde assesoires.

Michel en Margit 01-04-2024

Vandaag terug gegaan, omdat we uiteindelijk toch graag een grotere tv wilden hebben dan gekocht. Geen enkel probleem, de tv wordt thuis gebracht en de "oude" tv wordt weer meegenomen. Dus ophalen is niet nodig! En alles wordt via What's app besproken met de planner, hoe ideaal. Ook vandaag weer geholpen door Henk Jan, naar volle tevredenheid. Hij legt alles goed uit, helpt je uitstekend, heeft er verstand van en geeft je alle opties, niet alleen de dure, ook zeker de goedkopere! Wat een service, klasse. Wij komen zeker weer terug.

S. Vermeer 01-04-2024

Een zeer duidelijke uitleg van een super gemotiveerde verkoper! De verkoper was zeer vriendelijk en liet ons alle mogelijkheden zien inclusief de soundbar en de blue ray speler.

KG 01-04-2024

Duidelijke en eerlijke voorlichting door sympathieke verkoper die goed communiceert en zorgt voor snelle handling van order. (Zakelijke aankoop)

John 01-04-2024

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen in een mooie ruim opgezette winkel in den Bosch.

Thijs Waanders 01-04-2024

Via de website hebben we een hele nette aanbieding gevonden, hierna zijn we in Duiven gaan kijken en zijn we goed geholpen door één van de medewerkers. Het advies en de uitleg van het toestel waren top!

Peter Hoosemans 01-04-2024

Mooie winkel in Eindhoven waar ik enorm blij en tevreden ben over het personeel. Goed en kundig advies en lage prijzen. Daar kan de Mediamarkt nog veel van leren. Heb inmiddels diverse produkten gekocht met volle tevredenheid. Voor mij de beste audio en tv winkel. Toppie.

Jos 31-03-2024

Kwam om te kijken of ze een tweedehands model hadden in de maat die ik zocht maar helaas was dat er niet. Toch met een top TV de deur uit gelopen nadat ik vriendelijk geholpen ben met het maken van de juiste keus! En dat ook nog eens op eerste paasdag.

Michel en Margit 31-03-2024

In het verleden hebben we een tv gekocht bij Platte TV (we werden toen, kwamen we vandaag achter, door dezelfde man geholpen te zijn verkoper-) en dat was ons goed bevallen. En aangezien er een mooie actie was en Hello TV de nieuwe Platte TV is, hebben we hiervoor gekozen. Ze hebben verstand van zaken, zijn vriendelijk, leggen alle verschillen goed uit, praten je niet een dure TV aan en zijn erg behulpzaam

Ton en Astrid van Zomeren 31-03-2024

Zeer snel, vakkundig en vriendelijk door verkoper geholpen. Heerlijk kopje koffie gekregen.
Goede uitleg gegeven over garantie en verlenging. Ook voor onderhoud van het beeldscherm goed advies.
Kortom verkoper krijgt van ons een 10

Bert de beer 31-03-2024

Winkel met ruime keuze. Netjes overzichtelijk en personeel die goed adviseren en alle tijd voor je nemen

Nathalie 31-03-2024

Verkoper heeft mij goed geholpen. Hij nam ook rustig de tijd om alles te vertellen. Blij met mijn aankoop!

Adriaan 31-03-2024

Ik heb voor Hellotv gekozen omdat een vriend van mij het aanrade. Online kwam ik ook elke keer op deze site uit. Via de chat heb ik alles geregeld. Ging helemaal super, vriendelijk geholpen,boven de mooie prijzen nog wat extra korting gekregen. Zondag besteld maandag al in huis.

Chris 31-03-2024

Vriendelijk personeel, hebben kennis van de producten en denken met je mee. Verder gingen ze onder de prijs van coolblue zitten.

Harrie 31-03-2024

Ik heb vanmorgen 30 maart 2024 een email naar HELLO TV gestuurd,
Wij wilden graag een Philips Oled Ambilight-TV heel snel een Mail
terug van HELLO TV met een heel mooi bod voor de TV die wij graag wilden.
Wij zijn maar naar HELLO TV in Groningen gegaan.
Waar wij vriendelijk werden ontvangen door verkoper.
Hij heeft ons wat technische dingen over de TV verteld.
Met het hele mooie aanbod die wij kregen voor de nieuwe TV
Kregen wij ook nog leuke inruilprijs voor onze oude TV
Helemaal blij bedankt verkoper

Paul 31-03-2024

Eerst had ik online gekeken en ben uiteindelijk naar de winkel in Groningen gegaan. Daar kreeg ik antwoord op al mijn vragen en goed advies. Ook kon ik daar het verschil zien tussen de modellen die ik voor ogen had. Fijn dat niet het duurdere model werd ‘aangesmeerd’, maar dat werd gekeken naar waar ik de tv voor gebruik. Daardoor kon ik voor het goedkopere model kiezen. Top advies dus! Kan het iedereen aanbevelen.

Bert 31-03-2024

Erg correct vakkundig geholpen tot en met in de auto zetten.
Oude stereo set kunnen inruilen ondanks dat er al een korting op de Sonos set zet.

Marco 31-03-2024

Ik ben goed geholpen , heb goed advies gehad over alle televisies waar ik over twijfelde en zo tot een goed en tevreden besluit gekomen en niet eens de duurste en dat vindt ik prettig

Quinten 31-03-2024

Prima prijs en levertijd. Aanbod van diverse televisies en accessoires is enorm. Deskundig advies gekregen en zelfs extra korting.

Arie 30-03-2024

Goede winkel (Utrecht) maar door drukte in de omgeving wel zoeken naar een parkeerplek. Ik kom niet vaak in deze omgeving dus misschien heb ik de parkeermogelijkheden elders gemist.
Maar via internet is kopen ook een optie als je al weet waar je een prijsopgaaf voor wilt hebben.
Zeer kundig, prettig en vriendelijk voorgelicht en een deal gesloten.
Levering is snel mogelijk dus voor zover ik kan beoordelen is de service goed.
Winkel met veel keus en kijk en luister mogelijkheden.
Voor ons top.

Tim 30-03-2024

Goede service gehad van C**** in de zoektocht naar onze televisie. Super blij mee!

Fam van Oirschot 30-03-2024

We lopen de winkel in Eindhoven binnen met zoals we dachten geen vragen. Door de open en gemoedelijke vragen van *** ( medewerker) bleek dat we eigenlijk zelf toch wel veel vragen hadden. Alle vragen zijn goed met veel kennis en geduld beantwoord. Na 2 overdenk rondjes te hebben gelopen hebben we de TV gekocht die het beste bij ons past en het beste aan onze wensen voldoet, daar heeft Rick (medewerker) heel goed ons in gehoord en gezien waardoor we de juiste keuze konden maken. Zelfs de twijfelaar loopt uiteindelijk met een heel goed gevoel de deur uit.

Aad koutstaal 30-03-2024

Goede ruime winkel met veel keus goede bediening met veel kennis van zaken wat ook fijn is dat er veel op voorraad is en je gelijk je tv mee kunt nemen

Kimberley 30-03-2024

Wij zijn super goed geholpen door ***. Is een kundige jongeman met verstand van de televisies. Heeft de tijd genomen om alles aan ons uit te leggen en ons te helpen beslissen welke televisie de juiste was voor ons. Ze zijn ook niet opdringerig en proberen je niks "aan te smeren". Was ons eerste winkelbezoek hier en zeker niet de laatste.