HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Lies 16-03-2024

Bijzonder vriendelijke man, die rustig werkte, rustig alles uitlegde, rustig praatte en alles netjes ook rustig opruimde.
Alles bij elkaar iets wat je tegenwoordig niet vaak meer meemaakt.
We waren erg onder de indruk, dank je wel

Pieter 16-03-2024

Heel goed en leuk geholpen. Informatie werd heel duidelijk verstrekt.
Voor ons een hele goede winkelervaring

Ton 16-03-2024

Ik ben prima geholpen door Olaf, hij deed zijn uiterste best om mij te helpen. Een minpuntje: toen ik binnenkwam was iedereen met een klant bezig, maar er was niemand die aandacht aan me schonk. Waarom niet: goedemiddag mijnheer, wij zijn druk bezig maar we helpen u zo snel mogelijk of iets dergelijks.

Basje 16-03-2024

Allereerst moet ik zeggen dat ik een keurige winkel binnenstapte, die vele malen groter was dan ik had gedacht.
Ben op zeer nette en vriendelijke wijze geholpen door****. Bij Hello TV Den Bosch.
Zeker een aanrader en niet alleen voor nieuwe toestellen, ook in 2e hands best een ruime keus.

Mark Sanders 16-03-2024

Vandaag m’n soundbar van Samsung(HW Q930C)opgehaald bij de winkel in Eindhoven.Al heel de week contact gehad via mail en whatsapp,dus wist precies welke ik wilde.Prima geholpen.En wow,wat een verschil met wat ik had,echt geweldig 🤩

Jan Broekhuizen 16-03-2024

Keurig en vakundig geholpen. Nemen alle tijd voor je en weten veel van de diverse tv's die er staan. En ik moet zeggen, de keuze is echt reuze

henri 16-03-2024

kwam binnen liep naar de eerste balie
vroegen waar het om ging en werd direct naar de juiste balie gestuurt
daar aangekomen werd ik direct op de juiste manier geholpen
zeer vriendelijk personeeel
kom er graag terug

Simone Splithof 16-03-2024

We zijn heel goed geholpen en hebben een passend advies gekregen en zijn erg blij met onze aankopen

In het Veld 16-03-2024

Televisie televisietoestel gekocht en men heeft deze na 100% opgehangen. Ook de uitleg was perfect. Men neemt alle tijd voor de klant.
Kan hun zeker aanraden.

Chris 16-03-2024

Ik was op zoek naar een nieuwe televisie omdat mijn vorige wat kuren had. Via internet al redelijk snel een aantal modellen op het oog die aan mijn wensen voldeden.

In de resultaten kwam telkens Hello TV voorbij, een winkel waar ik zelf nog geen ervaring mee had, aangezien ik mijn televisies vooral bij de mediamarkt kocht in het verleden. Via de site kon ik bij het model die ik op het oog had ook vragen om een scherpe deal. De scherpe deal kwam heel snel, niet op het toestel die ik in eerste instantie wilde kopen, maar op de nieuwere variant daarvan. Omdat ik toch wel nieuwsgierig was ben ik toen naar de winkel gereden en daar ben ik ontzettend professioneel, behulpzaam en vriendelijk geholpen! De prijs was uitstekend ! De medewerker wist waar die het over had en nam ook de tijd om je te woord te staan.

Ik vond het een geweldige ervaring en ben uiteindelijk 20 minuten later met mijn nieuwe tv de winkel uitgelopen! Mocht ik ooit weer een tv nodig hebben, dan is vanaf nu Hello TV mijn eerste keuze, want dit soort expertise, vriendelijkheid en service hoort wat mij betreft de standaard te zijn.

Peter 16-03-2024

Oriëntatie gedaan in de winkel in Zoeterwoude. Daar uitleg gekregen over beeldkwaliteit en beeldscherpte.
Thuis besloten welke tv we zouden nemen en vervolgens online aangeschaft via chat met een medewerker.

Het plaatsen en installeren van de tv was super. Dat is vandaag gebeurd.
Een kwartier vantevoren kreeg ik een telefoontje van Edwin dat ie onderweg was. Hij is een zeer vriendelijke en vakkundige man.
De tv heeft hij zeer netjes aan de muur opgehangen en aangesloten. Ook helemaal geïnstalleerd en uitleg gekregen zodat ik direct van mijn nieuwe tv kon genieten.
Ik ben zeer tevreden.

Inge brugman 16-03-2024

Super goed geholpen vandaag in filiaal duiven, mijn privé situatie uitgelegd en er werd steun en begrip getoond door samen een mooie tv uit te zoeken voor een mooi prijsje, zeker een aanrader!!!

J Smolders 15-03-2024

Snel en voor een goede prijs kunnen kopen, inclusief inruil van mn oude tv. Prima bezorging, op tijd en aardige medewerkers, ook nog goede tips over mn kpn kastje.

Jan 15-03-2024

Prettige en deskundige hulp.
Ben heel tevreden! Goed en deskundig personeel.

M. 15-03-2024

Heel goed geholpen en goede prijs kwaliteit verhouding. Wel duurde het lang om een afspraak in te kunnen plannen voor montage. Maar aan de andere kant is het ook druk en de jongens A en R hebben het fantastisch gedaan en ons hele goede uitleg gegeven. Ook waren zij heel aardig en netjes. Ook in de winkel zijn wij echt heel goed geholpen. Vriendelijk en deskundige medewerkers.

Marco 15-03-2024

In de winkel zeer goed geholpen. De medewerker nam alle tijd en heeft duidelijke uitleg gegeven. Probeerde mij niet zomaar iets te verkopen. Na een week werd de tv netjes thuis afgeleverd en opgehangen. Wederom vriendelijke medewerker en zeer kundig. Nam ook de tijd. De aankoop betreft een 65” Philips Ambilight. Hangt strak en recht aan de muur. Super tv!

bep 15-03-2024

site overzichtelijk, goede prijs, mijn vragen werden snel beantwoord, snelle levering en goede installatie.

Siemen de Wilde 15-03-2024

Je vindt bij Hello TV een ruim assortiment goed gesorteerde artikelen. Dat vereenvoudigt het zoeken.
Je wordt op een makkelijke wijze door het bestelproces geleid. Daarnaast ben ik zeer tevreden over de prijs voor het gekozen artikel.

B van der laan 14-03-2024

Ik geef een cijfer tien.
Want zo wie zo om de service.
Als je wat wilt weten bijvoorbeeld de lengte van de tv wordt er direct een meetlint opgehaald.
En een praatje er tussen door met inpakken met de tv.
Dus kortom een goede en vriendelijke service

Bert 14-03-2024

Vandaag mijn Samsung Oled 4k 65S95c ontvangen van HelloTV. Alles tot in de puntjes verzorgd en geïnstalleerd door de monteur. Ik heb de tv via de website van HelloTV besteld. Het email verkeer hierover met HelloTV verliep helder. Mijn complimenten aan de monteur die duidelijke en begrijpbare uitleg verschafte. Ik HelloTV echt aanbevelen.

R. de Jonge 14-03-2024

In oktober 2023 heb ik een Sony Bravia TV aangeschaft. Deze werkte een dag later al niet meer naar behoren. De mannen van de vestiging in Zoeterwoude hebben de tv op zaterdagmiddag na 17.00 uur alsnog vervangen voor een nieuw exemplaar. Dit is de service die je als klant mag, en hoopt te krijgen.
Hello TV heeft dit dan ook volledig waar gemaakt. Op 26 januari heb ik een tante van mij geadviseerd om een nieuwe tv te kopen bij Hello TV in de vestiging in Zoeterwoude. Deze is inmiddels keurig netjes door de mannen van Hello TV op de afgesproken datum en tijd afgeleverd, en geïnstalleerd. Vandaag dus maar weer eens naar de winkel geweest met mijn zus. En ook zij heeft een nieuwe tv aangeschaft.
Ik kom graag deze winkel omdat je een goed en eerlijk advies krijgt, en de klant nog echt klant is. Waar vindt je dit nog tegenwoordig! Mannen bedankt.

januari een nieuwe tv voor mijn aangeschaft, en vandaag dezelfde voor mijn oudere zus.

Rob 14-03-2024

Wederom een mooie deal kunnen scoren in filiaal Eindhoven. Mooie Philips TV voor op de slaapkamer. Prachtig beeld

Bronkhorst 14-03-2024

Nadat de vorige gekochte tv het niet meer deed mochten we gelijk terug komen en hebben we een gelijkwaardige tv weer mee terug gekregen. Hele goede service, aardige jongeman. Was eerst een beetje sceptisch, maar overtuigd door de goede service.

Marjan 14-03-2024

Via andere van jullie gehoord. Via internet besteld. Heel klantvriendelijk allemaal.
Vandaag de tv laten ophangen en installeren.
Super vriendelijke jongen. Keurig netjes gewerkt. Goede uitleg. Helemaal top.
Zeer tevreden.

Ankit Saxena 14-03-2024

Super nice deal and very professional and patient delivery and installation of the TV. The installation was done with high quality precision. Very pleased from ordering to installation. Much recommend.