HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Thierry 21-03-2024

Ik ben goed geholpen met het uitzoeken van een tv.
Ik heb inmiddels de tv staan en de monteur heeft m toch aangesloten wat niet hoefde maar toch heeft gedaan dus goede service

A&D 21-03-2024

Een compleet positieve ervaring! Wij kunnen niets aangeven wat beter had gekunt en hebben geen op of aanmerkingen waar dat eigenlijk overal juist wel van toepassing is.
Ja, als je wilt verkopen zit hier logischerwijs vriendelijkheid bij maar elke werknemer, in de winkel, aan de telefoon, per mail of op de chat zijn zeer vriendelijk maar de behulpzaamheid om er met jou uit te komen en je te helpen met je wensen straalde de rust uit en gaf ons ook een zeer goed gevoel.
Wij zijn blij met HelloTV!

Peter 21-03-2024

Heel fijn en deskundig geholpen. Collin nam de tijd om alles rustig uit te leggen
Zeer correct

Michael 21-03-2024

Had de muurbeugel van hellotv zelf besteld, deze bleek niet goed aan te sluiten op mijn tv. Gelukkig kwam de installateur met een oplossing en werd en meteen een andere beugel geplaatst.

Gerard en Margret Plasmeijer 21-03-2024

We kwamen op deze website doordat we goede recensies zagen. Laagdrempelig chatten met Daniel, die ons goed geholpen heeft, daar "onze tv" bijna niet meer te koop was. Goed meegedacht door Daniel over allerlei zaken, ook korting gegeven. Alleen klein minpuntje, misschien ook tijdens chat aangeven over aanschaf kastje next mini (voor beter beeld). De levertijd van onze nieuwe 75inch tv en soundbar zou 2 tot 3 weken zijn werd maar werd echter na een week al geleverd. Michiel kwam alles plaatsen, heeft dit perfect gedaan. Goede uitleg en kwam inderdaad ook met het idee om kastje next mini te bestellen. Hij heeft tijdelijk de tv op lagere resolutie gezet, zodat de kaart van onze oude tv erin kon , tot het kastje er was. Wij zijn super tevreden over Hello tv en de service tot nu toe. Dit was onze eerste ervaring met dit bedrijf en zeker niet de laatste! Ga zo door! Gerard en Margret Plasmeijer.

Leni 21-03-2024

Wij zijn ontzettend goed geholpen in de winkel van Duiven, maar dat heb ik reeds geschreven!
Wij zijn ook goed geholpen bij de installatie, alleen geeft de tv een verbindingsfout aan als we met de Ziggo afstandsbediening links boven de tv aanzetten!
We gebruiken nu het rode gedeelte rechtsboven, maar snappen doen we het niet meer!
De tv gaat dan wel gelukkig aan! Dus super tevreden, maar wel met vragen!!!

Arendsen 20-03-2024

Heel fijn contact geweest. Werd goed uitgelegd. En namen alle tijd. Heel tevreden!

Hans en Wies Rijs 20-03-2024

Fantastisch geholpen. Ze hebben alle tijd voor je en geven uitstekende informatie. Ook wordt je af en toe even alleen gelaten zodat je rustig kan kijken en luisteren en samen overleggen. Normaal gesproken doe ik nooit mee aan beoordelingen, maar hier snappen ze hoe het hoort.

Matthieu Heijligenberg 20-03-2024

Vandaag uitstekend geholpen door medewerker van filiaal Eindhoven. Van tevoren al een tv uitgezocht dus het was even kijken hoe het beeld was. Daan kon echter uitstekende redenen geven om toch voor een ander toestel te gaan. En hier blijkt dus maar weer is dat persoonlijke assistentie toch beter werkt dan alleen online kijken. Hier zit dan ook een tevreden consument.

Sven 20-03-2024

Snelle service en reactie via mail contact.
Prijs kwaliteit ook dik in orde!

Jan-Joost 20-03-2024

Ik heb me on-line georiënteerd op een nieuwe tv. Bij Hello-tv ben ik via de chat functie al erg prettig geholpen door (*). Ze heeft de door mij gewenste TV in Naarden laten klaarzetten zodat ik deze eerst kon bekijken. In de winkel heeft (#) me ook nog eens aanvullende informatie gegeven en me niets opgedrongen (wat vaak in andere winkels wel het geval is). Ik heb de ervaring dat er zowel on- line als in de winkel een advies wordt gegeven en dat men niet uit is op het verkopen van alleen maar de duurste toestellen. Erg tevreden met HelloTV Naarden.

Rob 20-03-2024

Wederom een mooie deal kunnen scoren.
Ze doen echt hun best om voor jou een passend model te vinden waarbij men bereid is je met een mooie prijs tegemoet te komen. Zelfs buiten openingstijden kan je via chat of mail goed communiceren. Ook het inruilen van een oude (werkende) TV kan nog lucratief zijn.

Kayhan Kaynak 20-03-2024

Everything was great. Especially after purchase service is amazing. Had problem with my TV and HelloTV was super helpfull with it. Highly recommend.

Sander Klop 20-03-2024

In Utrecht een nieuwe tv gekocht
Goed geadviseerd en service geboden
Verkoper xxxx nam de tijd en drong niets op erg fijn
Fijne winkel aanrader voor iedereen

Youri 20-03-2024

Snel, professioneel, vriendelijk. Uitstekend in alle opzichten.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Top!

P.v.d.D 20-03-2024

Wij zijn in het filiaal Den Bosch op een nette vriendelijke en door een vakbekwaam persoon
te weten medewerker xxxx geholpen , deze gaf een heldere toelichting op de tv wij die wij daar gekocht hebben, ook wees hij op de mogelijkheden van het totaal pakket voor deze tv, en wat de beste manier van aansluiten is, verder kregen we nog koffie aangeboden, tenslotte werd onze tv door xxxx in onze auto gezet. wat ten zeerste word gewardeerd
HelloTV 20-03-2024

Beste P.v.d.D.,

Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad in ons filiaal in Den Bosch. Het is ons doel om niet alleen de beste producten aan te bieden, maar ook om ervoor te zorgen dat je bezoek aan onze winkel zo aangenaam en informatief mogelijk is. Geniet van je nieuwe TV en mocht je nog vragen hebben over het aansluiten of het totaalpakket, we staan altijd voor je klaar!

Jelske - HelloTV

Souf 20-03-2024

Medewerker xxxx wat een top medewerker.
Gaf goede informatie over de televisie's.
Ben zeer tevreden over me tv en hoe ik ben geholpen!

Laurens 19-03-2024

Zeer veel keuze tv
Fijne verkopers
Mooie tv gekocht + soundbar
zeker 1 aanrader

Fred 19-03-2024

Zeer klantvriendelijke benadering door ...... Meedenken vanuit klantperspectief zonder omzetfocus. Geen haast en geen verkoopdruk. Dit kan dus ook zonder dat je je aan moet melden en opgeroepen wordt.

Lex 19-03-2024

Schitterende winkel.
Ben goed geholpen en er werd voldoende tijd genomen om een keuze te maken.
TV was eenvoudig te installeren en beeld kwaliteit prima. De TV hangt inmiddels aan de muur.
Conclusie: Nieuw is niet altijd nodig om nog enkele jaren rustig in de slaapkamer TV.
Voor in de woonkamer kom ik zeker nog een opnieuw langs bij hellotv Den Bosch.
Bedankt Lex

Michel 19-03-2024

Ondanks dat het buitenkansje vergeven was kreeg ik een vriendelijk belletje dat dit het geval was en dat het mogelijk was met een kleine bijbetaling om dan een volledig nieuw product te krijgen. Dit is goede service waar ik wat mee kan. .... had ik aan de lijn geloof ik.

Erwin 19-03-2024

We zijn bij Hellotv uitgekomen door de goede ervaringen van anderen. De winkel ziet er netjes uit en vrijwel meteen kwam ... ons helpen met het maken van een keuze. Hij legde alles duidelijk uit en liet ons de evt. verschillen zien. Dit alles onder het genot van een kop koffie. Hij nam ruim de tijd en liet ons vrij in onze keuze.... heeft met ons het hele proces doorlopen, van binnenkomst tot het weg gaan met onze nieuwe tv. Wij zijn zeer zeker tevreden over de professionaliteit en de klantvriendelijkheid.

Andre Bakker 19-03-2024

Ik ben door Hello tv prima geholpen. Ik had een tv besteld via internet maar deze bleek thuis niet helemaal te voldoen. Via chat contact uitgelegd wat het probleem was en dit is gelijk opgelost. Ik heb een andere tv uitgezocht en deze is netjes thuis afgeleverd en de andere tv gelijk ook weer opgehaald. Ik kan alleen maar zeggen een prima service van Hello Tv

Anne 19-03-2024

Op 17 maart 2024 hebben wij een Philips 55OLED908 Ambilight B&W aangeschaft bij HelloTV te Groningen. Het was op zondagmiddag druk in de winkel, maar we werden opgemerkt en vriendelijk geholpen door Andre. Hij had kennis van zaken en we werden uitgebreid geïnformeerd. Wel waren we na de koop verrast door het aanbod van de extra pixel garantie, maar hebben deze toch afgesloten voor 3 jaar. De TV werd een dag later geleverd door PostNL. De bezorger had wel moeite met die grote doos, is eigenlijk een klus voor twee personen. Het beeld en geluid van de TV is uitstekend.

Arie 18-03-2024

Een super verkoper gehad. Goed advies gehad. Geen opdringerig personeel. En ik vind het een goede en mooie winkel wat betreft de indeling. Zeker wat betreft de show modellen hebben een mooie prijs vindt ik. Zeker een aanrader. Voor mij zeker een aanrader.TOPPIE