HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4423 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Peter 02-08-2024

Ik was op zoek naar een 2e handse tv voor mijn dochter. Bij Hello TV in Groningen werd ik goed geholpen en kon voor een mooie prijs een Philips 43 inch smart tv meenemen. In vestiging Gronjngen ruime keus demo modellen en 2e hands televisies. Aanrader.

Martijn 02-08-2024

Het is de 2e keer dat ik een TV koop bij HelloTV. Ook voor de 2e keer geholpen door ........ in Naarden.
Geweldige winkel, niet opdringerig en goed advies. En wat een klantenservice. Een prachtige tv gekocht, maar die bleek net te groot te zijn voor de TV lift die we hadden gemaakt. Terug gereden en een andere TV meegenomen. HelloTV kent geen problemen alleen oplossingen. Ontzettend fijn meegedacht en behulpzaam. Tuurlijk kun je online misschien een iets goedkopere TV vinden bij een vaag internetbedrijf. Maar die paar tientjes meer en je hebt ook echt klantenservice zoals het bedoeld is. Ik blijf hier terugkomen.

André 02-08-2024

Tv besteld via de app en opgehaald in de winkel
Zeer tevreden over het verloop hiervan.

Marc 02-08-2024

Mooie showroom met veel keuze uit vele merken, goed geholpen, en uiteindelijk een tv gekocht met een glimlach

D. Kolk 01-08-2024

Prima winkel waar ik in november 2023 reeds een type Samsung OLED tv had uitgezocht maar de oude was nog heel goed. Deze ging echter vanmorgen niet meer aan via aanzetten, niet repareer baar vanwege meer dan 12 jaar oud. Nieuwe zelf meegenomen uit de winkel. Verkoper wees toch ook op de uitvoering zonder connectbox met verder dezelfde specificaties en een € 200 lagere prijs en deze toen aangeschaft

John Martens 01-08-2024

Ik vind dat jullie een prachtig mooie en overzichtelijke winkel hebben met deskundig personeel. Ze nemen de tijd voor je en leggen alles goed uit en je krijgt ook nog een kopje koffie. Ook het aansluiten en het ophangen van de tv door de monteur is netjes gedaan . Ga zo door 👍

Joey 01-08-2024

Super prijs en top service.

In overleg met de winkel een mooie prijs kunnen afspreken en de mannen die de televisie hebben opgehangen waren vriendelijk en hebben super gewerkt.

Cor uit Lelystad 01-08-2024

Goed advies gekregen in de winkel. Het laten installeren is voorspoedig verlopen en aardige monteurs.

R Smith 01-08-2024

Great shopping experience with a broad choice of high quality products, good prices and excellent advice. I was helped by Steve, he really knows his stuff and gave me an outstanding deal on the best equipment.

Vd Brink 01-08-2024

Profesioneel geholpen. Gevraagd wat wij willen. En gaan dan samen op zoek. Dit is onze 2 de tv die we daar kopen. En wederom een goede ervaring.

Remco ribbers 01-08-2024

Erg netjes op de 2e hands afdeling door een jonge dame winkel Groningen geholpen

Albert 01-08-2024

Goede hulp en duidelijke uitleg mbt de keuze van een Kemado.
Voor en nadelen werden benoemd.

Jaap 01-08-2024

Prettig gesprek gehad via de mail over kosten, aanbiedingen icm productadvies. Vervolgens keurig thuis netjes opgehangen en geïnstalleerd. Alles mooi volgens afspraak geregeld. Geen verrassingen

Berry 01-08-2024

Heel vakkundig, leuk en vlot geholpen door Thomas.
Goeie kennis van zaken en zeer klantvriendelijk geholpen.
Heel blij mee.
Enige minpuntje was dat ik voor de 2e keer die dag in de winkel was.
De eerste keer ben ik zeker een kwartier binnen geweest en helemaal niet aangesproken, daarom liep ik de deur uit en ben naar de mediamarkt gegaan.
Dat zou ik mee willen geven als tip voor de toekomst.

Ik ben uiteindelijk teruggekomen door de goeie reviews en heb zelf aangeklopt bij de balie.
Maar zeker heel dik tevreden de deur uitgelopen met een mooie tv

Harry Vonk 01-08-2024

Goedemiddag
Ik was al eens geadvisserd om bij Hello tv te kijken en heb inderdaad eerst op de website gekeken en beslist ,een zeer ruime keuze en ben daarna naar fe winkel gereden in Zoetetwoude en ben geholpen door een deskundige en geadviseerd en daar definitief beslist voor mijn aankoop ,mooie en zeer netjes geholpen en mooie uitstraling van de winkel een echte aanrader en voor elke portemonnee is er een ruime keuze en zijn er erg Kieskeurig

Ton 31-07-2024

Prettige en doeltreffende bediening.
Veel produktkennis aanwezig. Ter plekke oplossing gezocht voor bevestiging tv aan muif

Stefan 31-07-2024

Goed geholpen. Uitleg en advies passend bij vraag.
Vriendelijke verkoper met kennis van zaken

Gerrit 31-07-2024

Ik ben zeer tevreden over het uitgebreide en deskundige advies bij de koop van de Samsung soundbar.

Peter Koenen 31-07-2024

Prima geholpen bij Hello TV Groningen. Goede info gekregen van medewerkster over nwe TV en oude TV kunnen inleveren door gebruik te maken van inruilkorting. Goede service.

Lindsay 31-07-2024

We zijn heel goed geholpen en goede service!
De jongen was goed behulpzaam en niet opdringerig

Peter de Bruijn 30-07-2024

In de vrij nieuwe zaak te Tilburg wellicht wat te goed voorgelicht over de tv-bijproducten maar wel begrijpelijk. De bezorging en installatie nadien, vergde qua tijd-afspraak enig geduld maar dat werd ruimschoots vergoed door de installateur die ons met grote kennis en vriendelijkheid behandelde. Afspraken over o.a. inruil en service werden correct en tot tevredenheid afgewerkt!
Chapeau voor Mo en Hello (tv)

Gerard 29-07-2024

Vandaag 29juli is onze nieuwe tv bezorgd en opgehangen door Martijn Visser we zijn zeer tevreden Martijn is een zeer kundig persoon

Ronald 29-07-2024

Mooie grote winkel in Groningen. Goed geholpen door Chris met eerst de aankoop Samsung Q990C soundbar en later de koop van Sony Bravia 7 t.v. Chris nam ruim tijd voor mij en gaf een goede deal met inruil oude t.v. De soundbar geeft een goed geluid met goed surround sound. Vandaag is de televisie geleverd en keurig netjes aan de wand opgehangen door Skip. Heb zelf de installatie van de televisie via de telefoon gedaan wat erg gemakkelijk ging. Ik heb de televisie nog maar net maar beeld is helderder en kleurrijker en oogt frisser dan mijn ''oude'' oled. Ook blu ray 4K schijfjes zien er erg goed uit. Kortom ben ik zeer tevreden en verdienen jullie wat mij betreft een 10.

André 29-07-2024

Het is een nette, overzichtelijke winkel. Bij aankomst wordt je meteen geholpen met daarin de ruimte om zelf te kijken. Wij hebben voor een tweedehands televisie gekozen waarin wij goed advies van de medewerkster Yaella hebben gekregen. Prijs / kwaliteit is helemaal prima.

Joop 29-07-2024

De service van het personeel en monteur is perfect maar telefonisch kontakt is een drama en wil je graag een 10 dan zul je dat toch moeten veranderen.