HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Yvonne 07-03-2024

Super. In de winkel in Utrecht geweest. Goede uitleg en advies gekregen over de diverse merken TV’s en soundbars. Op verzoek een offerte gevraagd om alles even te laten bezinken. Was geen enkel probleem geen enkele druk ervaren om op dat moment te moeten kopen. Week later teruggegaan en de aankoop definitief gemaakt. Levertijd was ongeveer 3 weken echter binnen 2 weken al bezorgd. Ook bij levering werd nog van alles uitgelegd. Ben echt super tevreden.

Samoht 07-03-2024

Het aanbod is keurig en overzichtelijk opgesteld. Ontvangst is vriendelijk en men is behulpzaam bij het maken van een keuze. Niet opdringerig. Zeer tevreden.

Eef 07-03-2024

Winkel in Utrecht. Ik wist wat voor TV/Monitor ik wilde hebben. Verkoper begreep dit. Deed een paar tientjes van de prijs en de koop was gesloten. Helaas was de TV niet voorradig in de winkel. Op de website stond van wel. Maar wordt nu gratis thuisgeleverd. Nog een duidelijk verhaal over dode pixels.
Al met al snel en plezierig geholpen.

Tessa 07-03-2024

Bij HelloTV Den Bosch pasgeleden een tv gekocht. Het is fijn dat je op Marktplaats al het aanbod kunt bekijken, maar in de winkel lijkt het nog veel meer. Alle tv's zijn nog tip top in orde en worden geleverd met stroomkabel en afstandsbediening (met nieuwe batterijen!). Je krijgt de tijd om lekker rond te neuzen zonder dat er gelijk personeel in je nek staat te hijgen, maar zijn meer dan bereid om je te helpen als je vragen hebt. Het personeel was heel vriendelijk en toen we eenmaal een tv hadden gekozen, was de aankoop snel gedaan. De tv werd ook nog netjes in bubbeltjesfolie ingepakt voor op weg naar huis. In de winkel was het rustig en ziet er van binnen ook heel mooi uit. Ook groot pluspunt: er is meer dan genoeg gratis parkeergelegenheid voor de deur.
Tv werkt super, niets op aan te merken. Voor een leuke prijs bij een mooie winkel een goede aankoop gedaan!

Wim 07-03-2024

Correcte afhandeling, vriendelijke omgang, ter zake doende. Ruime keuze in de winkel.

Hans 07-03-2024

Na contact een redelijke korting, waardoor een tv aangeschaft, 24 uur later had ik hem thuis en kon na installatie gelijk kijken

Blaauw. 07-03-2024

Deze shop in Groningen is een mooie en nette zaak. Alles is overzichtelijk en geordend opgesteld.
De verkoper Henk-Jan heeft ons op een prettige en deskundige wijze geholpen. Alle lof hiervoor.
Wij zijn ook zeer tevreden met het product, de soundbar Samsung HW-Q930C.

Yannick 07-03-2024

Enorm fijn geholpen door Rob! Helder en kundig advies en antwoord op de moeilijkste vragen. Dacht heel fijn mee zonder op enige wijze opdringerig te zijn en gaf alle tijd om rustig alle afwegingen te maken.

Johan 07-03-2024

Uitmuntende overzichtelijke shop met ruime keuze uit diverse topmerken. Ben uitstekend geholpen door Rodrigo, echt een TOPPER. TV geplaatst en geinstalleerd, echt tot in de puntjes geregeld.

Martijn 07-03-2024

Hello TV heeft mij perfect geholpen. Ik kwam voor een 65’’ tv. Aangezien het gewenste type van LG niet meer leverbaar was, ben ik voor een Philips gegaan. Helaas bleek deze - vooral bij het bekijken van een balsport - zeer omscherp te zijn. In overleg met Hello TV heb ik weliswaar alsnog een iets duurdere LG aangeschaft waarbij Hello TV mij ook tegemoet is gekomen. Philips weer ingeleverd, geld van de Philips netjes teruggestort gekregen. Wat een service! Dank aan D.O. en I.J.!

Dubbelman 07-03-2024

Van dochter en schoonzoon de tip gekregen om een nieuwe tv bij hello tv aan te schaffen.
Zij hadden heel goede ervaring met het bedrijf.
Keurig van tevoren, zoals afgesproken een berichtje ontvangen dat de installateur onderweg was. Vriendelijk, deskundig en behulpzaam.
Ik zou iedereen dit bedrijf aanbevelen!

Sandra 07-03-2024

In 1ste instantie had ik een andere tv uitgezocht. Maar aangezien deze niet op voorraad was kreeg ik mijn huidige en uitgebreidere tv voor hetzelfde bedrag.
Wat een onwijs goeie service !!!

Yorick 06-03-2024

De aankoop ging makkelijk en voor een mooie prijs na inruil. Ook de montage door XXX was helemaal top. Aanrader!

Bas 06-03-2024

Alles in het rijtje klopte! Het advies in de winkel, de aanbieding op de tv en daarna de installatie thuis. Wij hadden gekozen om dit door Hello TV te laten doen. Wat waren we daar blij mee! Uitgebreide service; de monteur ging pas weg toen de tv helemaal was opgehangen en aangesloten. Had uitgebreid advies over de hoogte etc van de tv en had ook duidelijk plezier in zijn werk. Bedankt!!! Installatie door XX

Martin 06-03-2024

Bij de oriëntatie naar een nieuwe TV via de chat dagen achter elkaar snel geholpen en van goede adviezen voorzien. Na mijn keuze en acceptatie van het gedane voorstel zag ik een vergelijkbaar toestel van zelfde merk elders goedkoper. HelloTV bood direct dezelfde korting. Toen besteld en netjes op kunnen halen in de winkel in Rotterdam. Daar ook vriendelijk en goed geholpen.

Postema 06-03-2024

Zeer vriendelijk personeel, kennis van zaken en eerlijk. Zeer goed geholpen door XXX in Groningen.

Pascal 06-03-2024

We kwamen binnen er wordt gelijk iets te drinken aangeboden en we kregen zeer goed advies over welke tv we moesten nemen. Ik raad deze winkel voor iedereen aan. Voor herhaling vatbaar

Fred 06-03-2024

Ik ben al jaren vaste klant bij Hello TV te Naarden en de medewerkers hebben mij nog nooit teleurgesteld , ook weer vandaag niet.
Ze geven altijd goede uitleg en staan je niets op te dringen.
Prijs/ kwaliteit helemaal in order.
Het even meehelpen de goederen in de auto zetten is ook dik in orde, de volgende x ga ik weer naar Hello TV!!

W,.rongen 06-03-2024

Zeer goed geholpen, Aardige verkoper, mooie keuze kunnen maken ,top!!!
Kunnen andere winkels voorbeeld aan nemen.

Djordy 06-03-2024

Na veel overleggen met de vriendelijke verkoper, tot een mooie prijs gekomen. De tv hangt er prachtig bij en de bezorging is ook super gegaan!

Gerardvl 06-03-2024

Goede service, ophangen en installatie keurig voor elkaar, zo zou ik heb zelf ook doen.

Joop 06-03-2024

Alles heb ik via internet uitgezocht, daarna heb ik via de chat met Hello een offerte opgevraagd voor inruil van mijn oude TV. We zijn toen tot een deal gekomen met de door mij uitgekozen TV die ik wilde hebben. Dus ik ben totaal niet voorzien van informatie in de winkel zelf. Nadat we de deal rond hadden is er gekeken waar de TV in voorraad was en deze stond na ongeveer een uurtje klaar in het betreffende filiaal. Mijn oude TV daar aangeboden en uiteraard gaan ze deze eerst checken of het allemaal klopt met de afspraken op de offerte. De nieuwe tv word dan gereed gezet en dan naar de kassa. Daar krijg je een geweldig verhaal te horen over verzekeringen, schoonmaken en kabels. Verhaal is prima maar ik had daar geen interesse voor. Afrekenen en dan gaan. Wel jammer dat ze niet even mee helpen die grote doos in je auto te tillen. Maar ja, wij zijn tevreden.

Hans v. D. 06-03-2024

zeer goede ervaringen met deze winkel, zowel qua verkoop personeel als personeel (****) die TV ophangt en installeert. Vriendelijk, servicegericht en goed advies zowel in winkel als het gebruik van de TV.

Luc Lauwers 06-03-2024

Zeer mooie en handige site, en heel behulpzaam via de chat en de mail, Alles is perfect gelopen, ook het leveren was perfect volgens de afspraak, Is onze 2de tv bij jullie en zal zeker niet de laatste zijn,

Fritsder 05-03-2024

Bij Hellotv Groningen weer prima geholpen.
Philips tv besteld via internet met inruil van onze oude LG en opgehaald in Groningen.
Daar ter plaatse een prima uitleg gekregen over het toestel en de garantie voorwaarden.
Al met al een goede ervaring.