HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5379 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Elly 13-02-2024

Zeer prettige winkel in Utrecht, vriendelijke en geduldige verkoper. Nam alle tijd voor mij. Wilde aanvankelijk alleen maar rondkijken ter voorbereiding op een koop in de toekomst, maar toch tot koop overgegaan. Levering ligt in de toekomst.

Myron 13-02-2024

Ben goed geholpen door de medewerker van de winkel.
Ze hebben me ook geholpen met inladen.
En nog belangrijker de Tv is in goede staat en doet het goed.

Top bedrijf voor tv en ander electronica in Bussum 13-02-2024

De shop biedt genoeg parkeermogelijkheid, heeft verschillende afdelingen, is sober maar tegelijkertijd straalt het rust uit, wat maakt dat je relax je keuze kan maken of rond kan gaan kijken: je krijgt te maken met behulpzame winkeljongens die sociaal vaardig zijn en je kan al je vragen kwijt. Top. Je hebt genoeg keuze wat op zich al positief is , maar je let uiteraard op wat je portemonnee je toelaat.

T. Lang 13-02-2024

Zeer prettig geholpen in Zoeterwoude. Prachtige tv aangeschaft voor een mooie prijs! Binnenkort weer langs voor een nieuwe tv voor de kinderen

H.J. Heerschop 13-02-2024

Wij zijn heel fijn geholpen met een heerlijk kopje koffie. Hij had allertijd voor ons

Bas 12-02-2024

Tv gekocht en laten ophangen door de service monteur , zeer vriendelijke jongen en het ophangen heeft hij rustig maar prima gedaan. De installatie van de tv ging een stuk minder omdat hij in tijdnood kwam voor de volgende klant waardoor wij zelf aan de slag moesten, dit geeft niet maar wij hadden er wel voor betaald . Beetje jammer

Bas 12-02-2024

Vandaag een Samsung soundbar gekocht en ben prima geholpen door de verkoper. Nette zaak en niet zoals bij andere grote zaken moeten wachten tot je een keer geholpen kon worden.

Roel 12-02-2024

Werden goed en vriendelijk geholpen ook legde hij goed uit wat de verschillen waren en wat het beste bij ons paste

Oled zoek geraakt, bagger service 12-02-2024

Ik heb een Oled tv besteld bij Hello TV. Vervolgens werd deze niet geleverd door PostNL. De zending is blijven hangen in een depot. Ik heb 5 dagen gechat het de helpdesk, hier kwam niets uit. Je kan je niet normaal bellen. Ik kreeg ook slecht en late reacties.
Uiteindelijk zelf contact met POSTNL gezocht en het was op 10 min geregeld.
2/12/2024 Nog steeds geen TV binnen. HelloTv zegt TV staat bij Post depot, ze kunnen niet doen. om gek van te worden

DT 12-02-2024

Scherpe prijzen, erg vriendelijk te woord gestaan en erg klantgericht! Eerste ervaring met Hellotv en meteen een herl goed gevoel aan overgehouden.

Hijko 12-02-2024

Prima service ervaren want moest TV omruilen ivm slechte prestaties op satelliet ontvangst. Dit is helaas in de winkel niet te controleren omdat zij geen kabel/satelliet aansluiting hebben.

Hans Jansen 12-02-2024

Ik ben in deze winkel in Nijmegen zeer goed en vakkundig geholpen. Ik vind het een prettige winkel met vakkundig personeel.

John de Vries 11-02-2024

Mooie winkel met heel veel keus. Scherpe prijzen bovendien en inruil was mogelijk. Zeer vriendelijk en goed geholpen bij het afhalen van mijn nieuwe tv. Kreeg ongevraagd enkele goede en handige tips voor montage en installlatie.

H. Ellenbroek 11-02-2024

Vriendelijk ontvangst, de verkoper had alle tijd voor ons, goede en een duidelijke uitleg. We zijn erg tevreden over HelloTV Utrecht. De ServicePlus is ook een aanrader.

Dennis 11-02-2024

Het personeel is zeer vriendelijk, men laat je eerst even kijken en vraagt daarna of ze kunnen helpen. Duidelijke uitleg en hebben kennis van zaken.

José Dobbe 11-02-2024

Al eerder hebben we naar volle tevredenheid zaken met jullie gedaan. Daarom nu deze bestelling, omdat er zeer interessante prijzen werden aangeboden.
Verkoper weet heel goed wat hij moet doen en heeft alles perfect uitgelegd (wees zuinig op hem).

Erik 11-02-2024

Uiterst prettige verkoop medewerker.
Prima en duidelijke uitleg over van alles

Jakob 11-02-2024

Ben prima geholpen in Groningen door de medewerker, hij probeerde natuurlijk wel om er nog wat bij te verkopen maar hield er mee op toen ik daar geen interresse in had. Vind het wel jammer dat je met online aanvraag meer korting krijgt dan wanneer je in de winkel vraagt.

Ron M 11-02-2024

Op een juiste manier door een vriendelijke medewerker geholpen. Duidelijk antwoord gehad op onze vragen (sonos ace). Uitleg over extra verzekering welke wij dan ook afgeloten

Gerard 10-02-2024

Wij zijn geweldig geholpen en kregen goed advies. Verder onze vorige televisie die wij ook bij Hello tv
hadden gekocht ingeruild, en daardoor ook nog eens een leuke inruil korting. Dus wij zijn zeer tevreden.

Hijko 10-02-2024

Goede voorlichting, prima service, goede voorwaarden en goede prijs. Kortom zoals het m.i. hoort.

R van Klaveren 10-02-2024

Ontzettend goed en vriendelijk geholpen. Er word ruim de tijd genomen om te adviseren. Vragen te beantwoorden en de verschillen te laten horen in geluid van het systeem waarvoor we kwamen. Wij zouden deze winkel zeker aanraden.

Cindy 10-02-2024

Keurig behandeld door bryan. En super blij met onze prijs en ook nog inruil van onze tv. Kan niet wachten tot hij hangt.

Ad en Jacqueline 10-02-2024

Mooie winkel waar producten echt "live" aanwezig zijn.
Supervriendelijk, kundig en behulpzaam personeel in vestiging Eindhoven/Son

Hijko 10-02-2024