HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5378 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Kim V 06-02-2024

Goed advies bij aankoop en vooral hele fijne service bij het ophangen van de tv. Heel blij met medewerker xxxx die alles voor ons mooi heeft gemonteerd en geïnstalleerd. We genoten direct van mooi beeld en geluid dankzij medewerker xxxx!
HelloTV 07-02-2024

Hallo Kim,

Bedankt voor de 10! We worden er blij van om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en direct kon gaan genieten van je nieuwe tv. Heel veel kijkplezier gewenst en we zien je graag nog eens terug.

Jelske - HelloTV

Frank van Zantvoort 06-02-2024

Vandaag een TV gekocht in Eindhoven bij Hello TV
Mijn ervaring was erg goed ,goede uitleg,klant vriendelijk,en de medewerker nam de tijd voor je
Werd een kopje koffie aangeboden
Kortom een warm bad service

Frans wuijts 06-02-2024

Pas een mooie tv gekocht.
Verkoper was vriendelijk en professioneel
Deed zijn best om mij goed voor te lichten.
Daarnaast was hij ook coulant met de prijs.
Kortom ik kom graag terug voor een andere aankoop. En ook nog lekkere koffie

Huib van Vliet 06-02-2024

Ik ben voor informatie over een soundbar even langs de Hello TV winkel in Rotterdam. Ik werd door .................. geholpen en door zijn vakkundige uitleg en kennis van zaken hebben wij samen een soundbar uitgezocht die voor mij de beste keuze is. Ik ben 100% tevreden met mijn Soundbar.

Marco Kiel 06-02-2024

Vriendelijke verkopers die meedenken
En je een mooie nette prijs voorleggen
Super tevreden dus

Jelle 06-02-2024

Via de mail een 1e contact gelegd, voorstel voor prijs en inruil Philips TV. Daar een zeer goed aanbod op ontvangen. Vervolgens een bezoek aan de winkel in Groningen zeer correct geholpen door .......en een zeer deskundig en een uitermate compleet advies gekregen. Ook zeer meegedacht in levering en omruilen van de TV’s. Daarmee was de deal snel beklonken. Binnen een dag zitten we voor een prachtige Philips Oled TV, geweldig apparaat!

Jan 06-02-2024

Na informatie bij andere zaken zoals Media Markt of Cool Bleu hebben we toch besloten om bij Hello TV te kopen vanwege de goede voorlichting en de prijs/kwaliteit verhouding.

Carli, Lelystad 06-02-2024

Goed geadviseerd bij de aankoop in Naarden.
xxx heeft de TV bezorgd en perfect opgehangen en geïnstalleerd. Verpakkingsmateriaal e.d. opgeruimd en bovendien de werking helder uitgelegd. Een 10 waard!

Frans Kolkman 06-02-2024

nou ik vond de winkel op het internet
en wilde al een nieuwe tv kopen
en toen ik zo de prijzen zag heb ik gezegd we stappen in de auto en gaan kijken
bij aankomst troffen we vriendelijk personeel aan en we hebben uitgelegd wat we zochten
en toen hielp de persoon ons heel goed en heel eerlijk zodat we ook uiteindelijk met een tv de deur uit liepen
waar we nu een aantal dagen heel veel plezier van hebben
en eerlijk gezegd zoude we de vestiging in Duiven zowiezo aanbevelen in onze vrienden en kennissenkring

Peter Hootsen 06-02-2024

We wisten welk toestel we wilden; moesten in de winkel wel wat wachten omdat het heel druk was; daarna terzake dienende vriendelijke uitleg en toelichting gekregen; inruilbedrag ‘oude’ TV niet uitbundig maar wel best redelijk; kundige en beschaafde installatie.

Piet huistra 05-02-2024

Heel goed geholpen, en ook goede uitleg van de soundbar.
Ik had hier ook al eerder een tv gekocht, de service was toen ook goed.

matthijssen 05-02-2024

wij hadden zaterdag een andere tv binnen gekregen maar we kregen hem niet goed geïnstalleerd ben vandaag langs de winkel geweest en ze zijn vanmiddag al langs geweest ik ben er erg blij mee ik ben heel nestjes geholpen een hele dikke pluim

Jannet Hagedoorn 05-02-2024

Heel duidelijk alles ingedeeld, veel keuze, voor ieder wat wils.
Vakkundig personeel, alles wordt duidelijk uitgelegd, zeer tevreden met de afhandeling van onze aankoop.

Frederik M 05-02-2024

Leuke deal kunnen maken voor de aankoop van de Samsung OLED S95C. Oorspronkelijke prijs was te hoog in vergelijking met concurrentie, maar na overleg met één van de medewerkers van HelloTV toch erg tevreden van de bedongen prijs. Levering ging vlotjes (een dag na bestelling al geleverd) en tot aan achter de deur (woon in appartement). Kortom prima winkel & service.
HelloTV 07-02-2024

Hallo Frederik,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven over je ervaring met ons. Wat leuk om te horen dat je zo'n goede deal hebt kunnen sluiten voor de Samsung OLED S95C, een zeer mooie keuze! Heel veel kijkplezier gewenst en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Marco 05-02-2024

Ik ben uitstekend geholpen, de prijs is goed en de verkoper deed enorm zijn best.

Jack 05-02-2024

Ik vond HelloTV door naar een goede prijs te zoeken. Ik heb geen winkel bezocht, maar wel contact gehad met de klantenservice tijdens de besluitvorming rond mijn aankoop. Dit alles verliep naar wens en ik heb de aankoop gedaan. Die was snel in huis en ik ben er blij mee. Een goede ervaring!

Marcus 05-02-2024

Een prachtige TV en audio set aangeschaft voor een mooie prijs bij HelloTV in Amsterdam: Samsung 77S95C QD-OLED TV en de Samsung HW-Q930C soundbar. Super scherp beeld en geluid. Wat een mooie zaak in Amsterdam en ook kundig winkelpersoneel. Na aanschaf werd de TV en soundbar 2 weken later geïnstalleerd door topmonteur Danny K. Hij was precies op tijd en nam werkelijk alle tijd om de TV goed op te hangen, te kalibreren en de soundbar aan te sluiten. Het eindresultaat is precies wat we hoopten. Ik zou iedereen willen aanraden eens bij HelloTV te gaan kijken als je een nieuwe TV zoekt.

Chris 05-02-2024

Prima shop, overzichtelijk, vriendelijke medewerkers, goede service, klantvriendelijk
Werden goed geadviseerd en hebben direct een tv gekocht

Thijs 04-02-2024

Goed geholpen en duidelijke uitleg door een verkoper die vertelde , wat het verschil is tussen tv modellen. Zeker aan te raden als leek, er lopen mensen met kennis van zaken.

Fred 04-02-2024

Vandaag oled tv gekocht. Perfect geholpen door een medewerker. Goede eerlijke prijs voor oude inruil tv gekregen. Perfecte uitleg hoe en wat.
Ik beveel zeker deze zaak aan.

Evert 04-02-2024

Online besteld. Goede deal kunnen maken voor inruil van onze oude tv via de chat. Dit werd vervolgens netjes opgevolgd met een e-mail bevestiging. Zelf gekozen voor ophalen en inruilen in de winkel in Breda, waar ik goed werd geholpen en nuttige tips kreeg

Marian 04-02-2024

Eerst op webshop gekeken, via chat mooi aanbod gekregen dat ookin de winkel (Den Bosch) geldig is. In de winkel met koffie ontvangen,gevolgd door vriendelijk, duidelijk en deskundig advies mbt prijzen,mogelijkheden, apps, verzekeringen,onderhoud,thuisbezorgen, installeren etc van verkoper. Wij zijn tevreden!

M 04-02-2024

Ontzettend goed geholpen, er wordt echt geluisterd naar je wensen en met je mee gedacht of de televisie die je in je hoofd hebt zitten de beste optie is. Voor dezelfde prijs worden bijvoorbeeld andere televisies getoond. Ook wordt er een duidelijke uitleg gegeven en worden alle opties qua garantie goed besproken!

Ton van Ingen 04-02-2024

Mooie winkel mbt de opstelling van al de apparatuur, gezellige sfeer.
We kregen op al onze vragen,en dat waren er nogal wat uitstekend en vakkundige uitleg over de hoe en wat van de verschillende soundbar en dit alles in een ontspannen sfeer,niets moest alles kon,een dikke 9 wat ons betreft 👍

Klaas en Annet Antonides 04-02-2024

Klantvriendelijk, attent, behulpzaam en deskundig advies bij aanschaf van een soundbar, fijn dat je je er je oude soundbar erop in kunt ruilen.