HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

JP 03-03-2024

Wij zijn zeer vakkundig en professioneel door verkoper van de vestiging HelloTV in nijmegen geholpen met de aanschaf van onze nieuwe OLED. Het assortiment in de winkel is uitstekend waardoor er een gedegen keuze gemaakt kan worden. Ook kan er nog gehandeld worden voor een scherpe aankoopprijs Wij zijn wij zeer tevreden de deur uitgegaan.

In het Veld 03-03-2024

De vestiging in Nijmegen een vestiging waar je je graag naar toe gaat voor een deskundig advies. En waar je naar alle kennis en advies wat ze hebben zeer goed voorgelicht wordt om de juiste keuze te maken. Top bediening.

Fred 03-03-2024

Super goed en rustig advies gehad om uiteindelijk de juiste keuze te kunnen maken. Ook heel fijn geholpen, zelfs nog met de tv in de auto leggen.

Oospanda 03-03-2024

Vandaag heb ik een 60 inch Sony TV gekocht bij HelloTV Den Bosch. Ik werd geholpen door een hele vriendelijke jongeman die na uitleg van mijn wensen met de juiste TV aan kwam. Alles was snel geregeld en ik kreeg ook hulp met het inladen van de TV in mijn auto! Zeker een aanrader! 👌🏻😊

Hijmen 03-03-2024

Goede informatie door de verkoper. Ook grote korting gekregen via de mail. Vreemd is dat je deze op moet vragen.

Chris van der Werf 03-03-2024

Op 2 maart de vestiging in Den Bosch bezocht voor de aanschaf van een soundbar. Prima geholpen door Liam, hij dacht goed met me mee en luisterde ook goed naar mijn wensen. Prima deal gesloten en mijn oude soundbar tegen een leuke prijs in kunnen ruilen.

John 02-03-2024

Wij zij voor advies en eventueel een nieuw tv toestel bij Hello tv langs gegaan. Hier werden wij geholpen door een professioneel medewerker. Hij heeft ons een iets duurder toestel verkocht dan wij wilden. Maar omdat dit toestel op een bepaald punt een belangrijk meer waarde voor ons had hebben wij daar toch voor gekozen. Medewerker was rustig, zeer kundig en niet opdringerig. Wij vonden het een heel fijn bezoek. Mooie winkel en kundig personeel. Kortom; klasse

Paul Hak 02-03-2024

Op tijd, alles zoals afgesproken, vriendelijk en perfect afgeleverd. Hulde voor een perfecte beleving endeal!

Frans 02-03-2024

Een keuze voor een TV had ik al gemaakt nadat ik diverse sites/ winkels had bezocht. On line (via de chat) heb ik een goed aanbod gekregen i.c.m inruil van mijn oude TV. In de winkel werd ik prettig en volledig geholpen. De afgesproken prijs werd verwerkt en ik heb een mooie TV! Top!

Rs 02-03-2024

Wij zijn geholpen bij hellotv locatie Den Bosch omdat dit voor mij de dichtstbijzijnde winkel is. Donderdag geweest maar twijfelde nog over de maat een tip mee gekregen voor thuis, vrijdag terug gekomen wederom erg goed geholpen ditmaal door Niek, hij is erg vriendelijk, meedenkend, geeft duidelijke uitleg/informatie, neemt echt de tijd voor je, goede deal gesloten! De tv paste niet in de auto, volgende ochtend thuis bezorgd, ik zeg echt een top service!

Gerard 02-03-2024

Zeer professioneel geholpen,goede uitleg en lekkere koffie.klant vriendelijk en leuke korting gekregen.echt een aanrader en veel keus.super.

Wim 02-03-2024

Wat een super behandeling door Corné bij onze aankoop van een Sonos set. Alle geduld en tijd genomen om ons van dienst te zijn. Kop koffie erbij en wij erg tevreden met de koop!

Kevin 02-03-2024

Filiaal Duiven perfect geholpen. Ze reageerden snel, waren vriendelijk en behulpzaam bij het afhalen!

Harrie 02-03-2024

Henk-Jan is een zeer vriendelijke verkoper met veel kennis van zaken, en heeft ons erg goed geadviseerd en geholpen. (locatie Groningingen)

Rene van Meerten 02-03-2024

Super goed geholpen met 98 inch tv en soundbar. En 65 inch tv. Goede uitleg. ......... IS EEN TOP Gozer. Hello tv moet zulke medewerkers koesteren. Wij zijn al jaren tevreden klant.

Mulders 02-03-2024

Goede producten, waarom iets wegdoen als het nog goed is… heel vriendelijk behulpzaam personeel, actie en reactie

Jacky 02-03-2024

Heel vakkundig personeel aanwezig bij HelloTV Eindhoven. Zeer goede uitleg over de service die nodig kan zijn.

Rene van Meerten 02-03-2024

Super goed geholpen met 98 inch tv en soundbar. En 65 inch tv. Goede uitleg. COLLIN IS EEN TOP Gozer. Hello tv moet zulke medewerkers koesteren. Wij zijn al jaren tevreden klant.

Cor Buurlage 02-03-2024

Uitstekend geholpen, de juiste kennis was aanwezig en ben goed geholpen, op al mijn vragen kwam een deskundig antwoord, prijs kwaliteit uitstekende aanbieding gekregen.

Ingen 02-03-2024

Hello tv meubelplein Ekkersrijt
Wij hebben hier eerder een aankoop gedaan en waren zeer tevreden vandaar nu zonder aarzelen weer hier naartoe.
Ook nu prima ervaring, zeer vriendelijke medewerker, kundig, behulpzaam.
Meteen tot aankoop over gegaan

Gérard Van Engelen 02-03-2024

Ik was op zoek naar een Qled tv.Liep door de winkel en werd aangesproken door een uiterst vriendelijke verkoper. Hij maakte ons wegwijs over de mogelijkheden en deskundige uitleg met als resultaat dat wij naar huis gingen met een hele mooie tv die hij ook nog ,samen met mij ,in mijn auto legde.

Raymon 02-03-2024

Geweldig geholpen middels de chat functie op de website door Sabrine! De tv opgehaald in de showroom Naarden waarbij ik uitstekend geholpen ben door Jerreau!

Superblij met de aankoop en service!

Alex 02-03-2024

Een 2e hands reciever van marantz gekocht.
En gelijk mooie schermen gezien in de winkel. Ga er zeker kijken wanneer ik over een aantal jaartjes mijn OLED scherm zat ben. Of kapot mocht zijn… mooie winkel met mooie spullen.

Peter 01-03-2024

Super geholpen door Marco, Heeft kennis van zaken en neemt alle tijd voor je. Biedt ook wat te drinken aan. Dus in één woord geweldige service en vriendelijkheid

Henk 01-03-2024

Deskundige en vriendelijke hulp en direct bij binnenkomst geholpen. Geen enkele dwang ervaren.