HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Fijne winkel en vriendelijk personeel. 23-02-2024

Wij zijn uitermate vriendelijk en zonder druk geholpen onder het genot van een kop koffie door Dax. Ook hebben wij een zeer duidelijke uitleg gekregen over de door ons aangeschafte TV.

Henk 23-02-2024

Ik ben door de verkoper uitstekend geholpen ivm het kopen van een nieuwe Qled televisie en alles werd uitstekend uitgelegd. Een prima winkel en verkopers

Nico 23-02-2024

Bedrijf denkt mee, heeft medewerkers met verstand van zaken, klantvriendelijk, geduldig, communicatief, servicegericht. Geen seconde spijt gehad van mijn keuze voor HelloTV. Betrouwbare verkoper.

Gerda 23-02-2024

Heel tevreden over de medewerker die tv heeft geïnstalleerd. TV doet het prima.

Gerda 23-02-2024

Heel tevreden over de medewerker die tv heeft geïnstalleerd. TV doet het prima.

Jan 23-02-2024

Prima geholpen door Jelle in de vestiging Zoeterwoude. Nam alle tijd voor een goede uitleg. Wij zijn tevreden over Hello TV en een goede aanbieding gehad.

T 23-02-2024

Goede service, snelle service, vriendelijk personeel dat ook meedenkt. Professioneel advies

Fabian 23-02-2024

Vriendelijk personeel, goede prijs welke ze hebben gematched met andere winkelketen. Netjes de tv mee helpen inladen in de auto.

Toon Janssen 23-02-2024

Straalde rust uit, verkoper(......l) nam alle tijd voor mij gaf goede antwoorden
Een geweldige garantie erbij, ga er ook mijn nieuwe Q-led tv kopen 65inch

Michel 23-02-2024

Vriendelijke mensen daar behulpzame man en goede service ook en veel keuze tv s bedankt .

Louis 23-02-2024

De verkoper nam alle tijd, gaf een duidelijke uitleg over de diverse soorten schermen, de voor- en nadelen. Liet ook de verschillen tussen de diverse merken zien en was eerlijk over de info bij de risico's bij Oled T.V.'s voor wat betreft het inbranden c.q. uitvallen van de leds en de garantie bepalingen daarvan. Na besloten te hebben welke TV was het ook prettig dat hij op voorraad was en direct kon worden meegenomen. Ook positief natuurlijk is prijs van de T.V.'s bij hello TV

Nico Faase 23-02-2024

Het online bestellen is zeer eenvoudig. Wanneer je desondanks toch advies wilt hebben is de klantenservice goed bereikbaar en adviseert je om de juiste keuze te maken. Het plaatsen, installeren en uitleg mbt de bediening geregeld via HelloTV. Vakkundige en vriendelijke medewerkers die weten hoe eea bij de klant werkt. Bij problemen wordt er snel geschakeld en gehandeld om alles goed af te ronden
HelloTV 23-02-2024

Beste Nico,

Wat fijn om te lezen dat je ervaring bij ons van begin tot eind zo prettig was, daar doen we het voor! Heel veel plezier gewenst van je nieuwe tv en hopelijk zien we je nog eens terug.

Jelske - HelloTV

Bart 22-02-2024

In de vestiging Groningen goed en leuk geholpen. Aanvankelijk online een televisie gereserveerd maar na fijn een ongedwongen advies is de keuze toch toch op ander type gevallen.

Olaf 22-02-2024

Zeer goede service, en goed advies gekregen in de winkel in Naarden. Door Rob in Nijmegen heel goed geholpen met de inruil en opnieuw leveren, en ophalen van de nieuwe tv.

Eric 22-02-2024

Eerst een offerte aangevraagd voor een samsung soundbar hw-q990c via de mail omdat ik mijn eigen soundbar wilde inruilen. Daarna gechat met een medewerker over de opties en een uurtje later de soundbar opgehaald in de winkel. Op elk van de verschillende manieren van communicatie werd ik heel vriendelijk geholpen, ik ben dus meer dan tevreden !

Najim 22-02-2024

Ik ben in Eindhoven geweest en ben goed geholpen door Daan!
Hele vriendelijke jongen.
En ik toen ik de tv heb aangezet thuis was de tv niet goed werkend.
Heb Hello tv gesproken via whatsapp.
En heb t gemeld en hebben heel snel gehandeld voor een nieuwe tv om in te ruilen!!
Top services van Hello tv en van Daan en ga zo door.

Dries 22-02-2024

Ben goed geholpen in de winkel medewerkers hebben verstand van zaken
Ik raad mensen mocht je een tv kopen
Om hier naartoe te gaan omdat de medewerkers eerlijk zijn en verstand van zaken hebben

Rinus vd Koevering 22-02-2024

Mooie winkel met ruime keus, werd zeer vriendelijk en profesioneel geholpen, de verkoper Stefano hielp mij ondanks de drukte heel ontspannen en nam ruimschoots de tijd ,ik ging de deur uit met een Samsung soundbar deze werd mij niet aangesmeerd , hier ben ik zeer tevreden mee , het viel mij op dat na mijn aankoop de verkoper mij hielp om de soundbar in de auto te laden , al met al zeer tevreden .

Hans Lemckert 22-02-2024

We werden keurig ontvangen, koffie aangeboden en er werd goed geluisterd naar ons probleem (defecte tv) en vervolgens werden wij onpartijdig geadviseerd over afweging : repareren versus nieuw toestel.

Peter 22-02-2024

Ik geef Corne een hele goede beoordeling, heeft kennis van het produkt, luistert naar de klant van wat hij wil , vriendelijk en service gericht. Een ding zeg ik wel ze waren met pauze en dat mag natuurlijk, maar een collega was binnen zei Goedemiddag maar net even iets te lang duurde het om te vragen of we wilde geholpen worden of even kijken. Maar Corne heeft het vriendelijk opgelost met cappuccino aan te bieden.

Jappie 22-02-2024

Geweldig geholpen
Nemen alle tijd voor de klant
Hebben verstand van hetgene ze verkopen
Fijne winkel

José Kaak 21-02-2024

Erg prettig en vooral ook vriendelijk geholpen. De spullen met zorg verpakt. Ook het even meelopen naar de auto met de zware spullen heb ik echt op prijs gesteld. Wat mij betreft dus ZEKER een 10.

Rene 21-02-2024

Koop ging goed,beetje opdringerig mbt kabels en extra verzekering. Maar verder prima. Levering was echt top,zeer behulpzaam.

Jaap van M 21-02-2024

Ik heb voor HelloTV gekozen vanwege het goede advies via de chat en vanwege de goede prijs. De levering en installatie van de LG OLED77G36LA (2023) en Sonos Arc soundbar was super. De installateur XXX heeft de TV en perfect opgehangen zonder dat er ergens kabels zichtbaar zijn. Dit was een flinke uitdaging vanwege mijn lastige muur maar is perfect gelukt. XXX heeft alles goed uitgelegd en heeft de TV ook meteen geconfigureerd. Zeer tevreden!

Antoinette 21-02-2024

Breda heeft after sales hoog in het vaandel. Reageren direct op vragen en problemen, ook na 8 maanden. Jop kwam direct langs en heeft het simpele probleem verholpen.