HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4423 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jaco 06-07-2024

Mooie winkel vriendelijk geholpen, kopje koffie aangeboden, goede uitleg qua kopen van tv

Harold en Loes Punt 06-07-2024

super aardig en vakkundig personeel, nemen alle tijd voor je of nu een nieuw toestel koopt of een gebruikt toestel ( met garantie )

kom hier zeker weer terug, dik tevreden

Sion 06-07-2024

Wij wisten niks van televisies en de bijhorende technieken. Marco heeft ons goed bijgepraat en we hebben een mooie televisie samen kunnen uitzoeken. Erg goed geholpen, zelfs nog even meehelpen inladen, top!

Koen 06-07-2024

Super fijne winkel in Duiven. Vriendelijk personeel. Vakkundig geholpen. Nemen de tijd voor je. Dus hebben we ook een hele mooie tv gekocht!! Helemaal tevreden.

Nicky 05-07-2024

Vanmiddag een televisie gekocht goed geholpen nam alle tijd om alles goed uit te leggen en gaf goed advies om de juiste keuze te maken
Wij komen zeker weer terug

Pilar 05-07-2024

Rodrigo heeft een televisie bij ons geïnstalleerd. Dat was snel gebeurd na de aanschaf. Hij heeft ons op een vriendelijke en efficiënte manier ons geholpen. Wij zullen zeker HelloTV aan andere mensen aanbevelen.
De Hello TV winkel in Naarden is overzichtelijk ingericht. De adviseurs zijn zeer klantvriendelijk vriendelijk en deskundig.

Mathieu 05-07-2024

Mooie winkel met vriendelijk personeel. Het eerste toestel in Eindhoven gekocht. Nu de opvolger van deze Philips in Den Bosch. Daniel heeft ons deskundig geholpen. nu hopen dat de TV morgen wordt geleverd.

Gerrit Langendonk 05-07-2024

Prachtige shop waar alles netjes wordt weergegeven. Informatie heel duidelijk. We zijn fantastisch geholpen door Dax bij uw vestiging in Utrecht.

Joyce Ingrid van Wijk 05-07-2024

Ik ben zò goed geholpen . De medewerker - dhr Liam Vlek - nam echt de tijd , met informatie geven en de medewerker heeft veel geduld.

Hans 05-07-2024

Hello.tv is ons opgevallen door de duidelijkheid en aanbiedingen. De medewerker ..... heeft ons inhoudelijk en uitgebreid geadviseerd over de technische mogelijkheden en toepassingen. Hierdoor krijgen wij nu een uitstekende combinatie van televisie en soundbar.
HelloTV 05-07-2024

Hallo Hans,

Bedankt voor de 10! Wat leuk om te lezen dat je zo onder de indruk bent van onze service en aanbod. Heel veel kijk- en luisterplezier gewenst van je nieuwe tv en soundbar en hopelijk tot een volgende keer.

Jelske van HelloTV

Martin 05-07-2024

De winkel biedt complete informatie over televisie en de extra's die beschikbaar zijn. De service van de medewerker was compleet, duidelijk, attent en vriendelijk.
De locatie van de winkel is prima, mede dankzij ruime parkeermogelijkheden.

Chantal 05-07-2024

Moest even zoeken naar het tweedehands deel van de winkel, maar ik ben tevreden. Goed geholpen en ook een eerlijke mening gekregen van .....

H.A.Winter 05-07-2024

Ik ben in Groningen bij Hello TV op plezierige en niet opdringere wijze door ........ geholpen in het maken van keuze voor nieuwe TV, door drukte ivm voetbal heeft de plaatsing wat langer geduurd, het ophangen en instaleren is ook door ........ professionele wijze gedaan, wij zijn al met al zeer tevreden !!!

A.westerhout 05-07-2024

Mijn eerste bezoek aan Hello TV , wat mij meteen opviel was de ruimtelijke opstelling van de producten dit gaf mij een gevoel van hier kan ik op mijn gemak een keuze maken. De verkoper...., Utrecht was uitermate beleefd en gaf ons alle benodigde informatie over het door ons gezochte product. Hierdoor was het mij al snel duidelijk welk product ik ging aanschaffen. Kortom mooi winkel, Prima service en scherpe prijzen.

Carlo 05-07-2024

Kwam met een vraag om advies binnen,
Werdt goed en behulpzaam te woord gestaan door de verkoper.
Niet opdringerig of een verkooppraatje om een duurdere tv aan te schaffen

Nee echt goed geholpen.

Ik adviseer hello tv Duiven aan

Ciska 05-07-2024

Heel goed geholpen door XXX(team Groningen). XXX is erg vriendelijk, behulpzaam en professioneel, heeft tevens een goede uitleg gegeven over de producten en de garantie. Zeker niet opdringerig. Bedankt XXX!

Lottie 04-07-2024

Op aanraden van familie voor deze shop in Eindhoven gekozen. We zijn prima geholpen en er werd goed meegedacht om voor iets een oplossing te vinden.

Klaas 04-07-2024

Wij zijn super geholpen in de chats en hebben een televisie gekocht, vervolgens kwam de televisie wat later binnen en zijn wij gelijk gebeld om dit ons te mededelen en is er gelijk een nieuwe afspraak gemaakt om te televisie te brengen en installeren. Ook dat ging precies volgens afspraak. Wij zijn heel tevreden.

Willem de leeuw 04-07-2024

We werden prima geholpen en zeer gemotiveerd personeel komen graag terug en een perfecte service ik krijg hem 4 weken op zicht en als hij niet bevalt krijg je gelijk je geld terug ben benieuwd hoe het klinkt de nieuwe soundbar en subwoofer van sony

J. Peeters 04-07-2024

Super blij met Hello TV. Niet alleen reageren ze super snel via de chat/mail, maar ze bieden ook echt bijzondere prijzen aan. Ik heb een geweldige TV gekocht en mijn oude ingeruild, waardoor ik heel goedkoop uitkwam. Bezorging ging soepel, eigenlijk ging alles soepel. 100% zeker dat ik hier vaker iets ga bestellen. Wil jij een TV van top kwaliteit, zonder heisa besteld en geleverd, voor een mega lage prijs... dan zit je hier helemaal goed.

Jill 04-07-2024

Hele fijne installateur gehad, gezellige praat en had veel verstand van het installeren van de tv. Helemaal top. Het is ook een fijne winkel met een groot assortiment en medewerkers die veel verstand hebben van tv’s.

M.95 04-07-2024

Top webshop en top locatie (Amsterdam / duivendrecht). Had een tv besteld (online), deze bleek echter toch niet naar wens te zijn. Online contact gehad, op aanraden van een van de medewerkers langs geweest in de winkel en toch een andere keuze kunnen maken. Vervolgens een omruil mogelijkheid aangeboden gekregen, 1 op 1 omruilen, na check van de staat van initiële bestelling, deze was in orde. De nieuwe tv afgeleverd naar wens. Het gehele proces duurde geen eens twee weken 👍.

Blij met de medewerking, begrip en contact met HelloTv.

Willem 04-07-2024

Goedkoper kan niet. Zelfs nog een deal afgesloten. Goedkoper kunnen ze het niet maken. Ga zo door

Henny 04-07-2024

Ik vond de shop goed en overduidelijk ingericht, en de hulp die ik kreeg was netjes en correct en men wist waar men

over sprak en gaf duidelijk uitleg en advies over het de tv die ik heb gekocht.

Rob 04-07-2024

zeer eerlijk en vriendelijk personeel helpen je de juiste tv te kiezen.
verkopen geen verhalen maar echt tv's