HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Geurt 21-02-2024

Het ophangen en installeren van de tv ging helemaal goed. Ik zou voor de monteur een 10 geven.
De communicatie met Hello TV als zaak ging minder goed; moeilijk bereikbaar en we hebben meerdere keren contact moeten opnemen met de vraag wanneer de tv gerepareerd zou zijn en wanneer de tv weer geleverd zou worden. Ik zou voor bereikbaarheid en communicatie een 6 geven.

Claus 20-02-2024

Mooi shop,makkelijk te bereiken en parkeren. Op een aanrader van een vriend hier terechtgekomen en absoluut geen spijt, ben zeer vriendelijk,vakkundig en goed geholpen.
Heb de juiste adviesen gekregen om een goede keuze te maken.

Marij 20-02-2024

Wij kwamen per toeval bij HelloTV Naarden op een drukke zaterdag. Wij werden meteen geholpen door medewerker xxxx. Prettig contact, goede service en kundig advies. Alhoewel we niet meteen tot koop over gingen, was het voor ons een prettige ervaring. Op dinsdag kwamen wij terug en zonder iets te zeggen wist medewerker xxxx exact waar wij zaterdag voor waren geweest. Dat is service.
PlatteTV 21-02-2024

Beste Marij,

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je de service van onze collega's in Naarden als zo prettig hebt ervaren. We streven ernaar om iedereen te helpen bij het vinden van de beste tv voor hem of haar en het is fijn om te horen als dat ook lukt. Heel veel plezier van je aankoop en we zien je graag nog eens terug in Naarden of één van onze andere winkels.

Jelske - HelloTV

Martin&Nel 20-02-2024

Via email heb ik een mooie deal kunnen sluiten met Hellotv en aangezien de zaak in Eindhoven her dichtst in de buurt was, zijn we daar de tv gaan bezichtigen.
In de zaak zijn we keurig netjes geholpen en van advies voorzien. Niets op aan te merken!

De Vos 20-02-2024

Uitstekend geholpen door de klantenservice. Ze denken met je mee en komen met oplossingen. Hier kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Stephan van Helmond 20-02-2024

Hoewel ik dacht, volgens de site, meteen het bestelde apparaat te kunnen meenemen, ben ik uitstekend geholpen!

L. van der Zwan 20-02-2024

Ze nemen uitgebreid tijd voor je. Denken mee om voor jou de beste tv te vinden. In de winkel kun je rustig verschillende tv's met elkaar vergelijken. De ruimte waar de tv's opgesteld staan is daar ideaal voor. Top service en topwinkel.

Chantal 20-02-2024

Erg mooie shop! De man die ons heeft geholpen was erg vriendelijk, meedenkend en zeer vakbekwaam. Wij hebben onze vorige tv in Nijmegen bij dezelfde zaak gekocht en waren ook daar zeer tevreden over. Vandaar nu weer voor HelloTv gekozen.

Geert Wierstra 19-02-2024

Prachtige winkel met zeer ervaren medewerkers. Prima uitleg en advies zonder opdringerig te zijn.
er wordt goed geluisterd naar de wens van de klant.en scherpe prijzen met hoge inruil.

Tim 19-02-2024

Vriendelijke en snelle klantenservice. Goede deals en zeer vriendelijke bezorger.

Silvia 19-02-2024

Fijne winkel en goed geholpen, al vind ik het soms vervelend dat er geen telefonisch contact kan zijn. Mijn nieuwe TV staat helaas scheef op de voet. Ik ben nieuwsgierig of HelloTV er iets mee kan en überhaupt mee gaat doen

Sjoerd 19-02-2024

Kwam in de winkel, nadat ik op de zeer overzichtelijk site had gekeken, en werd daar snel en vakkundig geholpen. Ook heel fijn dat ik mijn "oude" tv kon inleveren en daar ook nog een vergoeding voor kreeg.

Kenneth 19-02-2024

Wij hebben in de winkel in Utrecht een nieuwe tv gekocht. Wij zijn zeer goed geholpen. Kregen advies over de tv's en naar onze wensen/kijk gedrag geluisterd en daarbij de juiste tv gezocht. Mocht je op zoek zijn naar een nieuwe televisie ga dan beslist naar een winkel van HELLO TV zij zullen de juiste tv zoeken die bij jou wensen past

Tweede handsje 19-02-2024

Had een 10 kunnen zijn , moesten echter heel lang wachten. Dat is jammer en vervelend voor de klant. Verder prima tot uitstekend geholpen

Bart 19-02-2024

Fijne winkel, die lekker ruim opgezet is. Niet schreeuwerig zoals bij de rode M. De Verkopers doen moeite je goed te helpen en demonstreren de artikelen graag. Prijzen zijn concurrerend, zelf met andere internetaanbieders. Aanrader dus!

W van der Borgh 19-02-2024

Mooie winkel met een heel uitgebreid assortiment
Voor iedere beurs wat wils
En ook nog eens prima geholpen

Michiel 19-02-2024

Eerst contact gehad via de chat , nadeel geen persoonlijk contact. We zijn naar de vestiging Naarden gegaan en dan heb je echt het gevoel en beleving en professionele vakmensen met kennis. Ik zou zeggen wil je kwaliteit en service ga naar de fysieke winkel en je komt er samen echt uit.

Hans 19-02-2024

Kundig en vriendelijk personeel, ben goed geholpen en ze schenken lekkere koffie.

René Weterings 18-02-2024

In de afgelopen 2 maanden heb ik 2 producten gekocht bij HelloTV en beide keren waren meer dan positief. De optie om prijzen nog scherper te krijgen werkt goed, vooral via de chat als je zelf al een concreet voorstel hebt en realistisch blijft. De bestellingen worden snel verwerkt en de service in de winkel (Breda in ons geval) was ook netjes bij het ophalen van een van de gekochte producten. Een van mijn bestellingen bleef wat langer hangen in het systeem, maar ik moet erbij zeggen dat dit rond de jaarwisseling was. Alleen stond bij het product dat levering binnen 1 werkdag zou zijn en dat werd even een paar dagen later (meerdere werkdagen ook na 1-1-2024). Toch heb ik daar dan wel begrip voor en is dit de enige reden dat ik nog geen 10 geef.

Samengevat kan ik zeggen dat ik HelloTV alleen maar kan aanraden, want er wordt serieus met de klanten om gegaan. Van mij krijgen ze dus een dikke 9.

Wies in vlissingen 18-02-2024

Online prima advies gehad was ook steeds een snelle reactie wat erg fijn is. Verder de persoon die de tv kwam brengen was een hele aardige en behulpzame man. Gewoon al leuk om hem te ontmoeten. Maar weet wel waar hij voor komt en om de klant een goed gevoel te geven.

Nico van de goorberghe 18-02-2024

Via een Facebook ben hier terecht gekomen vriendelijke ontvangst leuke aanbieding goed advies en begeleiding van de aankoop was super zeker door de verkoper die verstand van zaken heeft dat was de doorslag en een mooie winkel en goede koffie

Sappige peer 18-02-2024

Een mooi aanbod voor een gewenste smart tv model 2023. Paar honderd euro voordeel.

Rob Heesters 18-02-2024

Een warm ontvangst bij vestiging Naaden door Stephano..
Goed en eerlijk advies bij aankoop van een Philips 77oled908 tv.
Een prettige winkel,heb hier al eerder een tv gekocht,met groe tevredenheid

Rivo Debi 18-02-2024

Samen met mijn zoontje naar Naarden gereden voor een leuke tv voor op zijn slaapkamer. Zeer geslaagd met een koopje van een 46 inch Samsung tv. Super geholpen door de medewerker! Komen zeker vaker langs.

ReisTipsAmerika.nl 17-02-2024

Onze nieuwe tv werd door medewerker geinstalleerd. Hij belde even van te voren op dat hij onderweg was. Wij hielpen hem mee en zonder problemen hing de tv binnen no time aan de muur. Ook de sounbar werd netjes aangesloten en getest.