HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Wies in vlissingen 18-02-2024

Online prima advies gehad was ook steeds een snelle reactie wat erg fijn is. Verder de persoon die de tv kwam brengen was een hele aardige en behulpzame man. Gewoon al leuk om hem te ontmoeten. Maar weet wel waar hij voor komt en om de klant een goed gevoel te geven.

Nico van de goorberghe 18-02-2024

Via een Facebook ben hier terecht gekomen vriendelijke ontvangst leuke aanbieding goed advies en begeleiding van de aankoop was super zeker door de verkoper die verstand van zaken heeft dat was de doorslag en een mooie winkel en goede koffie

Sappige peer 18-02-2024

Een mooi aanbod voor een gewenste smart tv model 2023. Paar honderd euro voordeel.

Rob Heesters 18-02-2024

Een warm ontvangst bij vestiging Naaden door Stephano..
Goed en eerlijk advies bij aankoop van een Philips 77oled908 tv.
Een prettige winkel,heb hier al eerder een tv gekocht,met groe tevredenheid

Rivo Debi 18-02-2024

Samen met mijn zoontje naar Naarden gereden voor een leuke tv voor op zijn slaapkamer. Zeer geslaagd met een koopje van een 46 inch Samsung tv. Super geholpen door de medewerker! Komen zeker vaker langs.

ReisTipsAmerika.nl 17-02-2024

Onze nieuwe tv werd door medewerker geinstalleerd. Hij belde even van te voren op dat hij onderweg was. Wij hielpen hem mee en zonder problemen hing de tv binnen no time aan de muur. Ook de sounbar werd netjes aangesloten en getest.

MtP 17-02-2024

Medewerker in Duiven heeft ons uitstekend geholpen, ondanks dat ik al zelf wel ongeveer wist wat ik wilde. Zeer vriendelijk personeel heel tevreden.

Eric Rieswijk 17-02-2024

Ik werd binnen filiaal Groningen geholpen door André. Hij heeft me op weg geholpen in de wondere wereld van soundbars. Zelf al wat huiswerk gedaan, en daarna in de winkel verder bijgepraat over de mogelijkheden en onmogelijkheden van deze apparatuur. Natuurlijk ook het geluid van de soundbar beluisterd. Vervolgens ook een snelle levering kunnen regelen. Het is inmiddels mijn 3e aankoop bij HelloTV. Prettige winkel met prima service!

Rob Lodewijk 17-02-2024

Goed geholpen, niet overdreven maar prettige ontvangst en afhandeling..
Uitleg duidelijk en liep zelfs mee naar de auto om te helpen inladen top.

Marco van Es 17-02-2024

Nadat ik me via de website van HelloTV had georiënteerd ben ik de volgende dag naar de winkel in Utrecht gegaan om me verder te laten informeren. Daar werd ik uitstekend geholpen en geïnformeerd. Uiteindelijk de aanschaf gedaan en erg tevreden weer naar huis gegaan. Nu in spanning wachten tot de nieuwe tv as. maandag wordt bezorgd.

Wouter Koelewijn 17-02-2024

Van tevoren heb ik me best wel goed georiënteerd op het gebied van televisie. Mehmed van hello tv in Zoeterwoude heeft mij in de winkel de mogelijkheden laten zien en mijn twijfels weg kunnen nemen met overtuiging en deskundig advies, waardoor ik snel een beslissing kon en durfde te nemen. Ze maken waar wat ze op de website beloven.

R.S. 17-02-2024

Super vriendelijke en behulpzame mensen, niet opdringerig, vooral heel geduldig, gunnen je de tijd om na te denken. Koffie is overigens heerlijk!

Matthijs 16-02-2024

In eerst instantie een beetje lang gewacht maar toen mij verteld werd hoe dat kwam vond ik het niet meer erg, ik herkende de situatie dus ik kan daar niks negatiefs over zeggen. Ik ben daarna super goed geholpen. Elke vraag die ik had werd netjes en duidelijk antwoord op gegeven en ik kreeg ook nog is korting op de verzekering voor de tv wat vanuit hello tv word aangeboden, dus dat is altijd leuk.

Jd 16-02-2024

Ik ben snel en vakkundig geholpen door het nette personeel in de winkel in Groningen

Sonja 16-02-2024

Vind het een fijne shop, al eerder iets gekocht daar. Je word goed, fijn en leuk geholpen. Nemen ook de tijd voor je en leggen ook dingen uit mocht dit nodig zijn.

Geweldige intallateur 16-02-2024

Installateur DK was fantastisch, vriendelijk en heel professioneel. Hij zag ook wel dat wij geen verstand hadden van installeren enz maar hij was super geduldig en helder met de uitleg. Zijn idee om de TV op te hangen ipv de geplande voet die wij hadden besteld was briljant, wij zijn erg blij met zijn voorstel.

Milan 16-02-2024

Goed geholpen door een fijne dame in Zoeterwoude. Deze dame werkt normaal gesproken in Den Bosch, dus sowieso pefje af daarvoor! Eerlijke uitleg over de gebruikte toestellen, daardoor wel iets meer dan gedacht moeten betalen (aanschaf Chromecast), echter liever goed voorgelicht dan een nare verrassing en een teleurgestelde tiener achteraf.

hello tv utrecht 16-02-2024

heel fijn geholpen, nemen de tijd voor je, zeker de moeite waard om langs te gaan , allemaal vriendelijk en we zijn blij met de Sonos set .

Joke 16-02-2024

We zijn vandaag bij Hello tv geweest in groningen. We zijn daar erg goed geholpen. Er werd goed met ons mee gedacht wat onze opties zouden kunnen zijn. Uiteindelijk met een mooie nieuwe tv naar huis gegaan
HelloTV 16-02-2024

Beste Joke,

Bedankt voor de 10! Wat leuk om te lezen dat jullie bezoek aan onze winkel in Groningen zo succesvol was en dat jullie de nieuwe tv direct mee hebben kunnen nemen naar huis. Heel veel kijkplezier gewenst en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Jeroen en Yvonne 15-02-2024

Mooie, ruime winkel met daarbinnen verschillende ruimtes gecreëerd per merk van tv's. Heel deskundig en vriendelijk personeel die de klant goed aanvoelt en adviezen geeft. Absoluut niet opdringerig! Snelle levering van complete set en vakkundig installatie. Absoluut een aanrader Hello tv Utrecht

Peter van Zon 15-02-2024

Geweldige aanbieding
Maar de verkoper verdient een 10 wat een fijne en aardige jonge man super uitleg en neemt alle tijd

Eric versteeg 15-02-2024

Prima winkel , netjes en correct geholpen.
Verkoper neemt alle tijd voor je en komt met een passende deal voor je aankoopt .
Dit is mijn tweede aankoop bij hellotv

Tvgebruiker 15-02-2024

Alle mensen in het hele proces rondom de aanschaf zijn klantgericht, denken mee en ronden de afspraken goed af. Kortom ik ben tevreden en vooral blij met mijn super tv de oled65C35la.

Leuk Project 15-02-2024

Reden voor locatie Groningen was omdat dat voor ons het dichtstbij was. Getipt via mond-op-mond dat prijs/kwaliteit verhouding goed zou zijn.
Verkoper wist goed commercieel door te vragen (wilt u er toch een HDMI kabel bij, garantie ophogen, als dit, dan dat, schoonmaakdoekje, etc...) Al met al denk ik dat deze verkoper een goede aanwinst is voor uw bedrijf. Voor ons als consument een mooie instinker, maar we hebben zelf duidelijke keuzes gemaakt en voelden ons niet in de maling genomen of afgedwongen tot aanschaf van iets. Ook qua advies van TV, dolby surround etc. was verkoper goed op de hoogte en heeft ons naar ons idee objectief goed geïnformeerd.

Richard 15-02-2024

Top bedrijf m'n LG G3 77 inch ingeruild voor een LG G3 83 inch.
Top deal mooie tv echt geweldig dezelfde verkoper als de vorige keer Sabine bedankt 👌🏻
De mannen die de tv's hebben opgehangen de 77 en de 83 toppers netjes en goed afgeleverd.
En gezellige babbels gehad en ged advies voor het beeld bedankt mannen 👌🏻
Volgende keer weer HelloTV geen twijfel