HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Peter 02-02-2024

Vakkundig geholpen, advies op maat,keuze en modellen van diverse Merken aanwezig.
en over de prijs valt te praten.

Vr.Gr.Peter.

Wim Avis 02-02-2024

......... had een prettige, no nonsens benadering, met toch een knipoog. Ik kreeg een onomwonden kwaliteitsoordeel betreffende het product. De houding was service gericht.

MC 02-02-2024

Goed geholpen door....... Werd snel beantwoord en goede uitleg en ook
levering is prima verlopen, niets op aan te merken. Op tijd, prima verpakt, prima bezorger

erik van de corput 02-02-2024

Meerdere tv’s hier gekocht, goed te onderhandelen en vriendelijk personeel!

Steph de Jong 01-02-2024

Goed (online) advies, duidelijke website en een hele mooie prijs kunnen afspreken voor onze nieuwe tv incl. accessoires. De levering incl. communicatie was snel en goed. De tv hangt inmiddels en we zijn er ontzettend blij mee. Petje af voor de complete service!

H Jansen 01-02-2024

Super geholpen in het filiaal in Duiven. Veel voorlichting gehad waardoor de keuze makkelijker werd. Enige minpunt is dat we ze voor een vraag niet kunnen bellen. Via de app wel meteen contact

Spike 01-02-2024

Kwam voor een andere tv maar mede door een scherpe aanbieding met een iets duurdere maar zo veel mooiere tv naar huis.
Goed geholpen door een uiterst vriendelijke verkoper. En nam genoeg tijd en een leuk praatje

Nicole Blok 01-02-2024

Voor de eerste keer een aankoop gedaan bij Hello TV. Heel prettig contact gehad via de chat, met een echte medewerker en niet een computer. Goed advies gehad en beloften nagekomen. Ook de snelle bezorging was heel goed met zeer vriendelijke bezorgers. Een volgende aankoop zou ik zeker weer hier doen!

Kei goed 01-02-2024

Prima uitleg en correct geholpen zeer tevreden . Personeel zeer behulpzaam .

Ger v lieshout 01-02-2024

Ben bijna een week bezig om het geluid goed te krijgen word van het kastje naar de muur gestuurd nu maar weer een monteur besteld en kijken of die het goed krijgt zonde gaat ie mooi terug

Hello TV Breda 01-02-2024

Bij aankoop in de winkel zeer duidelijke uitleg over product en prijs.
Bij plaatsing geweldige service; is zelfs nog terug gekomen n.a.v. een vraag.
Kwaliteit product is zoals gezien in de winkel

Philma Reacq-Linders 01-02-2024

Vriendelijk verkoper. Veel keuze en duidelijke uitleg. We zijn zeker geslaagd voor een mooie gebruikte TV.

Frank 01-02-2024

Ik ben goed geholpen. Na wat onduidelijkheid online over de prijs is dit opgehelderd.
Mooie deal gekregen, kopje koffie en onwijs blij met mijn nieuwe tv.

Gerry 01-02-2024

Je wordt er keurig te woord gestaan en geholpen.Ik kreeg een prachtige deal en heb nu een uitstekende tv.
Ik ben uiterst tevreden

K. Stokvis 01-02-2024

Wij kopen al vele jaren onze TV's in Naarden omdat wij daar altijd zeer prettig geholpen worden.
Zo ook nu wederom. Prima uitleg van de door ons aangeschafte LG TV.
En zeer prettig geholpen door Uw medewerker Bryan.
Al met al een goede koop.

Van Lexmond 01-02-2024

Ik kwam voor de sonos arc of beamer in de shop Hello TV Rotterdam. De uitleg en rust van de verkoper was zeer prettig om tot een juiste keuze te komen. Er wordt geen druk gelegd om te verkopen maar nadruk gelegd op goe advies. Dat heeft ons besloten om de arc te kopen. Uiteindelijk ook de move 2 gekocht omdat er speciale prijzen werden gehanteerd. Thuisgekomen bleken de speciale prijzen minder te zijn dan via de email waren aangeboden. Na telefonisch contact is dat echter keurig rechtgetrokken. Super service.

Wiersma 01-02-2024

Goede en snelle communicatie. Duidelijke afspraken. Snelle reactie op mail. Kwaliteit van het product prima en een goede prijs voor de ingeruilde tv.

Ben 31-01-2024

Binnengekomen bij Hello TV ben ik reuze aardig ontvangen, voelde me ineens thuis in de prachtige winkel. We hadden een zeer goede verkoper die ons professioneel hielp, en op de hoogte was van alle nieuwe ontwikkelingen, super, en we zijn met een prachtige tv buiten gekomen, die even later geplaatst is, en op advies van de installateur aan de wand, en zeker, ook deze man had gelijk, super.Jammer genoeg hebben we Sony al over de vloer gehad, kleine storing, door Hello tv is keurig Sony ingeschakeld, 2 dagen later, zat weekend tussen, tv gemaakt, monteur kreeg hem niet helemaal.ingedteld ivm sataliet, maar op verzoek is Hello TV vanmiddag geweest, en alles werkt weer als vanouds, Lof voor de medewerkers aldaar, werken allen goed samen in een woord SUPER
HelloTV 01-02-2024

Hallo Ben,

Bedankt voor de 10! Natuurlijk vervelend om te horen dat je een kleine storing met de nieuwe Sony tv hebt ervaren, maar we vinden het erg prettig om te horen dat je tevreden bent met de manier waarop we dit snel voor je opgelost hebben. Hopelijk heb je heel veel kijkplezier van je nieuwe toestel. En mocht er onverhoopt in de toekomst toch nog iets met het toestel zijn, dan staan we graag weer voor je klaar.

Jelske - HelloTV

Ton Verbeek 31-01-2024

Ben heel goed geholpen door XXX in Eindhoven gekozen voor een 65 inch tv, achteraf gegaan voor een 77 inch tv.
Na enige twijfel toch weer terug naar 65 inch, was geheel geen probleem!
Er werd zelfs de optie geboden om de 77 inch te proberen en alsnog terug te vallen op de 65 inch.
Dit hebben we niet gedaan, al met al geweldige top service! Bedankt Daan.

Joeri 31-01-2024

Beste winkel ervaring ooit.
Hello tv is een verrassend fijne winkel met tijd voor zijn klanten. De heer eertwijn, heeft ons 2x fantastisch geholpen. Wij met weinig verstand van tv’s, gaf ons een eerlijke en “simpele” uitleg. Luisterde en gaf advies. Precies wat je nodig heb. Niet opdringerig om te verkopen. Door de juiste uitleg en de tijd, en vriendelijkheid zijn wij met een prachtige tv de deur uit gegaan. Klasse werk van ervaren en gemotiveerde medewerkers! Ik kom zeker terug, en beveel dit aan iedereen aan. Ga zo door!

Fernand 31-01-2024

Goed en snel geholpen. Bij binnenkomst al meteen te woord gestaan of ik vragen heb. De afhandeling verliep soepel en werd geholpen met het naar de auto brengen van de tv.

Theo van den Elzen 31-01-2024

Na een eerste aankoop, die niet beviel, uitstekend geholpen om te zorgen voor de ultieme beleving.
Superbeeld nu, erg blij mee.

Ad van den Berg 31-01-2024

Vandaag helaas nieuwe tv moeten retourneren naar Hellotv. Na overleg met klantenservice prima geholpen met passende oplossing: een nieuw exemplaar ophalen in vestiging Breda. Daar door Denyon uitstekend geholpen. Alle lof voor Hellotv.

Soraya 31-01-2024

Super vriendelijk en goed geholpen door Masie. Duidelijke uitleg en met de nodige humor waardoor wij een goede keuze hebben kunnen maken voor onze nieuwe tv.

Hugo 31-01-2024

De shop is mij aanbevolen voor zijn kwaliteit en service. Deze ervaring kan ik alleen maar beamen. De vlotte behandeling met de aankoop, de juiste informatie, het bevestigen van de levering. De juiste tijdsafspraak en de correcte installatie.