HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5180 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Peter 20-04-2024

Top zaak. Veel keuze, overzichtelijk en ze nemen echt ruim de tijd voor je qua uitleg en meedenken.

Rob en Angelique 20-04-2024

Wat werden wij enorm leuk geholpen door de medewerker! Hij kon ons veel vertellen en gaf goede adviezen! We raden iedereen aan om voor goed persoonlijk advies en het aanschaffen van prachtige tv's naar Hallo TV te gaan!

Esther 20-04-2024

Goede service, goed advies, duidelijke informatie. Er wordt goed meegedacht met de wensen van de klant.

jac/henk 19-04-2024

vriendelijke mensen ,korting met evt. tv inruil goede uitleg monteur ( sieme ) . overzichtelijke winkel.

Fam. Wedema 19-04-2024

Klantvriendelijk goede voorlichting,
Televisie werd tot in de auto gebracht, super.
Gebruiksvriendelijk site.

Prima service 19-04-2024

Bij het uitzoeken van een nieuwe televisie, kwam ik uit bij Hello tv.

Via de chat en later de telefoon ben ik uitstekend geholpen door een medewerker.

Het bezorgen en installeren is ook uitstekend verlopen.

Snel en deskundig.
Hello tv prima aan te bevelen.
Nu nog de nieuwe televisie ervaren.
Bedankt Hello tv

Tim 19-04-2024

Super geholpen! Zeer attent en vakkundig. Ook in de onderhandeling van de prijs een prachtig voorstel mogen krijgen. Ik kwam voor een Samsung 65S95C en ging naar buiten met een 65QN800C in combinatie met een soundbar Q990C.

Thomas 19-04-2024

Edwin echt top gozer die weet van techniek en bijzonder klantvriendelijk is. Hij helpt en lost op.
Ik gun elke klant een Edwin…

Anja&Bert 19-04-2024

Wat een prettige winkel is dit. Vanaf het moment dat we binnenkwamen heerste er een ontspannen en prettige sfeer. We hebben eerst rustig rondgekeken zonder dat er gelijk een verkoper op ons afkwam. Op het moment dat we wat vragen wilde stellen zijn we uitgebreid en deskundig geïnformeerd. We zijn heel blij dat we hier onze aankopen hebben gedaan.

John 19-04-2024

Goed en prettig geholpen.
Duidelijk in de onderhandeling met betrekking tot de prijs.

John 19-04-2024

Zeer tevreden over de winkel in Duiven.
Prettige en vriendelijk medewerkers.

Wim Bqd 19-04-2024

In eerste instantie gezocht naar een bepaalde TV voor een goede prijs, van een betrouwbare shop. Daarom bij HelloTV terecht gekomen. Via de chat contact gehad en dat verliep erg vlot. Uiteindelijk de TV opgehaald in de winkel in Zoeterwoude. Daar prima geholpen door XXX en XXX.
Enig klein minpuntje is dat het afhalen in een winkel niet goedkoper is dan laten bezorgen. Bezorgen kost toch ook geld.
Verder alleen maar tevredenheid, over de online ervaring, de prijs en de ervaring in de mooie winkel.

Mvr van Dick 19-04-2024

Vriendelijk behulpzaam en goede uitleg.verkoper deed alle moeite.koffie en cappuccino werdt aangeboden.

Patrick 19-04-2024

Op 11 april is ons prachtige nieuwe tvtoestel (Samsung 77" Oled) geleverd, gemonteerd en geïnstalleerd. Installateur XXX. belde netjes vooraf, was op tijd, vriendelijk, beleefd, kundig, voortvarend en dacht mee.

Niet alleen de prijs bij Hello TV is top, ook de service bij aflevering was zeer goed. Aanrader!

S. Cornelisse 18-04-2024

Winkel is zeer overzichtelijk met personeel die weten waar ze over praten. Geven goed advies en denken met je mee.
De monteur die de televisie kwam installeren is echt een 10 waard. Werkt zeer nauwkeurig houdt alles schoon en geeft zeer goede uitleg. Geen vraag was te veel.

arie 18-04-2024

soundbar s60b online gekocht , mooie prijs afgesproken met inruil van mijn oude soundbar .
opgehaald in de winkel in utrecht en daar nog een duidelijke uitleg gekregen van naveen.
top service

Eddy 18-04-2024

Ik ben zeer goed en bekwaam geholpen door medewerker in de winkel in s-Hertogenbosch.
Er wordt de tijd genomen om alles goed uit te leggen

Fam.van Duuren 18-04-2024

Wij zijn niet in een fysieke winkel geweest,maar de site was zeer duidelijk.
Netjes afgehandeld door Tim. De levering/installatie was uit de kunst .Zeer rustige/nette jongeman.Beleefd en alles naar wens uitgelegd.
We kunnen niet anders zeggen dan:
Dik tevreden/ga zo door!!

Fam.van Duuren 18-04-2024

Wij zijn niet in een fysieke winkel geweest,maar de site was zeer duidelijk.
We kunnen niet anders zeggen dan:
Dik tevreden/ga zo door!!

Johan otten 18-04-2024

Echt super geholpen. Kan het iedereen aanraden. Oude tv een goede inruilprijs ontvangen.
Netjes geleverd. En De oude tv meegenomen. Top

Peter Bolk 18-04-2024

Prima geholpen en snelle service door aardige medewerker die goed advies gaf.

Yvonne 18-04-2024

We kwamen voor een tv, en werden geholpen door Kim. Een zeer kundige en vriendelijke verkoopster.Ze nam alle tijd voor ons en gaf deskundig advies.met ophalen heeft Niek geholpen, zeer vriendelijk en prettig geholpen.

Yvonne 18-04-2024

We kwamen voor een nieuwe t en werden geholpen door Kim. Een geweldige vriendelijke en kundige verkoopster! Ze had alle tijd voor ons en legde alles duidelijk uit. Vandaag de tv opgehaald en Niek heeft ons zeer vriendelijk geholpen! Conclusie geweldig personeel in Den Bosch!

Compagnon 18-04-2024

Ik ben heel goed door Nick geholpen via Whatsapp! Ook de info rondom tijdstip van plaatsen verliep heel duidelijk.

Aret 18-04-2024

Afgelopen maandag kwam Edwin mijn tv ophangen en zoals al bij mijn vorige tv die opgehangen moest worden is dit weer fantastisch gedaan en is Edwin een geweldig aardige gast wat de communicatie ook nog eens heel prettig maakt !