HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Mies 08-12-2023

Heb een hele goede ervaring met Hello TV.
De Tv die we hadden aangeschaft had wat probleempjes, deze hebben hun meteen getackeld en een nieuwe TV gebracht, echt goed.
... heeft dit qua service goed gedaan. Martijn de instaleur heeft als een MacGiver een topservice afgeleverd, dat je niet vaak ziet. Het is een aanrader om hier je TV aan te kopen want dan weet je dat je goed zit!!

HW 08-12-2023

Mooie winkel, ruime keuze, en wij zijn vakkundig geholpen.
Ik zou Hello TV zeker aanraden.

ANONIEM 08-12-2023

Prima geholpen, duidelijke uitleg. Vele opties. Ook na uitleg en na aankoop nog een keer rustig uitleg gegeven over de openstaande vragen.

Peter O 08-12-2023

Vriendelijk hulp, ter zake kundig. ruim opgezette winkel dus overzichtelijk

Basil 08-12-2023

Hele goeie en snelle service, Bashir was zeer vriendelijk en heeft mij goed kunnen helpen!

B&C 07-12-2023

We wilden graag een nieuw muziek systeem bij ons thuis. Het voorwerk was reeds gedaan en nu tijd om eens wat te gaan horen. Dus op naar Duiven. Konden we tegelijktijdig de kerstshow bij de Intratuin eens zien. We werden geholpen door X die alle tijd nam om ons de mogelijkheden van het Sonos systeem te laten horen. Hij kon (zo bleek later) onze vragen prima beantwoorden en deed ons na afloop van het gesprek een mooie offerte. Na het bezoek aan de Intratuin zijn we terug gegaan naar HelloTV en hebben daar de Sonos ARC en 2 Era 100 aangeschaft. Over de Sony TV waar Marco ons een aanbod heeft gedaan, moeten we nog even verder sparen. Kwam helaas niet helemaal in de buurt van ons budget. Fijne winkel, duidelijke opstelling en we zijn fijn geholpen. Helaas geen koffie gehad😒

santbergen bert 07-12-2023

Prima service. Alle problemen opgelost, prettige omgang en uitleg. Heel goed.

willy 07-12-2023

dicht bij zijnde winkel

goede service netjes geholpen en goede uitleg
en vriendelijk personeel
ook goed geholpen met de chat en een goede deal gesloten

Dré Jonkers 07-12-2023

Ik kocht bij Hello TV eindhoven een Philips 42OLED808 2023. Toen de TV was geleverd bleek de remote niet te werken. Daarover gechat met medewerker die, nadat ik foto's verstuurde van de remote en het productnummer, een nieuwe zou toesturen. Aldus geschiedde niet. Later naar de winkel gegaan en verhaal uitgelegd. Men zou wederom een nieuwe remote toesturen. Werd echter gecanceld omdat ik de update van de software door Philips af moest wachten. Software ge-update en terug naar fabrieksinstellingen. Wederom niet het gewenste effect. Terug naar de winkel alwaar ik het aanbod kreeg om te ruilen met een LG Oled tegen eenzelfde prijs. Omruilen van de tv zou 6-7 weken duren of ik kon de tv om ruilen in Den Bosch. Aldus toch maar gedaan en nu heb ik een goed functionerende tv. Ik vind het kwalijk dat de communicatie tussen de medewerkers niet goed verliep en ik aldus van het kastje naar de muur werd gestuurd. Gevraagd om een mogelijke compensatie vanwege het ervaren ongemak en ik zelf de tv moest ophalen in Den Bosch. Dit zou men intern overleggen maar daar heb ik niets meer van vernomen. Wat wel positief was dat ik alsnog bij aankoop van de Philips tv alsnog de black friday korting kreeg. Ik ben benieuwd of ik nog een reactie ga ontvangen.

Ans 07-12-2023

Ik ben heel goed geholpen in de keus voor mijn product. Daarnaast werd ik attent gemaakt op de gunstige garantieregeling. Aangezien mijn product niet op voorrad was werd mij een handreiking gedaan om mijn product toch zo snel als mogelijk te onvangen. Ik ben erg tevreden.

jason 07-12-2023

Op het moment dat je de winkel binnen loopt wordt je gelijk vriendelijk begroet en er wordt gevraagt of iemand je kan helpen. Alle informatie die je wilt weten wordt netjes vertelt en ze zijn heel eerlijk over de prijs. Op het kaartje stond 299 euro maar online was hij schijnbaar 269 die korting werd meteen verrekent

Mr. Anja 07-12-2023

Goed uitgelegd door de verkoper hoe en wat nodig is bij aanschaf van onze nieuwe tv, niets anders dan prima winkel

Richard 07-12-2023

We zijn keurig en netjes geholpen!
Goede transparantie qua prijs en service!

Paul 07-12-2023

Erg tevreden. Breed assortiment.
Goede en heldere adviezen. Veel relevante kennis en objectiviteit. Nam alle tijd en gaf goede uitleg.
Prijsstelling is marktconform.

Joke en Dick Boer 07-12-2023

Na onze goede ervaring met Hello TV, enkele jaren geleden, met de aanschaf en plaatsing van onze Samsung TV, was het tijd om onze audio te up-graden. Onze keuze was gevallen op een Samsung soundbar. Voor meer informatie en uiteindelijke keuze Hello TV in Utrecht bezocht. We werden fantastisch ontvangen en geadviseerd door Daniel KLeinjan. Hij deed ons een heel goed voorstel. Waardoor de koop snel beslecht was. We zien plaatsing binnenkort met spanning tegemoet.

Bert Edema 07-12-2023

De shop is ok. De shop is ok. De shop is ok. De shop is ok. De shop is ok. De shop is ok.

Monique papenburg 06-12-2023

Hallo tv
Ik heb gisteren een mooie tweedehandse smart tv gekocht met behulp van jullie collega ****.
Eerlijk en een oprechte jongen die eerlijk is wat er wel en niet op de tv kan..
Erg behulpzaam door de tv in de auto te leggen en alle tijd ervoor nemen.
Top medewerker !
Mvg M

Hans 06-12-2023

Prima geholpen door *****. Alle verschillen goed uitgelegd. Goed advies gegeven over aanvullende audio apparatuur. Goede ( black Friday ) deal kunnen maken.

Maria 06-12-2023

Goede ontvangst, de verkoper nam alle tijd de diverse verschillen tussen de TVs uit te leggen. Tussentijds werd koffie/thee aangeboden. Met een tevreden gevoel en de aankoop na ruim 2 uur huiswaarts

Dirk & Sherrie 06-12-2023

Uitstekende winkel. Ruim en overzichtelijk. Vakvekwame en zeer vriendelijkr verkoopster Sanne die in alle rust alle vragen beantwoord en duidelijk weet waarover ze praat. Geeft ook de minpunten aan en biedt daarover een oplossing. Tijdens de koffie wordt de laagste prijsgarantie nog even toegepast en de inruil afgehandeld. Vier jaar geleden hadden we hier ook een tv gekocht en al dezelfde goede ervaring. Vaste klant dus. En de service is nog verder verbeterd!
HelloTV 06-12-2023

Hallo Dirk & Sherrie,

Wat een mooie feedback, bedankt! We zijn super blij te horen dat jullie weer voor ons hebben gekozen. Sanne en ons team staan altijd klaar om je van dienst te zijn, met een kopje koffie en eerlijk advies. Tot snel weer en veel plezier van jullie nieuwe tv.

Jelske - HelloTV

Dick 06-12-2023

Zowel bij de aankoop en zeker ook bij de levering/ installatie zijn we perfect en naar volle tevredenheid geholpen. Alles geheel volgens afspraak. We komen zeker terug; aanrader van onze kant.

Arie Slonget 06-12-2023

De aankoop was al bijzonder bij aanvraag van de offerte en de hulp bij de keuze van onze Oled TV was geweldig
Sinterklaas dag kwam medewerker xxxx keurig op tijd
Netjes werken bij het boren en zeer precies met het uitmeten van de muurbeugels De installatie invoeren van allerlei software zaken waren uitmuntend Oh ja medewerker xxxx bleek bovendien een nieuwe vriend voor onze Jack Russel Cooper Kortom geduldig, voorkomend en een gezellige uitleg over onze nieuwe aankoop In één woord : perfect

Hans 06-12-2023

Hele vriendelijke installateur. Ter zake kundig en zeer klantvriendelijk gericht. Mijn complimenten.

Charlie 06-12-2023

Ik heb Hellotv aanbevolen gekregen van mijn ooms.
Na wat onderzoek op internet en vrienden kwam ik toch tot de conclusie om de tv bij een winkel te kopen en niet via internet.
Ik ben bij Hellotv heel goed geholpen! De adviezen waren zeer professioneel en de medewerker was zeer vriendelijk! Kortom mega goede service!
Ga hier zeker in de toekomst terug komen!

Joël 06-12-2023

Vandaag een TV opgehaald bij hellotv Naarden. We hadden keuze uit een groot assortiment aan tv’s, zeer goede prijzen en vriendelijke ervaren winkelmedewerkers. Als ik ooit weer een tv nodig heb kom ik zeker terug!