HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rick 29-11-2023

Super geholpen door Hello TV, en ook de monteur die langs is gestuurd om mijn tv te monteren, xxxx, was echt een topmonteur, hij heeft vakwerk afgeleverd en was ook nog eens heel erg uitgebreid en volledig met al zijn uitleg! Super!

Prima bedrijf 29-11-2023

Prima bedrijf met vriendelijk en deskundig personeel. Ik ben heel goed geadviseerd door medewerker xxxx en heb een supermooie tv gekocht.

Bianca 29-11-2023

Vriendelijke verkopers. Leggen alles goed uit.
Bij tv misschien een tip om bij de uitleg ook alvast aan te geven wat er evt nog extra bijkomt. Zoals kabel, spuitbus met schuim voor het beeld en de garantie die er niet zoveel meer bij zit zoals jullie zeggen. Dan kan de klant dat meteen in zijn besluit meenemen? En dan hoef je niet meteen te beslissen als je de bv tv besteld hebt bij de kassa. Dat zou ik als tip aan jullie willen mee geven. Maar verder prima winkel!

Zo als het eruit moet zien 29-11-2023

Leuk en overzichtelijke shop serieus en humor bij de verkoper ,hij gaf vertrouwen en inlichtingen over de televisie s en zijn rust en eerlijkheid heeft mij gemaakt tot koper (de verkoper leide mij over zwak ijs naar vast land)koop niet iedere dag een tv

Noud 29-11-2023

We waren op zoek naar een tv en kwamen per toeval op de site. Van de ondersteuning via de chat tot de installatie was alles top.

A.W. 28-11-2023

Prettige winkel waar je zeer deskundig wordt geholpen. Pro-actieve verkoper die je wijst op zaken waar je zelf niet aan had gedacht, waardoor je voor het beste merk kiest dat het beste bij jouw behoeften past.

SG 28-11-2023

Enkele weken langs geweest in filiaal Amsterdam, deze stonden erg onderbezet qua personeel waardoor het erg lang duurde voor ik geholpen kon worden. Uiteindelijk besloten om weg te gaan en toch online te gaan shoppen.
Aanbiedingen van HelloTV kwamen toch telkens boven waarop ik toch nog een poging heb gewaagd in filiaal Naarden.
Dit was maar goed ook want WOW, wat ben ik goed geholpen in dit filiaal van chat tot telefoontjes tot in het filiaal zelf.
(*) bedankt voor de goede online communicatie en (#) jij enorm bedankt voor de juiste en goede uitleg en natuurlijk de uiteindelijke deal.

André van Baest 28-11-2023

Zeer tevreden over uitleg en klantvriendelijke benadering van de verkoper in de shop in Breda.
xxx heeft bij ons de installatie/montage verzorgd. Hij heeft dat uitstekend gedaan en was bovendien erg vriendelijk in de omgang. Complimenten xxx!

Stefan 28-11-2023

Veel aanbod in de winkel en alles is duidelijk weergegeven. De site is ook overzichtelijk en het aanvragen van offertes met een druk op de knop is ideaal! Verkoper in de winkel wist waar hij het over had en kon mijn twijfels dan ook snel wegnemen.

Ger 28-11-2023

Juiste informatie , geen onzin , deskundigheid , lekkere koffie , vertrouwd adres. Ik geef de hello tv een dikke 9 !

Bert 28-11-2023

In Amsterdam bij Hellotv geweest .Mooie zaak met voldoende tv merken en personeel met goede kennis van de tv. Ik had vele vragen die naar tevredenheid werden beantwoord. Echt een aanrader.

Peter Gio Alexander 28-11-2023

Snelle ,vakkundige service met persoonlijke aandacht. (*) weet waar hij het over heeft !
Strakke nette winkel (Naarden) met voldoende keuze en informatie

Barend 28-11-2023

Zonder problemen werd een nieuw aangeschafte oled tv omgeruild. Door een aardige jongeman die ook nog even hulp bood bij wat installatie problemen.

Erik 28-11-2023

Kom al jaren bij dit bedrijf. Altijd een goed advies. Vaak ook een advies dat het beter en goedkoper kan.
HelloTV 29-11-2023

Hallo Erik,

Het feit dat je al jaren klant bij ons bent, is het beste compliment dat we kunnen krijgen. Dat waarderen we enorm. Heel veel plezier gewenst van je aankoop en tot de volgende keer :-)

Jelske - HelloTV

George 28-11-2023

Prima deal gemaakt, mooie korting gekregen. Ophangen en installeren door (*). Ging allemaal erg vlot en vriendelijk. Top ervaring!

Jan L. 28-11-2023

Mooi assortiment. Prachtige winkel. Op voorhand hadden we al wel een model uitgekozen. Werd verder goed naar onze wensen afgehandeld.

Luuk 28-11-2023

Wij zijn in de winkel in Groningen geholpen voor een nieuwe TV en nog een collega van haar voor een receiver. Beide erg plezierig en uitstekende voorlichting. Verkoper heeft ons erg vakkundig geholpen de goede TV uit te zoeken, zonder haar hadden we waarschijnlijk een andere, voor ons minder goede TV uitgekozen (ander merk). Het was duidelijk merkbaar dat ze veel kennis van zaken had, wat direct vertrouwen gaf. Erg tevreden dus, een dikke pluim!

IvP 28-11-2023

In Zoeterwoude Rijndijk met goed advies veen tv gekocht.
Wij zijn zeer goed en vriendelijk geholpen om de juiste keuze te maken.

Ilona 28-11-2023

Via een vriend naar deze winkel gegaan en super goed geholpen. Uitgebreide uitleg en tijd om alles door te nemen.

Douwe 28-11-2023

Vakkundige behandeling in het uitzoeken van het beste model. Werd goed geholpen in alle details en verschillen tussen de merken. Daardoor uiteindelijk het beste model voor mij kunnen kiezen voor een scherpe prijs. Moest hiervoor wel op precies het juist moment een online kortingscode aanvragen, want de prijzen schommelden nogal erg. Daarnaast in de winkel wel even moeten wachten omdat het zo druk was, maar dat is natuurlijk ook een goed teken.

Peter 27-11-2023

De ontvangst was vriendelijk. Zeer overzichtelijke winkel. Goede parkeergelegenheid. Ben uitstekend geholpen door (*). Had veel geduld en geen vraag was irrelevant. Ging serieus op alle vragen in. Daardoor was het maken van de keuze niet meer moeilijk. Prima aanrader.

Theo 27-11-2023

Bij het betreden van de winkel direct geholpen door deskundig personeel. Juiste onderzoekende vraagstelling maakt dat ik snel een helder advies kreeg en snel tot een keus kon komen

R Seghers 27-11-2023

We zijn vriendelijk geholpen in de Hello TV shop in Nijmegen.
De installateur was erg deskundig en vriendelijk.
Gaf goede uitleg, en heeft zeer netjes gewerkt.

Roger 27-11-2023

Aanschaf Sonos mini sub. Perfect geholpen in filiaal Eindhoven. Was iets fout gegaan met de bestelling. Goed opgelost door team eindhoven!!

Perwien Dewnath 27-11-2023

Een mooie grote winkel in Rotterdam, heel overzichtelijk en er staan een groot assortiment aan tv's uitgestald. Ik werd vriendelijke geholpen door Menno, hij legde alles goed uit, de voorwaarden en extra garanties en ook het onderhoud van de tv. Het enige wat ik jammer vond dat ik namelijk per mail had gevraagd om de tv die ik had gezien te reserveren en toen ik daar was was de tv niet meer voorradig. Het was black friday en ik begrijp dat als klanten om de tv vragen en ze willen het meteen kopen je als verkoper de tv verkoopt. Mijn tv is nu besteld en ik hoop dat ik het zsm krijg,
Al met al tot nu toe een leuke winkel.