HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Hernando 18-10-2021

Van aankoop tot installatie is werkelijk alles volgens afspraak verlopen. Zeer aangename winkel ervaring in Breda, zo was er tijd voor een demo en een antwoord op al mijn vragen. Inplannen van de montage was vlot geregeld , monteur was op tijd en perfectionistisch met de installatie. Een aanrader! (Ze missen geen detail!)
Officiële reactie van HelloTV 19-10-2021

Beste Hernando,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring in onze winkel in Breda en met onze installatieservice. Erg prettig om te lezen dat deze ervaring zo fijn was. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Patrick IJtsma 18-10-2021

Aardig en deskundig. Je krijgt er een eerlijk en duidelijk advies. Goede prijs/kwaliteitverhouding

Steve Brown 18-10-2021

Ik kwam om iets in te ruilen en iets anders te kopen, moet zeggen dat ik enorm geholpen ben door het aanwezige personeel. Hun kennis van zaken is helemaal top, advies is keurig en niet opdringerig, koffie was heerlijk. Al in al een gezellige bezoekje aan PlatteTV Rotterdam.

Deze recensie was nodig, nimmer zo iets meegemaakt 18-10-2021

Ik kan de resecties die ik geschreven heb ik mij 58 jaar op 1 hand tellen. De service en dienstverlening die ik vanuit Team Nijmegen in het bijzonder xxx heb mogen ontvangen is uitzonderlijk en verdient een echte recensie.

Deze recensie gaat niet over de apparatuur maar over de dienstverlening van Platte TV

Ik besloot om mijn oude Bose Home cinema te vervangen voor een Soundbar.
Xxx bood om om vrijblijvend lans te komen om mij van advies te voorzien.

Hoewel het advies was om over te gaan tot SONOS besloot ik anders, bij een Samsung tv (die ik zojuist ook bij Platte TV, had gekocht) een Samsubg soundbar aan te kopen.

Na aansluiten wit ik het direct, dit was niet wat ik er van verwacht had, geen probeem zei men, ik bracht de Samsung terug en nam een LG soundbar mee. Ook nadat ik deze had aangesloten was het niet wat ik verwacht had.

Ondanks dat het twee mooie producten waren, voldeed het niet aan mijn standaard. Wederom geen probleem kreeg ik terug van het team Nijmegen

Ik besloot toch het eerdere advies op te volgen en besloot een volledig SONOS systeem te bestellen. In de tussentijd mocht ik de LC behouden tot het Systeem binnen was.

Ik was daar toch terughoudend in want wat als er iets mee zou gebeuren, geen probleem zei men. Uiteraard was ik bovenmatig voorzichtig, ;-))

Afgelopen weekend het SONOS systeem aangesloten, een wereld van verschil en niet te vergelijken met de andere systemen.

Mijn leermoment is om de vakkundigheid van de specialist op te volgen.

Nu kunnen medewerkers dit alleen doen als zijn vanuit het management ondersteund worden. Je kunt overal apparatuur kopen maar wat gebeurt er als je niet tevreden bent.

Dat het management van Platte TV deze klantgericht benadering mogelijk maakt, is voor mij de aanleiding om wat vaker bij platte TV te kopen.

Zoals eerdere gezegd ben ik niet zo van recensies maar deze kon ik niet nalaten.

Alle collegae van filiaal Platte Tv Nijmegen keep up the good Work

Danny Wallenta 18-10-2021

Prettige winkel, werd hartelijk ontvangen na even zelf rondgekeken te hebben. Van te voren zelf ook een beetje gekeken natuurlijk hoe het een beetje zit met de hedendaagse TV. Goed geholpen door BORIS, alles wat hij vertelde klopte met wat ik ook gelezen heb, met de kennis zit het wel goed daar! ;). Verder nog fikse korting kunnen krijgen op de TV zelf (vergeleken met andere websites, nergens goedkoper te krijgen). Dus kort samengevat, als je een nieuwe TV aan wil schaffen en goed geinformeerd wil worden, ga dan naar Platte TV op ekkersrijt en vraag naar BORIS!

René 18-10-2021

Na al wat langer zoeken naar de juiste tv vandaag prima geslaagd bij Platte tv in Amsterdam.Eindelijk eens een verkoper die zich verdiept in wat je wilt en dan nog eens deskundige en begrijpelijke informatie geeft. Legt zonodig nogmaals eens uit als het niet duidelijk is. Een verademing in tv verkoopland!
Ook bij de informatie over een bijpassende soundbar gaat het prima. Egrijpelijke taal, niets wordt opgedrongen. Kortom; Tot ziens!!

Jeroen 18-10-2021

Na een iet wat verkeerde start met een winkelbezoek op woensdag 13 oktober in de vestiging Amsterdam (ruim een half uur in de showroom zonder ook maar 1 medewerker te zien) werd dit ruimschoots goed gemaakt door het contact met de medewerker via de website.

Een goede en duidelijke uitleg van een beter (en in verhouding minimaal duurder) model een messcherpe aanbieding doen, binnen 2 dagen afgehaald en op de zaterdag 16 oktober goed geholpen.

Er was even twijfel of de tv in mijn auto paste, een lege doos uit het magazijn bood uitkomst.

Jos 17-10-2021

Op een zaterdagmorgen naar Groningen gereden voor aanschaf van nieuwe tv. Ik had al wat voorwerk gedaan, een 55 inch van LG, Philips en Sony, ter plekke uitstekend door Marco geholpen die alle verschillen benoemde en alles liet zien en horen van mijn selectie. Uiteindelijk besloten voor een Sony Oled tv. een mooie dunne tv met heldere kleuren en een goed geluid.
Enige nadeel is het wat langzame wisselen van de zenders, dat gaat bij LG sneller.

KAS 17-10-2021

Uitstekend geadviseerd door Collin. Niet opdringerig, wel kennis van zaken en vooral eerlijk over de verschillende merken en modellen. Prettig zakendoen en fijne korting op onze oude tv.

Matti 17-10-2021

Goed advies en duidelijke info over welke keuze voor mijn woonsituatie de juiste tv is. Boris wist alle technische info duidelijk over te brengen. Vriendelijk en klantgericht.

Ans van den Hoogen 17-10-2021

Heb in Eindhoven Ekkersrijt een platte TV gekocht. De verkoper was goed aan het motiveren waarom ik de TV zou moeten kopen. Het advies heeft me uiteindelijk bij een duurder model gebracht maar ach deze aanschaf was de moeite waard. Koop niet elke week een super TV. Hoop dat ik er nog lang van mag genieten.... en ja hij adviseerde ook nog de verzekering voor 3 jaar 35 euro niet duur voor 3 jaar. Hoop wel dat ik het niet nodig ga hebben...

Ron 17-10-2021

Besteld een Philips TV 55PUS9435, deze zou afgeleverd worden op een Dinsdag, werd een Woensdag !!!!
Bij ontvangst s avonds laat !!! was de doos beschadigd , chauffeur melde dat dit bekend was bij PlatteTV
Tv standaard stond scheef op TV, dit gemeld bij PlatteTV ,kunnen TV omruilen 1 week later !!!
Monteur komt tussen 15.00 en 17.00 uur, dit werd even wat later, maaarr omgeruild na enkele malen mailen

Françoise 17-10-2021

Wij hebben hier al meerdere producten gekocht. Vandaar dat we er nu weer waren. Ook dit keer weer netjes geholpen. Duidelijke uitleg en no nonsense. Hier was hetgene wat we kochten ook toevallig de beste prijs, dus dat was nog eens extra meegenomen.

Gerben 17-10-2021

Ik kwam, zonder enige kennis van zaken, bij PlatteTV Groningen terecht, nadat ik bij een concurrent van hen het gevoel had dat ze niet echt tijd voor me hadden.

Ten eerste zijn de prijzen gewoon goed, niks op aan te merken.
Ik kreeg een uitgebreide uitleg over verschillen tussen merken en modellen, echt advies op maat.

Ging uiteindelijk met een TV naar huis. Die weliswaar iets duurder was dan waar ik zelf van uit ging. Maar qua specs echt veel beter past bij wat ik belangrijk vind. Goede deal, erg blij met m'n nieuwe tv, en een dikke pluim voor de tijd die er voor me werd genomen.

Pim 17-10-2021

Mooie winkel alles overzichtelijk uitgestald.
vriendelijke bediening met kennis van zaken.

Atika 17-10-2021

Redelijke prijs, vriendelijke personeel
Werd snel geholpen .
Ik zou zeker mijn vrienden adviseren om daarheen te gaan.

Daphne 17-10-2021

Vandaag was ik samen met mijn vader naar het filiaal van Plattetv in Nijmegen. Het was ontzettend druk maar het personeel was heel vriendelijk, je voelde je meteen gezien en ze attendeerde je er op dat je geholpen zou worden. We kregen koffie aangeboden en liepen lekker rond. Mijn oog viel al gauw op een tv van 75 inch. Een hele fijne verkoper, een man met een bril, kwam ons al gauw helpen. Legde ons vriendelijk uit wat nou het verschil was tussen Qled, Neoqled en Oled. Hij wist echt waar hij het over had! De koop was zo gesloten. De man met de bril zorgde er voor dat ik met een tv, een goede beugel en natuurlijk een verzekering naar huis ging! Ik en mijn familie komen voor onze tv’s, soundsystems etc heel graag bij Plattetv in Nijmegen. Hun service maakt echt het verschil. Je betaald nooit te veel met hun scherpe prijzen en wordt super vriendelijk geholpen! Oprecht kan ik iedereen adviseren naar dit filiaal te gaan als je op zoek bent naar een tv of een soundsystem apparaat. Als je dan gaat, vraag zeker naar de man met de bril!

Jacqueline 17-10-2021

Prettig geholpen en voorzien van een eerlijk advies. De enige reden dat we een 9 geven en geen 10 is simpel, volgens de website was de gekozen tv op voorraad maar dat was helaas onjuist. Maar nogmaals, correct en eerlijk geholpen. Top!

Filippa Suhr 17-10-2021

Great and professional service. Jelle immediately came with different solutions and options for my request which resulted in the product / outcome I was looking for!

Milind 17-10-2021

Top Product, Top Service, Top Installatie. Ik kan altijd PlatteTV aanraden. Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe TV.

een tevreden klant 17-10-2021

ik heb bij platte tv een nieuwe samsung tv gekocht en laten op hangen door de installateur s k en ik heb op zaterdag 16-10 2021 ontvangen volgens de afspraak en was een vriendelijk persoon om samen een tv te moeten ophangen de tv is netjes opgehangen op mijn muur en de tv is na het plaatsen netjes geinstalleerd alles netjes afgehandeld echt heel erg tevreden klant die graag terug komt bij platte tv en sk helemaal top .

Erwin 17-10-2021

Erg vriendelijke verkoper, geven je de tijd om eerst even rond te kijken daarna erg goed geholpen

Roontje 17-10-2021

Na een nare ervaring door mijn vaste verkoper die al 18 jaar bij de vestiging Nijmegen werkt weer fantastisch geholpen. Wat een genot is het toch altijd. De verkoper heeft er echt verstand van komt niet met verkoop praatjes en wil je echt helpen. Mijn Philips oled van juli 2018 was ingebrand. Nadat hij daar eerst een goede oplossing had voorgesteld wilde ik eigenlijk een nieuwe. Hij kwam gelijk met de lg oled van 2021. Was ook mijn voorkeur. Snel beklonken omdat hij vooral ook met een hele scherpe prijs kwam. Heb ik m nog nergens voor gezien. Was weer een fantastische ervaring met de winkel die me al 5 tv’s verkocht heeft een een sonos installatie. Keep up the good work guy’s.

Richard 17-10-2021

Afgelopen week een tv en soundbar gehaald bij de winkel in Utrecht.
Uitstekend geholpen door Naveen, die alle tijd en moeite voor ons nam en
uiteindelijk met heel iets anders weggegaan dan waar we in eerste instantie
voor kwamen. Wat was gebaseerd op de woonomstandigheden/lichtinval en dergelijke
en wat daar het beste bij paste.

Naveen, bedankt!!

Rob 17-10-2021

Goede prijs en advies gekeregen bij plattetv, gemaakte afspraken worden prima nagekomen.