HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Hans 08-08-2023

Ik koop mijn elektronica altijd in de winkel in Naarden. Dit keer was het (*) die mij adviseerde. Dat deed hij kundig en vriendelijk. Ik ben blij met de soundbar die ik aangeschaft heb.

Gerard Zijderveld 08-08-2023

Vakkundig voor de aanschaf van onze gewenste Smart TV .
En andere dag al geleverd.

Arendz 08-08-2023

Keurig geholpen met goede informatie over de verschillende modellen. Helaas was ons gewenste model niet op voorraad in de winkel, maar er werd ons een prima aanbod gedaan naar een vergelijkbare tv, met nog iets betere specificaties. Zelfs geholpen om de tv in de auto te tillen. Bedankt. Ook voor onze volgende tv voor de kids komen wij zeker terug binnenkort.

Jan 07-08-2023

Gingen voor een 2de tv voor kleinkinderen. Vertelde onze wensen. nadat we eerst bij gebruikte tv's goed waren geholpen door collega kwamen we bij (*). Het werd een nieuwe tv en prijs werd aangepast na de landelijke philips tv prijs op dat moment. Die was wat lager. NETJES mooie 32inch tv voor logeerkamer

Anton van Beek 07-08-2023

We zijn heel vriendelijk geholpen en zeer goed geadviseerd door (*) van Hello TV in Duiven bij de aankoop van een kamado BBQ.
We hebben goede uitleg gehad bij onze keuzes en zijn nu de trotse bezitters van een The Bastard tegen een aantrekkelijke prijs.

Theo Sessink 07-08-2023

Duidelijke uitleg en advisering. Het achtergrond verhaal werd in alle rust en geduld duidelijk gemaakt.

Yvo 07-08-2023

Prima persoonlijk contact per mail. Reageren snel en geven prima advies. Artikel op tijd en naar wens geleverd.

Nancy 07-08-2023

Super goed geholpen door Redney, duidelijke uitleg over de keuzes en naar huis gegaan met een mooie LG Oled. Bedankt!

J de Laat 07-08-2023

Erg goed geholpen, duidelijke uitleg gegeven, alles stap voor stap uitgelegd en perfect ingesteld

Harmjan Benning 07-08-2023

Het is een nette winkel. Heel overzichtelijk, daarnaast werd er bij binnekomst direct goedemiddag gewenst. Ze liet ons even rondkijken en vroeg toen of ze ons misschien kon helpen. Nadat ze naar onze wensen had geluisterd ging ze direct aan de slag om een leuke deal voor ons te maken. En dat is zeker gelukt. We zijn een mooie tv rijker. En de service is echt goed. Vriendelijk en legt alles goed en duidelijk uit. Probeert je niks aan te smeren zoals heel veel verkopers wel proberen.

Groetjes, yvonne en Harmjan

Iwan Tjon 07-08-2023

De indeling van de zaak is overzichtelijk. De site is goed te doorlopen. Ik ben afgegaan op de mega korting . Ik werd goed geholpen. De juiste informatie en heel objectief. Geen druk van de verkoper om me bepaald merk te kiezen en direct te besluiten. Natuurlijk had ik wel enig voorkeur.
De levering is gebeurd zoals afgesproken. Prima geholpen door xxx.

Petra 07-08-2023

Super mooie winkel.
Zeer aardig verkoper die goed uitleg heeft gegeven en ook nog een mooie aanbieding heeft gemaakt

J.A.T. .Siepman 07-08-2023

Vandaag, maandag 7 augustus 2023, ben ik vanuit Wageningen naar Nijmegen gereden om daar Hello TV te bezoeken.
Ik werd fantastisch geholpen door S met zijn uitmuntende kennis van de aanwezige produkten.
De reden van mijn bezoek was: de TV die ik heb is door onbekende oorzaak kapot gegaan.
Door de kundigheid van S, heb ik 2 Tv's gekocht plus aanverwante artikelen en het servicepakket.
Het is een beleving te winkelen bij Hello TV te Nijmegen, een echte aanrader en de koffie is niet verkeerd.

Hans 07-08-2023

Bij binnenkomst kon ik eerst rustig rondkijken. Daarna werd ik vriendelijk en deskundig geholpen. Geslaagd voor een mooie televisie.

Ben 07-08-2023

de showroom is zeer overzichtelijk opgezet en het personeel deskundig en geduldig voor de client die nog vele vragen had

Gus 07-08-2023

Mooie ruime winkel met veel mogelijkheid tot vergelijken. Heel fijn om met een kopje koffie op een bank te zitten, en even rustig te kunnen kijken.
Verkoper xxx gaf heel uitgebreid advies, dacht mee en nam ruim de tijd voor ons leken, die 13 jaar geleden hun vorige tv kochten.
Dan heb je veel om over na te denken, en daar nam deze topper uitgebreid de tijd voor. Super!

Familie Ekkebus 07-08-2023

Wat een verschil!

Bij Hello TV Nijmegen hebben wij een Samsung OLED TV gekocht.
Wij zijn fantastisch geholpen door een zeer kundige adviseur die uit eigen ervaring kon aangeven wat de voor-en nadelen zijn van bepaalde TV's. Hij wist duidelijk waar hij het over had (was ook al bijna 20 jaar in dienst).

Wat een verschil met andere aanbieders in Nijmegen waar het personeel hakkelend probeert het verschil aan te geven tussen bijvoorbeeld een OLED TV en een QLED TV.

Wij komen zeker weer terug bij Hello TV ! Deze 10 is dik verdiend!

Ron 07-08-2023

Super geholpen door de jongens daar. Duidelijk advies en een hele nette prijs.
Ze gaan net even een stapje verder in alle opzichten. Ga zo door!

S.J.Kooren 07-08-2023

Bedrijf komt afspraken niet reageert niet op de chat en duurt veel te lang voor je iemand te spreken krijgt. Betalen kan direct je geld terugstorten duurt langer dan 7 dagen . Krijg geen mail over bezorging . Gewoon slechte organisatie je kan beter iets meer uitgeven en wil een goede service krijgen.

Aan het winkelpersoneel ligt het niet.
S.J.Kooren

Youri 06-08-2023

Top service!

Installateur A belde ruim van te voren op om aan te geven dat hij onderweg was. Zeer enthousiaste installateur die veel kon vertellen over de Tv. Verder dacht hij mee en gaf advies over de plaatsing van het product. Geen gehaast en nam ruim de tijd om te zorgen dat alles naar wens was.
Ik ben blij met het product en de service en zou het zeker aanraden bij anderen. Bedankt!

vincent van iersel 06-08-2023

zijn goed ontvangen een goede uitleg gehad en een lekker bakkie leut maakte onze goede indruk compleet.

Vincent 06-08-2023

Na mijn online vooronderzoek van HelloTV zijn wij naar de winkel in Breda gegaan. In de praktijk en face2face is het toch net iets fijner om tot de juiste keuze te komen. Met Tom hebben wij eigenlijk alles afgewikkeld en was Anne een prachtige aanvulling! Heren dank jullie beiden voor de hulp bij het maken van de juiste keuze. Wij hebben onze Sony UHD 4K (eind dec 2018 ook hier gekocht) ingeruild tegen een demo model van Philips (van 43 naar 48 inch en naar OLED). Total deal was top! Vandaag, 6 aug 2023, de TV opgehaald en inmiddels probleemloos geïnstalleerd! Wel hebben wij een 4 jaar zekerheidspakket erbij aangeschaft! Raden wij iedereen overigens aan. Tenslotte speciale schermreiniger erbij gekocht om lekker alles schoon te houden.

Joke Hartlief 06-08-2023

Werden erg fijn geholpen, mooie winkel, kundig advies en relaxt en we werden verrast door de service

Ramon 06-08-2023

Ik heb een fijne ervaring. We zijn goed geholpen. We kwamen voor een Philips tv. Maar werden geadviseerd voor een Sony tv want die had een beter beeld kwaliteit voor minder geld.

Iliana 06-08-2023

Zéér vriendelijk en deskundig te woord gestaan in de winkel in Naarden. De jongeman die ons hielp dacht oprecht mee. Super blij met mijn aankoop!