HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Henk n 11-08-2023

Super service, heel tevreden met de prijs, steevast de laagste prijs, snelle reactie

Antonio 11-08-2023

The staff was very professional and helpful with taking a decision based on my needs. I recommend this shop.

Hink 11-08-2023

We werden in de winkel in Breda zeer deskundig geholpen. Men nam alle tijd om de diverse opties te laten zien en de voor- en nadelen te benoemen. Een onnauwkeurigheid in de advisering werd correct rechtgezet en goed opgelost. De installatie thuis werd deskundig uitgevoerd en afgerond met een goede uitleg over het gebruik.

Ronald 11-08-2023

Erg tevreden over de snelheid van reageren op email, het scherpe prijs aanbod, het contact om de koop definitief te sluiten en de aflevering de volgende dag. Als je weet welke tv je wilt aanschaffen is de HelloTV webshop een echte aanrader.

Sander 11-08-2023

We zijn in de winkel in utrecht geweest en zijn echt fantastisch geholpen door XXX Veel kennis en kunde en hij heeft eerlijk en goed advies gegeven. We hebben de tijd gehad om erover te denken en uiteindelijk heeft hij nog online challenges goed bekeken en onderbouwd.
Erg fijn om kwaliteit en service te zien. Kom je toch niet vaak meer tegen tegenwoordig.

Pieter 11-08-2023

Ik heb gekozen voor Hello tv in Groningen omdat ik een persoonlijk, maatwerkadvies wil. Van tevoren oriënteer ik me op het internet, waaronder op de site What Hifi. Maar daarna wil ik met een adviseur kunnen praten, en het allerbelangrijkste, ik wil de beoogde apparatuur kunnen horen voor een definitieve beslissing. In mijn geval ging het om een aanschaf van een soundbar van Sony, de HT7000. XXX, de adviseur, heeft verschillende demo’s laten horen incl. met en zonder subwoofer. En dan heb je ook nog de verschillende genres van films die van invloed zijn op jouw geluidsbeleving. Henk Jan trok alle tijd voor ons uit zodat mijn vrouw en ik een weloverwogen keuze konden maken. Wij zijn voor de soundbar HT7000 gegaan omdat de subwoofer daarin, op zijn maximale stand voor ons genoeg bas biedt, voor een perfecte Home cinema beleving. En een bijkomend voordeel waar Henk Jan mij op wees: de installatie kan achteraf nog uitgebreid worden met een stand alone subwoofer of surroundboxen….alles werkt draadloos, dus geen ontsierende kabels. Kortom prima voorlichting en advies. En de vestiging in Groningen ziet er schoon en professioneel uit; hier kom ik vaker.

Rudi Staas 11-08-2023

Ik had 3maanden geleden een LG C 3 gekocht wat een super TV is en na wat geharrewar met mijn bestaande speakers vanB&O heb ik besloten om toch maar één soundbar te kopen
Het werd een Samsung op aanraden van XXX
Het geluid was net zo goed als mijn dure B&O
Ik ben meer als tevreden ook mede door de hoge korting en het gratis tablet van Samsung.
Top personeel en top zaak

Rutger & Lisette 11-08-2023

Na eerst op internet de webwinkel te hebben bezocht, zijn wij naar de stenen winkel in Groningen afgereisd. Dat was echt de moeite waard! Goede uitleg gekregen. Over de verschillende tv's, de eigenschappen en ook zijn deze via beeld allemaal verduidelijkt. De verkoper neemt zijn tijd, is duidelijk en professioneel, rustig, grote kennis en klantvriendelijk. Hij geeft ons als klant de tijd om tot een goede keuze te komen, nogmaals iets uitleggen of laten zien is allemaal geen probleem. Hij blijft objectief en laat ons vrij in het maken van een keuze. Zeer goed geholpen waardoor wij gekozen hebben voor een goede tv bij Hellotv! Dank Marco! Wij veel kijkplezier beleven. Bedankt voor de vriendelijke en professionele aanpak!

D. Kleijngeld 11-08-2023

Super geholpen in de winkel! Kwamen binnen voor een TV die we 4 maanden geleden gezien hadden. Echter was deze nu niet op voorraad. En door de professionele hulp van de medewerker uiteindelijk voor een betere TV gegaan en daar ook nog een mooie korting op mogen ontvangen!

Top service! Ga zo door! Onze volgende TV gaan we zeker weer hier aankopen!

van Zante 11-08-2023

De shop is duidelijk en overzichtelijk opgebouwd. Er is gekozen voor HelloTV omdat je er professioneel wordt geholpen en je altijd terecht kunt met je vragen bij de servicedesk. Verder wordt de levering de volgende dag netjes op tijd afgeleverd. Top!

Sjors 10-08-2023

De winkel is dichtbij, snel geholpen en de tv kon direct mee naar huis tegen een mooie prijs

Arjan 10-08-2023

Prettig contact en goed geholpen. Ze denken goed mee en daardoor hebben we een prima tv kunnen kopen.

Jeffrey 10-08-2023

100% een aanrader, hier staat service en klant tevredenheid bovenaan. Goede en duidelijke uitleg over de producten, zelfs via het computerscherm krijg je nog alles duidelijk uitgelegd zodat je kan zien wat er bedoelt word. Ik blijf hier klant en zal in het vervolg hier mijn spullen aanschaffen, veel TV's op voorraad en ook allemaal netjes heeft elk merk ze eigen hoek zodat je rustig de verschillende merken kunt ervaren.

RON 10-08-2023

vandaag bezoek gebracht aan de winkel voor aanschaf nieuwe tv vriendelijk ontvangen door thomas k tijd genomen voor mij maar ook voor andere klanten duidelijke uitleg en eerlijke info van het product daar hou ik van duidelijk zijn naar de klant top geholpen een aanrader om deze winkel te bezoeken

Ton 10-08-2023

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ben zeer goed geholpen met de aankoop van mijn nieuwe tv.
Hele goede aankoop en geweldige korting.

Roosje 10-08-2023

Edwin heeft onze tv perfect geinstalleerd en uitleg gegeven. Een topper! Zijn super tevreden. Ook over de winkel.

Jos 10-08-2023

Hallo tv geeft je altijd een eerlijke prijs
De informatie is eerlijk en deskundig
De verkoper weet waar hij over praat
De keus is aan de jou, de verkoper dringt niet aan op de koop van een bepaald type tv.
De koper bepaald en de verkoper denkt en helpt mee met de keus.
Kortom top dit is al de 4-de tv die ik met volle tevredenheid heb gekocht.

Oerm 10-08-2023

Zeer klantvriendelijk. Snelle reacties op vragen. Goede prijs- kwaliteitverhouding. Denken met je mee. Installatie en ophangen volledig naar wens. Vriendelijke monteurs. Maken je ook attent op gunstige aanbiedingen en adviseren met kennis van zaken. Al jaren klant en tot op heden nog nooit teleurgesteld. Zeer zeker een aanrader.

Samantha 10-08-2023

In begin niet tevreden. Op de website en telefonisch wordt er aangegeven voor 21:00 besteld de volgende dag in huis. Hier kan je dus niet op aan. Uiteindelijk na veel gebel en gechat. Stephano gesproken die heeft het netjes opgelost.

Jac 10-08-2023

Ben goed geholpen en een nette korting gekregen, zeker voor herhaling vatbaar.
Geen 10 omdat er altijd verbetering moet zijn.

Robert 10-08-2023

We hebben een LG 77" (77G3) aangeschaft bij de vestiging van Hello TV in Den Bosch. De 55"LG Oled die we hadden in de woonkamer moest naar de slaapkamer. Installateur A heeft alles, beide toestellen dus, perfect gemonteerd en daar zijn we superblij mee. En die apparaten zijn niet de eenvoudigste om te monteren met zo'n speciale LG-wandsteun. Wát een perfectionist! Bij de installatie van beide toestellen kwamen we wat dingen tegen die ophielden (in tijd), dus hij moest op een gegeven moment weg voor zijn andere afspraken maar met hem afgesproken dat hij de andere dag terug zou komen om het af te maken. Dit gebeurde ook en dit heeft hij zelfs 's-avonds in zijn vrije tijd gedaan en alles afgemaakt! Is dat nog eens service! Super!

J.W.Mellema 10-08-2023

Verkoper kwam duidelijk en zeer klant vriendelijk over. Gaf goed uitleg over de gekochte product en bood ons een kopje koffie aan. Ik zou zeker winkel van hello.TV aanbevelen bij familie of wel kennissen.

Leo Barbiers 10-08-2023

Vriendelijk behandeling en deskundig advies. Geen gladde verkoopraatjes, maar to the point informatie

Tevreden klant 10-08-2023

Hele goede service! Verschillen tussen verschillende tv's werden goed uitgelegd en daardoor kon ik mijn keuze maken. Er werd mij niks opgedrongen, alleen geadviseerd.

John Kaas 10-08-2023

Gebrek aan directe bereikbaarheid wordt als irriterend ervaren. Uiteindelijk zijn de persoonlijke kontakten zeer prettig en komt alles goed. Goed geadviseerd wat betreft de toestelkeuze.
Hello TV in Zoeterwoude heeft een erg mooie zaak waar erg veel toestellen werkend te zien zijn.
8 juli 2023 is mijn nieuwe toestel van 65inck geleverd, ingesteld en aan de muur bevestigd met een vaste muurbeugel door installateur Pepijn, een kundige en uiterst vriendelijke en zeer snelwerkende jongeman. Dit mag wel met nadruk worden genoemd !!! Al met al een zeer goede ervaring met Hello TV. Omruilgarantie binnen 14 dagen als het toestel onverhoopt niet bevalt is een plus. Ik zal er zeker GEEN gebruik van maken , want het toestel bevalt meer dan goed.