HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Frank Verspaget 05-08-2023

Nooit een service zo goed meegemaakt.Meteen reageren op vragen betreffende een eventuele aanschaf. Echt meedenken en eerlijk advies geven , dit blijkt na de koop

Vee 05-08-2023

Vlot, vriendelijk en professioneel geholpen in winkel Breda. Ruim aanbod, snel leverbaar. Prijsbeleid hebben ze slim bekeken.

Esther 05-08-2023

Prima en betrouwbare service
Mooie kwalitatief sterke producten
Door contact met medewerker via chat een mooie deal met inruil kunnen sluiten

Erg vriendelijke verkoper bij levering product aan huis.Hello.Tv raden wij iedereen aan

Simon 05-08-2023

We zijn bij HelloTV in Utrecht op de woonboulevard geweest. We zijn hierbij goed en duidelijk geholpen met de koop van onze nieuwe TV. De medewerker heeft ons goed geholpen en ons ook nog korting gegeven.

Daniëlle 05-08-2023

Zeer fijn en deskundig geholpen door Tom bij Hellotv in Breda. Prettige winkel, goede sfeer. Klantgericht. Er werd zeer goed uitleg gegeven, rustig en er werd voor alles de tijd genomen. We zijn goed geslaagd, fijn! Zeker een aanrader.

Sander 05-08-2023

Ik ben onlangs naar de winkel "HelloTV" geweest om een nieuwe televisie te kopen. Ik was erg tevreden met de service die ik heb gekregen. De medewerker was erg vriendelijk en behulpzaam. Hij heeft me alles uitgelegd over de verschillende televisies die ze in de winkel hadden en hij heeft me geholpen om de perfecte televisie voor mijn behoeften te vinden. Hij heeft me ook een korting kunnen geven op de televisie omdat deze elders goedkoper was.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe televisie en ik ben erg blij dat ik naar "HelloTV" ben gegaan. Ik zou de winkel zeker aanraden aan iedereen die een nieuwe televisie zoekt.

Hier zijn enkele specifieke details over de service die ik heb ontvangen:

De medewerker was erg vriendelijk en behulpzaam. Hij nam de tijd om me alles uit te leggen over de verschillende televisies die ze in de winkel hadden en hij beantwoordde geduldig al mijn vragen.
De medewerker heeft me geholpen om de perfecte televisie voor mijn behoeften te vinden. Hij heeft rekening gehouden met mijn budget, mijn kijk gewoonten en mijn andere wensen.
De medewerker heeft me een korting kunnen geven op de televisie omdat deze elders goedkoper was.
Ik ben erg tevreden met de service die ik heb ontvangen bij "HelloTV". Ik zou de winkel zeker aanraden aan iedereen die een nieuwe televisie zoekt.

Ronald 05-08-2023

Goed geholpen door J*** van van filiaal Zoeterwoude .
Uitleg gehad over wat wel en niet kon met het betreffende soundsysteem .
Nu alles thuis installeren.

Daniel 05-08-2023

Ik ben ontzettend onder de indruk van de top service die ik heb ervaren bij de aanschaf van mijn nieuwe tv. Vanaf het moment dat ik de winkel binnenliep, voelde ik me welkom en gewaardeerd als klant. De medewerkers waren uiterst vriendelijk en deskundig, en ze namen de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en me te begeleiden bij het maken van de juiste keuze.

Wat me vooral opviel, was de geduldige en persoonlijke benadering. Ze luisterden naar mijn wensen en behoeften, en gaven me waardevolle aanbevelingen op basis daarvan. De verkoper nam de tijd om verschillende modellen te tonen en me de kenmerken en voordelen van elk model uit te leggen, zonder enige vorm van haast.

Bovendien was ik aangenaam verrast door het feit dat ze me niet probeerden te overtuigen om voor het duurste model te gaan, maar in plaats daarvan mijn tevredenheid vooropstelden. Ze werkten samen met mij om binnen mijn budget te blijven en zorgden ervoor dat ik een uitstekende deal kreeg voor mijn aankoop.

Al met al was mijn ervaring met de aanschaf van de tv buitengewoon positief dankzij de uitmuntende service die ik heb ontvangen. Ik kan met volle vertrouwen zeggen dat ik een tevreden klant ben en in de toekomst graag weer terugkom voor mijn elektronica-aankopen. Kudos aan het team voor hun professionaliteit en toewijding aan klanttevredenheid!

Ruud 05-08-2023

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en prima verkoper met de juiste informatie. Hello TV is zeker een aanrader.

Ronald 05-08-2023

Prima service en dito behandeling.
Nadat we welkom geheten werden eerst gevraagd of we koffie wilden voordat er gezegd werd: Kan ik u ergens mee helpen. Dat vind ik prettig. Daarna prima geholpen en als tevreden klant (met TV) de deur uit gegaan.

Serdar 05-08-2023

We were looking for a buyback service and found Hello tv on the internet. We’re very pleased with their service. Raul helped us who was a very nice and friendly person. He handled our request professionally and in a short period of time. Thank you. 😊

Ronald 05-08-2023

Wij zijn in de vestiging Duiven uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen. Geen moeite was teveel om ons "leken" alles uit te leggen over de huidige tv's.
Wij zijn zeer tevreden met de door ons gekochte tv. Dank je wel Marc.

Rob 05-08-2023

De medewerkers hebben onvoldoende kennis van de producten. De prijs was niet concurrerend.

Harald 05-08-2023

Mooie winkel met ruime keus en zeer vakkundig klantgerichte verkoper. Neemt de tijd voor je en laat je zelf kiezen in plaats van opdringen.

wolters 05-08-2023

service goed ,
goed advies en uitleg van het betreffende artikel

zou zeker daar weer terug komen als het nodig is

A3rietveld 05-08-2023

5 jaar geleden hebben wij bij ( Plattetv nu Hellotv ) een tv gekocht, hier werden wij toen zeer goed geholpen met onze keuze. Door eerst wat onderzoeken hebben gedaan , met behulp van side Hellotv, zijn wij weer naar Hellotv gegaan. Hier werden we uiteraard weer zeer goed geholpen en zij hebben naar onze wensen geluisterd. Na intern overleg hebben wij de tv gekocht met de nieuwste snufjes. Onze 5 jaar oude tv konden we gewoon inruilen.

Niek 05-08-2023

Door het gehele proces verliep het contact erg soepel. Zo werden we vriendelijk geholpen in de winkel, snel gecontacteerd voor een installatiedatum en was de monteur uiterst kundig en vriendelijk. Wel jammer dat de a-z service niet was uitgelegd in de winkel.

Jos Poulissen 05-08-2023

Een van de weinige winkels waar je je oude tv kunt inruilen voor een eerlijke goede prijs.

Desiree 05-08-2023

Toen ik op zoek ging naar een nieuwe tv kwam hello tv op mijn pad. Via de chat met X gekeken welke korting ik zou krijgen. Contact ging snel met een duidelijke uitleg
Uiteindelijk naar de winkel in Rotterdam gegaan om de tv in het echt te zien.
Y heeft ons daar uitstekend geholpen.

Sharon 04-08-2023

Mooie ruime winkel met een groot assortiment aan tv’s. Ik kwam echter voor een nieuwe speaker. Een van de medewerkers heeft mij daar prima bij geholpen. Tevreden met het proces in de winkel en de aankoop.

Ed 04-08-2023

Netjes en snel en vriendelijk geholpen. Goede uitleg door de verkoper. Aanrader.

Yvonne vd stroom 04-08-2023

Goeie informatie en mooie korting. Prettige en vakkundige monteur. Was mooi op tijd en gaf perfect uitleg over functioneren van de oled tv

John van der stel 04-08-2023

Werknemer nam de tijd voor een passende keuze. Top. Zal deze winkel zeker adviseren

John van der stel 04-08-2023

Medewerker nam echt de tijd en deed haar best zoveel mogelijk relevante info te geven

WB 04-08-2023

Op 28 juli een deal kunnen maken op de webwinkel, goed advies ook over de benodigde aansluit mogelijkheden. Duidelijke uitleg en heel vriendelijke medewerker. Snelle afhandeling juiste model beste prijs kwaliteit verhouding na de gemaakte deal ergens anders 65 inch prijs hier 75 inch voor dezelfde prijs zeer tevreden over de bezorging . Kortom voor ons topdeal.