HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

G. Kersten 04-08-2023

Mooie stijlvolle en goed gesorteerde winkel.
Vriendelijk ontvangst met koffie, goed geholpen bij het maken van een keuze eerlijk en een duidelijke uitleg van de TV toestellen.

Anna 04-08-2023

Ik heb TV en Soundbar gekocht bij Hello TV in Zoeterwoude, ik ben geholpen door XXX Hij heeft me keurig en professioneel geholpen en nam daarvoor de tijd. Mij het geluid vd soundbar laten horen en verteld over de kwaliteit vd tv. Verder vind ik het een prachtige winkel met een zeer uitgebreid assortiment.
Naast het compliment voor XXXt wil ik graag de klantenservice in het zonnetje zetten vanwege hun sympathieke en vrolijke communicatie, zo’n klantenservice zou menig bedrijf zich wensen !

Anneke Veenstra 04-08-2023

Hele prettige sfeer in de winkel in Groningen.
Super geholpen door Merit.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Anneke Veenstra

Uhud Eren 04-08-2023

Kreeg gelijk bij binnenkomst een warme welkom van meerdere heren. De winkel zag er mooi en overzichtelijk uit, kon gelijk de keuze maken met hulp van een medewerker

Marleen 04-08-2023

Zeer goed geholpen door filiaal Naarden. Fantastische service en advies. Echt een aanrader!

Krista 04-08-2023

Echt een aanrader!! Ze denken met je mee wat voor tv je wilt en ik kreeg een mooie deal. Ik ben erg blij met mijn nieuwe tv 😃 ook was de tv snel thuisbezorgd

Niek 04-08-2023

Fijn welkom gekregen. Gaf mij eerst netjes de tijd rond te kijken en daarna ons geholpen met een degelijk advies. Daarnaast een scherp aanbod gekregen en de deal kunnen sluiten.

Tot zover erg tevreden.

Wim en Pauline Boere 03-08-2023

We gingen naar de winkel in Utrecht om wat informatie in te winnen, maar door de overtuigende voorlichting door D.O. zijn we gelijk overgegaan tot kopen. En zeker geen spijt van. Top behandeld en erg fijn behandeld. Zeer zeker de moeite waard om te gaan kijken als je wat zoekt.

John 03-08-2023

Vorige week een tv aangeschaft bij hello
Zeer netjes te woord gestaan snelle reactie via de mail en een zeer mooie aanbieding met hoge korting gekregen .
Zeer te vrede en een aanrader voor iedereen die een tv wil kopen

Roy 03-08-2023

De monteur was keurig volgens afspraak op tijd en werd meteen enthousiast bij binnenkomst bij het zien van mijn boxen.
De monteur. bleek dezelfde interesses te hebben en vervolgens bezig gegaan met opruimen inruilapparatuur en vervolgens subliem de tv opgehangen. Kabels vervolgens aangesloten op de nieuwe receiver en alles werkte in één keer.
Liet meteen op YouTube een schitterend kleurrijk 4K filmpje zien om te laten zien wat de kwaliteit is van de TV.
Leuk om zo een enthousiaste installateur bezig te zien. Top. !

Arie 03-08-2023

vandaag bij Hellotv nijmegen geweest. het was rustig( waren net open 😜). ff rond gekeken naar al dat moois aan de muur. keurig en netjes te woord gestaan door verkoper die er ruim 19 jaar werk, verstaat z'n vak. onder het genot van heerlijk bakkie koffie wat modelen laten zien en uiteindelijk gekozen voor prachtige Philips ambilight 2023 model 55 inch. paar laatste puntjes mbt hdmi kabel verzekering erbij en oude tv ingeruild...kassa betalen en genieten.
Wat een service en klantgericht deze winkel.
Na afloop thuis vergeten naar evt kortingsactie te vragen, deze alsnog gekregen na contact winkel. Super bedankt !!!

Hier een tevreden klant erbij Hellotv

Peter van den Brink 03-08-2023

We hebben een heel goede ervaring gehad met Hello TV. De inruilprijs van onze oude TV was zondermeer prima. Het plaatsen en ophangen van de nieuwe TV aan de paal van onze TV-meubel is vakkundig gedaan. We hadden iets teveel betaald. Dit is, zonder ernaar te hoeven vragen, teruggestort. Dat schept vertrouwen.

Agnes 03-08-2023

Ik heb eerder al een tv gekocht via hier. Nu zag ik er 1 op de site, daarstond bij dat ze die alleen nog maar in duiven hadden. Ik naar duiven toe. Daar hadden ze hem dus niet. Maar ze hebben me wel goed geholpen. De tv die ik uitgezocht heb stond in een depot. Ze geven aan dat die mogen bezorgt wordt dus ben benieuwd. De verkoper heeft me goed geholpen. En alles goed uitgelegt.

Peter Tijssen 03-08-2023

Bij de aankoop van onze Samsung The Frame 55 inch een goed advies gekregen en het product voor een goede prijs aan kunnen schaffen.

Jan 03-08-2023

Deskundig advies, specialisme in TV's
Zijn zeer prettig geholpen bij het maken van onze keuze.
Levering volgens afspraak verlopen.

Baser 03-08-2023

Ik kwam via een advertentie op social media in aanraking met Hello TV. In eerste instantie was ik best sceptisch, omdat ik nog nooit van Hello TV had gehoord. De advertentie beloofde 'mega korting op tv's', maar op de website kon ik niet direct zien om hoeveel korting het precies ging. Dit bracht mij tot meer twijfel. Ik moest zelf naar de korting vragen voor de tv die ik wilde. Gelukkig heb ik dat gedaan en de prijs die ik via de mail kreeg was zeer aantrekkelijk.

Na verder onderzoek besloot ik om de vestiging in Duiven te bezoeken. Daar werd ik aangenaam verrast! Het is een mooi bedrijf met professioneel personeel. Binnen 15 minuten had ik mijn tv gekocht en ik ben uitstekend geholpen door Marc. Zoals beloofd had ik mijn samsung 75 inch tv de volgende dag in huis! Wat mij over de streep heeft geholpen is dat Hello TV meerdere fysieke vestigingen heeft en erkend dealer is van in dit geval samsung. Dus geen import tv!!

persvrij 03-08-2023

Goed advies bij de aanschaf van mkijn tv. Correcte onderhandeling over de aanschafprijs. Maar bovenal: een prettige aflevering van de nieuwe tv en inleveren oude tv!

Henk 03-08-2023

Was opzoek naar een upgrade voor mijn sonos arc systeem....en ben gelijk naar Hello Tv Duiven gegaan, want hier hadden ze een set Era 300 op voorraad liggen...ben hier zeer goed geholpen door Ronald. De
Sonos Era's 300 waren zeer goed verpakt met een omdoos nog eromheen...daarbij kreeg ik ook een mooie korting van €100,-..., dus als een echte Nederlander" helemaal in mijn nopjes!! Dus helemaal top!👍..Nu nog even over de upgrade....WOW!! Het is best een dure uitgave , dat geef ik echt toe, maar als je een echte serie en filmliefhebber bent ( Netflix, Disney, HBO Max die leveren namelijk Dolby Atmos)., dan zeg ik doen! Want de complete sonos set(Arc,Suben Era's 300) geeft echt een bioscoop ervaring!

Wilmar 03-08-2023

netjes geholpen, verkoper neemt de tijd voor je om een goede keuze te maken. Verkoper is geheel op de hoogte van de techniek en kan deze goed overbrengen. Zal er zeker terug komen.

Berry Daemen 03-08-2023

Mooie Samsung led tv en soundbar gekocht , bij thuiskomst bleek er een scheur achter in de tv te zitten, gelijk teruggebracht en meteen een nieuwe meegekregen, top zoals service behoort te zijn, top

M Reinaerts 03-08-2023

Het team van Hello TV is zeer deskundig. Altijd een scherpe netto prijs inclusief vakkundige montage van mijn neo QLED samsung met beugel aan de wand. Medewerker A was gisteren ca 2 1/2 uur in de woning met zijn teamleider J. Topprestatie. Occasion tv , 3 Jr oud, van de muur gehaald en keurig in originele doos uit 2020 ingepakt. Geen haastwerk maar oog voor detail. We verheugen ons weer op een nieuw en nog groter model in neo QLED. Hopelijk 98inch in 8k modeljaar 2024/2025. Salesman T zal mij tijdig informeren zo beloofde teamleider J.

Bas 03-08-2023

Top service. Erg persoonlijk en menselijk.
Enige minpunt vond ik het pusherige van jullie salesafdeling op jullie servicepakketten en HDMI kabel (afgeprijsd van 89,- naar 35,-) Terwijl deze overal gewoon € 35,- is. Misschien is dit persoonlijk.
Verder topservice en zou jullie zeker aanraden.

Guido 03-08-2023

Goede deal kunnen sluiten, duidelijke communicatie, goede service met installatie. Vriendelijke medewerker(s) filiaal Zoeterwoude

Ben Peek 03-08-2023

Ik heb afgelopen woensdag zoveel goede adviezen gekregen dat ik niet meer heb geaarzeld om bij Hello TV mijn nieuwe lg Oled te kopen. Ook bij het afrekenen kreeg ik nog veel tips om het maximale uit het toestel te halen. Kostte wel wat maar ik ben er blij mee.

Wijno 03-08-2023

Prima geholpen, wel soms wat wachttijd. Setting van de winkel maakt volgorde van klanten wat moeilijk