HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5187 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rudi 30-07-2023

Hoi mooi binnen komst heel overzichtelijk.ongedwongensfeer.Zeer goed geholpen met wat je wensen zijn wat hun advies is samen een keus maken de voor en tegens.Goede dail kunnen maken .Zeer tevreden.

Erna Wolschrijn 30-07-2023

Super geholpen door verkoper. Alles snel geregeld en top meegedacht. Een echte aanrader.

Roy 30-07-2023

Goede service en zeer klantvriendelijkheid.
Verder hebben ze hele goede kwaliteit elektronische spullen

Arnold 30-07-2023

Geweldig. Overzichtelijke winkel. Prima geholpen. Kan het iedereen aanraden.

Raymond 30-07-2023

Ben vandaag goed geholpen met de keuze van een soundbar. Goed advies en goede deal gemaakt.

Thiemo 30-07-2023

Goed geholpen en duidelijk aangegeven wat de verschillen zijn tov de concurrent. Ze weten waarover ze praten. Daarom uiteindelijk een nieuwe tv gehaald bij hello tv. Dik tevreden hiermee.

Wasili 30-07-2023

Ik werd geholpen door verkoper in de vestiging van Groningen. Zelf wist ik globaal wat ik zocht maar ik kwam er toch niet helemaal uit verkoper heeft mij daar uitstekend in geholpen. Hij heeft mij ook veder geholpen. Ik kwam namelijk voor een tv maar uiteindelijk hebben we ook naar geluid opties gekeken al om al een hele fijne en mooie winkel. En uiteraard goed personeel nazorg is ook helemaal top evenals de prijs en kwaliteit.

willem H 30-07-2023

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe tv en soundbar geleverd door Hello tv in Groningen ,de info die wij kregen was zeer duidelijk en deskundig. kortom zeer tevreden

S. 30-07-2023

Ik had onlangs het genoegen om een TV te kopen bij de HelloTV in Utrecht en ik moet zeggen dat mijn hele ervaring daar fantastisch was. Van begin tot eind werd ik behandeld met een niveau van klantenservice dat ik zelden elders heb meegemaakt.

Bij aankomst in de winkel werd ik hartelijk begroet door de vriendelijke en deskundige salespersoon, genaamd meneer . Zijn enthousiasme voor TV's en zijn productkennis waren duidelijk merkbaar en hij was bereid om al mijn vragen te beantwoorden. Wat ik vooral waardeerde, was dat hij niet opdringerig was en me alle tijd en ruimte gaf om mijn opties te overwegen.

Meneer . nam de tijd om mijn behoeften te begrijpen en luisterde naar wat ik zocht in een TV. Hij gaf me eerlijk advies en hielp me bij het vinden van een televisie die perfect bij mijn budget en wensen paste. Dit waarderde ik enorm, omdat ik soms twijfelachtig kon zijn over mijn keuzes.

G schuiling 30-07-2023

Prima geholpen komen korting na als je die opvraagd en oude toestel kan worden ingeleverd

Pons 30-07-2023

De medewerker van de winkel was zeer vriendelijk en duidelijk met de uitleg over de opties van de TV. Ook werden de "risico's" van de TV benoemd, om dit te dekken werd de optie aangeboden dit voor een voordelig tarief te verzekeren.

Charles 30-07-2023

Thoren luistert goed naar mijn wensen. Hij heeft eerlijk uitgelegd de mogelikheden zonder me te duwen.
Bovendien, was hij heel vriendelijk en behulpzaam.

Hemmy 29-07-2023

Een tevreden koper.
Jammer dat de tv niet op voorraad was. Daar kon de verkoper niets aan doen

Henrik 29-07-2023

Super geholpen in Naarden. Ik kwam voor een 77, ging bijna weg met 85 maar uit eindelijk toch met een 98” ;-). Mooie deal, bedankt! (Nu mijn vrouw nog vertellen). Niet mijn eerste en zeker niet mijn laatste TV bij jullie.

Roosje 29-07-2023

Zijn heel goed geinformeerd door de verkoper. Top geregeld allemaal. Neemt alle tijd voor je.

Johanna 29-07-2023

Ik vind de Hello tv winkel in Rotterdam heel prettig. Ruim opgezet met overzichtelijke ruimten waarin je op comfortabele banken en / of stoelen naar tv-toestellen van verschillende merken van diverse afmetingen naar bewegende beelden kunt kijken.
Ik ben bij beide bezoeken door vriendelijk, geduldig en deskundig personeel adequaat geholpen en geadviseerd .

Jolanda 29-07-2023

Wij zijn in Utrecht geweest om te gaan kijken .
Maar die meneer (naveen) heeft ons heel erg netjes en hele goede uitleg gegeven van de tv en onderhoudt en aansluiting .
Heel vriendelijk wij kregen een heerlijk bakkie koffie wat een service. Als wij weer iets nodig hebben rijden wij daar naar toe

Patrick 29-07-2023

Vandaag een top tv gekocht en ik ben super goed geholpen door M***. Voordat ik naar de winkel kwam had ik mij goed ingelezen op internet, maar M*** wist ook alles van de tv’s uit zijn hoofd en kon mij nog veel meer uitleggen wat de voor en nadelen waren! Dus nogmaals super goed geholpen en blij met mijn nieuwe tv!

Jeroen 29-07-2023

Ze hebben ons heel goed geholpen en geadvieseerd. Het personeel was zeer vriendelijk en meedenkend. Ze hadden zelf netflix aangezet op een van hun showroom modellen om de kids tevreden te houden 😃

Ilona 29-07-2023

Erg fijn geholpen door r*** bij hallo tv in Doetinchem. Na eerst online contact te hebben gehad met T*** wat ook erg fijn was toch even naar de winkel gereden T*** had een mooie aanbieding voor ons maar eenmaal in de winkel gaf R*** ons goed advies en ook een hele mooie aanbieding uiteindelijk toch het advies van R*** opgevolgd en tot nu toe erg blij mee!
Ik raad iedereen aan om naar hello tv te gaan.

FransW 29-07-2023

Ruim opgezette heel toegankelijk winkel waar je op je gemak een oordeel kunt vormen over de verschillende tv's, terwijl je toch niet overdonderd wordt door de vele verschillende toestellen. Op ons verzoek legde M*** ons in begrijpelijke taal uit wat de kwalitatieve prestaties en verschillen zijn van de tv's waarnaar onze voorkeur uitgjng. Door zijn heldere verhaal konden wij uiteindelijk een keuze maken en met hem de koop afronden. De winkel in de Vierhavensstraat in Rotterdam is heel goed bereikbaar, zowel met eigen als openbaar vervoer. Onze eerste ervaring met Hello vandaag heeft bij ons een bijzonder goede indruk achtergelaten.

Kyron Carrick 29-07-2023

Hellotv.nl is een geweldige winkel met een uitstekende service en een breed assortiment aan producten. De levering en montage zijn ook uitstekend. De televisie is snel en zorgvuldig geleverd, en hun montage service is professioneel en efficiënt. Wat betreft de Samsung 75QN800B zelf, het is een indrukwekkende televisie met een verbluffende beeldkwaliteit en tal van handige functies. De 75-inch grootte zorgt voor een meeslepende kijkervaring, en de QLED-technologie levert levendige kleuren en diepe zwarttinten. Met zijn slimme mogelijkheden en hoogwaardige constructie is deze televisie zeker een aanrader voor degenen die op zoek zijn naar een premium kijkervaring. Al met al maakt de hele ervaring van het kopen van een nieuwe televisie bij hellotv.nl zeer aangenaam en probleemloos. Ik ben erg tevreden met zowel de winkel als het product en zou het ten zeerste aanbevelen aan anderen.

D. Reinders 29-07-2023

In de shop deskundig te woord gestaan door *** in Duiven, afwegingen kunnen maken om tot een, voor ons, beste koop te komen.
Enkele dagen na aankoop werd de tv geïnstalleerd door Ray.
Hij werkte zeer secuur en schoon. Nam alle tijd om uitleg te geven over het gebruik van onze eerste Smart tv.
Van begeleiding naar aankoop, installatie tot en met uitleg over het gebruik is HelloTV een 10 waardig.

Johnny de Kruik 29-07-2023

Als aanvulling op mijn eerdere review, wil ik ook de monteur die de tv is komen leveren en installeren een compliment geven voor zijn vakmanschap en vriendelijkheid! Alles bij elkaar een prima winkelervaring, bezorging en installatie.
Enigste minpuntje was dat de tv/doos van aanzienlijk formaat niet mee terug genomen werd maar dat is dan ook het enigste.

Johnny de Kruik 29-07-2023

Ik had online een leuke tv gezien en die ben ik in de winkel gaan bekijken. Mijn voorkeur hing er niet maar wel een vergelijkbaar model in dezelfde afmeting. Prima te woord gestaan door het personeel.