HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Peter van Oorschot 27-07-2023

Van de levering kan ik nog niets zeggen, maar de ontvangst en aankoop procedure van onze nieuwe TV was buitengewoon prettig. De verkoper weet alles duidelijk uit te leggen en dat is voor ons als oudere mensen heel aangenaam. Goed te horen dat installatie aan huis goed en niet kostbaar kan gebeuren. Kortom: een flinke pluim.

Dick 27-07-2023

leuke en goede shop in Duiven, welk makkelijk te bereiken is met uitstekende parkeer mogelijkheid.
De verkoper welke met vriendelijk en ongedwongen antwoorden en uitleg ons een O-led TV verkocht . Na een dag later onze oude tv ingeleverd te hebben , vroeg hij of thuis alles gelukt was.
Fijne zaak met top verkoper.

Patrick 27-07-2023

Geweldige service niks op aan te merken.
De installateur was zeer meedenkend en vriendelijke.

Bob 27-07-2023

Uitstekende service zowel via chat als in de winkel. Ook het personeel is zo vriendelijk om mee te lopen naar de auto en een praatje te maken. Top winkel!

Liesbeth 27-07-2023

Super goed geholpen en duidelijke uitleg. Ik beveel iedereen aan om hierheen te gaan.

Kerg 27-07-2023

Fijn en zeer vakkundig geholpen door Mehmed van hello tv, filiaal Zoeterwoude. Top!
Er werd heel goed meegedacht over de specifieke wens die wij hadden!
De winkel in Zoeterwoude is ruim opgezet en overzichtelijk per merk ingericht.

kees de bont 27-07-2023

HelloTV biedt een ruime keuze maar eigenlijk wisten we al wat we wilden hebben. Toch gaf Thoren goede aanvullende info dat ons hielp de keuze te bevestigen. De twijfels over het servicecontract nam hij weg zonder er een verkooppraatje van te maken....prima

Rein 27-07-2023

Werd bij keuze heel goed geholpen
Daarna wat vragen en werd prompt geholpen

Arie Kerger 27-07-2023

We zijn heel fijn en deskundig geholpen!
Wordt goed mee gedacht met onze specifieke wens en neemt ook de tijd daarvoor!

S. den Herder 27-07-2023

Mooie winkel en wij zijn vakkundig en heel fijn geholpen door C. Zijn adviezen waren helder en duidelijk en nam alle tijd om onze vragen keurig en helder te beantwoorden. Hij heeft ons een mooie deal gegeven en zijn hier erg blij mee. Super blij met onze nieuwe tv.

Hef 27-07-2023

Lorenzo (vestiging Amsterdam) heeft mij ontzettend goed geholpen bij de aanschaf van mijn (refurbished) tv. Na een dag bedenktijd teruggekomen en de tv aangeschaft. Helaas bleek de tv een klein defect te hebben en kon ik de volgende dag alweer bij Lorenzo terecht. Keurig opgelost en Hello TV heeft er weer een vaste klant bij!

Adrie van Drempt 27-07-2023

Bij aankoop via webshop niet echt goed voorgelicht over led en oled tv, waardoor we op het verkeerde been waren gezet. en bij aflevering besloten om toch voor een Oled Tv te gaan.we zijn toen naar de winkel in Duiven gegaan om het probleem voor te leggen. We zijn daar hartelijk ontvangen door X, en deze pakte het meteen goed op . X heeft ons zeer correct geholpen met uitzoeken van een Oled tv , we kunnen niet anders zeggen dan dat Ronald het uitstekend heeft opgelost.

Maria 27-07-2023

De shop is makkelijk te bereiken,vlak bij de snelweg en parkeergelegenheid voor de deur. Zeer vriendelijlk en deskundig personeel met de juiste adviezen. Vakkundige aansluiting van de TV's thuis.

Martin Venema 27-07-2023

Mijn 1e Smart tv kocht ik Groningen, toen heten jullie nog Plattetv.nl. Zo doende kwam ik bij Hello tv terecht, mijn bezoek aan de winkel in Amsterdam was prettig en vriendelijk. Kon rustig eerst even rond lopen, werd benadert en ben goed geholpen en alles werd duidelijk uitgelegd wat voor mogelijkheden van verschillende. Kort om het was een zeer prettige ervaring, en zal iedereen Hello tv aanbevelen.

roel 27-07-2023

Afgelopen zaterdag samen met mijn vrouw naar de hello tv vestiging in Den Bosch gegaan, om ons te oriënteren op twee nieuwe TV's. Beslissingen over dergelijke aankopen duren bij ons lang, dus we wisten zeker dat we nog geen aankoop gingen doen. Totdat we Liam ons ging helpen met oriënteren...
Uiteindelijk hebben we twee TV's gekocht. Liam nam alle tijd om op een voor ons begrijpelijke manier de voor- en nadelen van de verschillende technieken uit te leggen, de verschillende opties in hun omvangrijke assortiment door te spreken, had humor, zette heerlijke koffie en toonde ons zelf een inkijkje in zijn persoonlijke leven.
Wij waren overtuigd van zijn kennis en oprechtte bedoelingen om ons echt te helpen (ipv een deal 'aan te smeren').

Liam leek ons geen uitzondering, zijn collega's leken op de dezelfde manier met hun klanten om te gaan. Kortom, top winkel en als alle collega's inderdaad net zo als Liam zijn, loop je weg met een uitstekend product. Of zelfs twee...

Reinier 27-07-2023

Bij entree opgevangen door een dame, die naar onze wensen vroeg en ons direct begeleidde naar de gewenste (SMART) TV, daarna kwam een ervaren koper (@B te Naarden), die ons hielp en alle in en out's kon vertellen en meer dan dat ons ook informeerde wat er meer aan mogelijkheden aan de TV vastzit.
Bijzonder prettig geholpen, netjes en beschaafd en geen verkoopdruk. Ons ook vrijblijvend gewezen op extra garantie! Oude TV konden we inruilen tegen een leuke korting.

Annelieke Grootenboer-Tijssen 27-07-2023

Al onze tv’s komen bij hellotv vandaan. Eerste tv nog gekocht bij plasmadiscounter dus sindsdien al klant. Vorige week eerst prettig contact gehad via de chat waarin hij mij goed heeft geadviseerd. Geen opdringerige verkooppraatjes naar echt advies. Vervolgens na 2 dagen akkoord gegeven en heeft hij ervoor gezorgd dat mijn bestelling op te halen was dezelfde dag. Ook hielpen ze in Eindhoven erg goed en hebben ze de tv in mijn auto getild. Wil je een tv kopen en ook oprecht advies? Koop hem dan bij hellotv en je zal niet teleurgesteld raken.

C.Hofman 27-07-2023

Heel veel keuze, overzichtelijk winkel,vriendelijk en mee denkend personeel. Personeel met verstand van de producten

Rj 26-07-2023

Leuke winkel en veel keus en … ook 2de hands dus … voor elke beurs een tv. We zijn keurig geholpen door een jonge verkoper

Debster 26-07-2023

Goed bereikbaar (filiaal Breda), vriendelijk en deskundig verkooppersoneel, denken goed mee met oplossingen en luisteren goed naar wat klant wenst. Geen onnodige blabla-verkoopgesprekken maar to-the-point, waardoor ik me als klant gehoord voel. Levering en installatie gingen ook supersmooth, gedaan door kundige vakman die alles goed uitlegde en duidelijk antwoord gaf op mijn vragen. Eén en al lof voor HelloTV!

Ciska 26-07-2023

Heel goed geholpen alleen miste ik een optie om de leverdatum te kiezen. De leverdag kwam voor mij niet uit en post nl vind ik totaal niet betrouwbaar

Clarie 26-07-2023

Op de website de t.v. uitgezocht. Tevens op internet de rewiews bekeken. Waren positief. Besloten om in de winkel (Eindhoven) te kopen, omdat ik nog wel enkele vragen had. Vriendelijke bediening, neemt de nodige tijd voor klanten.
Het zou fijn zijn als op de website ook terug te vinden is wat de mogelijkheden en voorwaarden van het A-Z Service Totaalpakket zijn.

Aduco 26-07-2023

Ik was opzoek naar een nieuwe TV en Muziek systeem , Internet mij laten informeren over wat er zoal tekoop is ,ook bij een tweetal zaken lanngs gweest.
Tot ik bij Hello TV binnen kwam een Prachtige zaaak aan de Vierhavestrraat in Rotterdam.
Een verkoper heeft ons heel goed geholpen alle voor en nadelen en ons alles uitgelecht.
Zodat wij na een vijf kwartier tevreden en gelukkig naar gingen, de aankoop bestond uit Pihilips TV en een SONOS set Na 14 dagen is dit bij ons thuis geinstaleerd met de nodige uitleg..

Karin 26-07-2023

Duidelijk advies van de verkoper in de winkel in Doetinchem. Goede winkelopstelling waarin je makkelijk en goed tv’s kunt vergelijken.

Averst 26-07-2023

Na een geweldige aanbieding die ik via de mail gekregen heb. Wilde ik mijn Tv philips ambilight 50PUS8808 en soundbar denon DHT-S416 in de winkel te Rotterdam waar ik vervolgens super ben geholpen en waar goed advies werd gegeven..alles is super verlopen in de winkel met Masie van Hello TV Rotterdam en inmiddels uurtje later zijn tv en soundbar voledig geinstalleerd.